اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس جدید غمگینانه

اس ام اس های غمگینانه و دل شکسته


 

مــــــرا کــه هیــچ مقصـــدی بــه نامـــــم ..

و هیــــچ چشمــــی در انتظــــارمـ نیسـت را ! ببخشیـد !

کــه بـا بـودنـــمـ تـــــرافیـک کــــــرده امـ !!

.

.

.

  

خدایــــــــــــــــــا …

به حد کافی خیال بافتم …

و تنم کردم …

یه کم واقعیت شیرین …

لطفا …

.

.

.

تقــویمِ امـسال هـــم..

بـا تقـــویــمِ پــارسال..

هیـــچ فــرقـی نمیـــکند..

وقتـی..

زنـــدگی..

تــا اطّـلاعِ ثــانــوی ..

تعــطــــــیل اسـت !

.

.

.

بالاتر از سیاهی هم “رنگ” هست …

مثل رنگ این روزهای من !

.

.

.

هــر کــس از ایــن دنـیــا چـیـزی بـرمـیـدارد …

من امـا فـقـطـ ؛

دسـتـــ بــرمــیــدارمــ !

.

.

.

این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش

همین بس که :

نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است

با تیغِ کُند

.

.

.

صندوق صدقات نیست دل من

که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی

و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . . .

.

.

.

خدایا فکر کنم سرنوشت منو وسط میدون شهر نوشتی ؛

بس که هرکی به من رسید منو دور زد …

.

.

.

.

این روز ها از کنار من که میگذری احتیاط کن

هزاران کارگر در من مشغول کارند

روحیه ام در دست تعویض است!

.

.

.

مثل سیگار نصفه افتادم

در جهانی که پمپ بنزین بود

.

.

.

چـــایــت را بــــنوش ..

نگــــرانِ فـــــردا نــــــباش !

از گنــــدمـــزارِ مـن و تــــو ..

کـــاهــی مــی مــانـــد !

بـــــــرایِ بـــــادهــــا !

.

.

.

لج میکنم . . .

بد اخلاق میشم !

نه چیزی میبینم ،

نه چیزی میشنوم ،

نه چیزی میگم !

دست خودم که نیست

تو که نباشی ، زندگی باید به کامِ من تلخ بشه . . . !

.

.

.

نمـــــیـدانــــی ،

چه دردی دارد !

وقـــتـی ..

حــــالـم ..

در واژه هــا هــم نــمی گنــــجــد …!

.

.

.

آن روزها که با او بودن برایم آرزو بود “تمام شد”!

امروز با او بودن یا نبودن فرقی ندارد!

.

.

.

بــاران ..

فـــقط ..

همین جایی از قصّه ،

که من ایستاده ام می بـــارد !

دو قدم این طرف تر ..

دو قدم آن طــرف تر ..

همیشه آفــتـاب است !

.

.

.

یــک روزی ..

بـه هـــر دلـــیلی ..

اگــر از تــه ِ قــلب ِتـــان خــندیــدیــد ..

لطـــفـا،

بـــرای ِ من هـــم تـــعریــف کنـــید !

.

.

.

.

هــر کس ..

یـا شب میمیـــرد ،

یــــا روز ..

مـــن ؛

شبـانــه روز !

.

.

.

وقـتـی ..

خــواب ..

بــــرایِ فــــرار از “بیــــداری” بـــاشـد !

تمــــــام شـــده ای !

.

.

.

تمام تنم میلرزد

از زخمهایی که خورده ام..!!

من از دست رفته ام…شکسـ ــ ـ ـته ام

می فهمی؟؟

به انتهای بودنم رسیده ام

اما…!

اشــــــک نمیریزم

پنهان شده ام پشت

لبخـــندی که درد میــــکند

.

.

.

این روز ها خیلی ها زندگی نمی کنند !

فقط ادامه می دهند !

.

.

.

امروز کسی از من پرسید چند سال داری

گفتم روزهای تکراری زندگیم را که خط بزنم

کودکی چند ساله ام . . .

.

.

.

اگر گریــه نمیکنـــم فکــر نکن از سنگـــــم !

مــن مـــــرد هستم …

تنهـاییــ قـدم زدنم از گریـه کردنـ دردنـاکــــ تـــر استـــ

.

.

.

من ؛

از این منـی ،

که هر لحظه دلتنگِ توست …

مُتنفـــــــــرم !

.

.

.

بَهاے ِ با تو بودَنـ بس ناجوانمردانه

سَنگیـــن استــ

درآمَدِ روحـ ِ من ناچیز تر از اینهاستـ

.

.

.

بــه ایــن فـکــر مـیـکـنم

لالایـــی هــای ِ مـــادرم

زیــر ِ کــدام بـالشتکــ ِ کـودکــی هــایـم جــا مانــده؟

شـایـد هــنـوز بـشـود آســوده خــوابـیـد

.

.

.

امــروز

دلــم تنگ دیــروزی است

که میگفتــی :

فردایــت را می ســـازم …”

.

.

.

.

معنی ماندن ِ بی عزت چیست؟

قبل از آنکه آبروریزی شود

خدایا، خودت تمامش کن

.

.

.

گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته می شوم که دلم می خواهد قبل از خواب،

ساعت را روی “ هیچوقت ” کوک کنم . . .

.

.

.

خسته ام مثل درخت سروی که سال ها در برابر طوفان ایستاد

و روزی که به نسیمی دل داد ، شکست …

.

.

.

دلم کمى هوا میخواهد اما در سرنگ !

از زندگى خسته ام …

.

.

.

آسانسوری شده ام

تنها

در برجی متروک

که سال هاست

بهانه ای برای اوج گرفتن

نداشته است

به خانه ام بیا

خسته ام

از این همه ایستادگی

.

.

.

شاید قانون دنیا همین باشد،

من صاحب آرزویی باشم که شیرینی تعبیرش از آن دیگریست …

.

.

.

این روزها شبیه جودی ابوت شده ام !

برای بابا لنگ درازی می نویسم که این روزها دیگر خودم هم نمیشناسمش . . . !

.

.

.

از یه جایی به بعد دیگه بزرگ نمیشی ، پیر میشی

از یه جایی به بعد دیگه خسته نمیشی ، می بُری

از یه جایی به بعد هم دیگه تکراری نیستی ، زیادی‌ هستی . . .

.

.

.

از من نرنــــــــــج

نه مغــــــرورم نه بی احســـــاس

فقط خســــته ام

خســـــــــته از اعتــــــمادی بیــــجا!

برای هـــــــــمین قفــــــــــــلی محــــــــــــــکم بر دل زده ام!

.

.

.

.

یه وقتایی دلت میخواد

یکی از پشت سر چشماتو بگیره و ازت بپرسه :

اگه گفتی من کی ام ؟

تو هم دستاشو بگیری و بگی:

هر کی هستی فقط بمون

.

.

.

گاهی دلم برای خودم تنگ میشود

گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود

گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ی قلبم میگیرد

گاهی آرزو میکنم ای کاش دلی نبود تا تنگ شود

تا خسته شود

تا بشکند …

.

.

.

دلتنگم نه برای کسی از بی کسی …

خسته ام نه از تکاپو از در به دری …

نه دوستی ، نه یادی ، نه خاطره ی شیرینی !

تنهایم تنهاتر از آن سنگ کنار جاده اما مشتاقم ،

مشتاق دیدار آنکس که صادقانه یادم کند

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد