اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس سرکاری جدید

بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی، بار دوم فکر کردم دیوانه ای، بار سوم فکر کردم دوستم داری، اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای

+++++++++++++

سلامتی‌ اونایی که تا میان دخالت کنن همه بهشون میگن

تو یکی‌ دیگه خفه شو !

+++++++++++++

چرا عاقل کند کاری که بعداً خود به خود گوید خودم کردم که لعنت بر خودم بادا بادا مبارک بادا!

+++++++++++++

با یار هزار درد دل دارم من، آری دل بی صبر خجل دارم من، پس فرقت یار کی به سر خواهد شد؟، گوساله ی من بفهم! دل دارم من

+++++++++++++

گلبولهای سفیدم فدای باکتری های وجودت ................ ( پیامک پزشکی - بهداشتی! )

+++++++++++++

اس ام اس رسید، عمو قلی دید، هیشکی ندید، میرزا خندید، گربه پرید؟ آقا مجید آهی کشید وقتی وحید از راه رسید پرید یه رادیو خرید بعدشم از اخبار شنید، این خبر سرکاری بید، رفت و خوابید

+++++++++++++

راه رفتنت آخرشه، خونت چقدر قشنگه، ناقلا شنا کردنم که بلدی! رفتارت منو کشته چقدر با متانت و صبوری خیلی بلایی لاک پشت

+++++++++++++

زمونه آی زمونه وای زمونه،  عزیزم دلبرم ابرو کمونه،  میون لبرا خوشگل ترینه،  ولی از مو مخواد ماشین و خونه!!!

+++++++++++++

خوبی که از حد بگذره طرف فکر میکنه خبریه؛ والا خبری نیست ما ذاتا خوبیم!!!

+++++++++++++

ای شیرجه رفته توی قندان، و ای هیکل تو منارجنبان، ای هشت بهشت خوشگل من، دروازه ی دولت دل من، در قلب منی، قسم به سعدی، باقیش برای وقت بعدی

نظرات 1 + ارسال نظر
hasan سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ

khube

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد