اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اسهای شاد

اگه دوست داری قویتری ن ، طولانی ترین و عمیق ترین بوسه دنیا رو

تجربه کنی ، لبت رو بذار رو لوله جارو برقی !

***************

عشق من از وقتی رفتی ، خونه تاریکه ، چراغ خونه خاموشه ، آخه بگو حالا

که رفتی فیوز برق رو چرا بردی !؟

***************

زندگی مانند گیتاریست که گاهی نوای غم می نوازد و گاهی نوای شادی ،

امیدوارم که گیتار زندگیت همواره بندری بنوازد!

***************

اگه دیدی پاهات درد میکنه اگه احساس میکنی همیشه خسته ای بخاطر اینه

که روزی هزار بار تو خاطرم میری و میای

***************

 هروقت حس کردی تمام درهای دنیا ب ه روت بسته شده و دل ت پر از غمه

دستاتو تا جایی که می تونی بلند کن و با تمام توانت بزن تو سرت !

***************

یکی دلش برای ماهی می سوزه ، یکی برای ماهی گیر ، اما هیچ کس دلش

برای تو که سر قلابی نمی سوزه .

***************

روزی بود روزگاری نداش ت . جنگلی بود که درخت نداش ت . شکارچ یی بود

که تفنگ نداش ت . روزی این شکارچی با تفنگی که فشنگ نداشت آهویی

شکار کرد که سر نداش ت . انداختش تو کیسه ایی که ته نداش ت . این شعر

شاعری داشت که اسم نداشت . اگرچه این شعر سرو ته نداشت ...

ولی ارزش سر کار گذاشتن رو داشت!!

***************

کریستال حشیش تریاک هروئین شیشه سیگار . . . . . . همه ی اینا رو میشه

ترک کرد ولی تو رو نمیشه ترک کرد

***************

چشمهای درشت و زیبایت را که به من م ی دوزی وبا لبهای زیبا آواز

میخوانی، احساس میکنم که بیش از همیشه عاشقت هستم ، تو زیباترین

قورباغه ی این برکه ای !

***************

می دونی فرق من با توپ چیه؟ .توپ رو باید شوت کرد تا گل بشه , اما من

خودم گلم ! .حالا می دونی فرق تو با توپ چیه ؟ .توپ رو باید شوت کرد اما

تو خودت شوووتی !

***************

آرزو می کنم زندگیت مثل دستمال توالت باشه ! دراز ، سفید و مفید

***************

از یک پیرمرده که زن نداشت پرسیدن: چرا زن نمیگیری؟

میگه: از پیره زن غرغرو خوشم نمی یاد.

میگن: خب چرا زن جوون نمی گیری؟

میگه:آخه اونا هم از پیره مرد غرغرو خوششون نمی یاد

***************

 زن به شوهر : من پنج دقیقه میرم خونه اقدس خانم باهاش حرف بزنم .تو

هر نیم ساعت یک سری به غذا بزن !

***************

یک نفر میره داروخانه چشمش به شیشه ی الکلی می افته که جنین توش

بوده می پرسه ببخشید این ترشی بچه ها چنده ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد