اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس دلتنگی باحال

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست لحظه های دیدار با همه ی زیبایی هایش گاه پر از دلتنگیست

______________

گاه چشمات تر شد، اگه دلت تنگ شد، اگه دیدی کسی، امید و هم نفسی، بدون که هست اینجا کسی، که تو واسش همه کسی

______________

میگن دلتنگی قشنگترین هدیه عشقه حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم؟

______________

قطره های اشک بی قرار نوازشگر گونه هایم است، چه کنم که اشک قشنگترین بهانه است برای گفتن از بی تو بودن، برای بیان لتنگی و برای بیان غربت

______________

بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو، اگه نیایی می ترکه، خونش میافته پای تو

______________

اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده، پیش خودت میگفتی: واااااااااااااااایی چقدر دلش برام تنگ شده!

______________

سلام بهونه ی قشنگ من برای زندگی / آره بازم منم همون بهونه همیشگی / فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت / دلم برات تنگ شده بود این نامه رو واست نوشت

نه به اون عشقو امید و آرزو، نه به این جنگ و جدال و گفتگو، نه به اون گریه و دوستت دارمو دلتنگی، نه به این خنده و این نفرت و این دلزدگی، نه به دلبستگیات، نه به ایت خستگیات

______________

کاش تو فصلای زشت سرنوشت یکی این دلتنگیامو مینوشت

یکی از دستای سرد آرزو گرمی دستای عشق و میگرفت

یکی که سکوت تنهاییم رو با صدای ساز شکستش بشکنه

یکی که تو قاب خالی دلم نقش زیبای خدا رو بکشه

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرپارسا یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://herherherhahaha.blogfa.com

خواهش می کنم منو لینک کنید من شمارو لینک کردم




http://herherherhahaha.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد