اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جک جدید

یه روز چینیه می ره بالای کوه میگه:

هین تا ساو لاو تشین...

از کوه صدا میاد:

خدا ورت داره خیلی سخت بود یه بار دیگه تکرار کن:|

+++++++++++++++++++++++

زنها تا وقتی شوهر ندارن فقط شوهر میخوان ولی وقتی شوهر کردن دیگه همه چیز میخوان؟

+++++++++++++++++++++++

پسر فامیلمون پنج سالشه اومده خونمون بهم میگه:وای عزیزم چقدر بزرگ شدی؟؟؟

یه لحظه خواستم بگم عمو چی واسم خریدی؟؟ :|

+++++++++++++++++++++++

اینترنتم شده مثله آب حموم باید یا دم صبح بری یا آخر شب که فشار زیاده

+++++++++++++++++++++++

یه بار ما یه دونه هندونه خوردیم،

در حدی که کم مونده بود پوستش سوراخ شه !

فرداش رفتگر محلمون در زد و گفت:

اگه دیگه با این پوست هندونه کاری ندارین من ببرمش :|

+++++++++++++++++++++++

ترسناکترین لحظه دنیا لحظه ای که سوار یه تاکسی خالی می شید و راننده دیگه مسافری سوار نمی کنه. حتی مسافرایی که هم مسیر شما هستن !

+++++++++++++++++++++++

مرد : ناهار چی داریم ؟

زن : ماکارونی

مرد : نمی خورم دوست ندارم

زن : چطور شنبه و یک شنبه و دو شنبه

و سه شنبه و چهار شنبه و پنج شنبه خوردی دوست داشتی !؟

+++++++++++++++++++++++

جدیدا ﭘﺴﺮﺍ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﻣﻴﺪﺍﺭﻥ

ﻣﻮﻫﺎﺷﻮﻧﻮ ﻫﺎﻱ ﻻﻳﺖ ﻭ ﻟﻮﻻﻳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻦ

ﻧﺎﺧﻦ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻴﻜﻨﻦ

ﺑﺎ ﻋﺸﻮﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﻴﺰﻧﻦ

ﻛﻢ ﻛﻢ ﻣﻴﺘﺮﺳﻴﻢ ﭘﺎﺭک ﺩﻭﺑﻞ ﺭﻭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﻨﻦ ! : ))

+++++++++++++++++++++++

دیروز به یه دختر توخیابون گفتم معذرت می خوام ساعت چنده ؟

جواب شنیدم درسطح تیم ملی ......

گفت تاجونت در بره

باخودم گفتم بازم شکرخدا که آدرس جایی نپرسیدم وگرنه سومین و هفتمین روز چهلمین روز سالگرد و خود تشییع جنازه رو همونجا یکجا برگزار می کرد ....

+++++++++++++++++++++++

من تعجب می کنم ، چرا قضیه ای که با دعوا حل میشه

اینقدر در موردش حرف می زنن ؟

+++++++++++++++++++++++

تو این فیلما دیدین وقتی از خواب پامیشن چقد تمیز و مرتبن !

خیلی تلاش کردم منم یبار اون جوری از خواب پا شم…^_^

ولی هر وقت پا میشم تو آینه خودمو میبینم

شبیه سرخ پوستای آدمخوار جنوب غربی آمریکای مرکزی شدم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد