اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جک خیلی باحال

دیدی درد نداشت؟

جمله نوستالژیک پدر و مادرها بعد آمپول زدن به بچه هاشون در حالی که بچه داره خون گریه میکنه

یعنی اون همه اشک ماله شوق بوده:|

*********************

یادتونه بچه که بودیم تا توى یه جمعى میرفتیم حوصله نداشتیم،خجالت میکشیدیم

بابا مامانمون میگفتن : سلام کردى به عمو؟ ما هم مثل خر تو گل میموندیم!

یهو طرف به دروغ میگفت: بعععله،سلامم کرد پسر گل!

عاشق این ادما بودم،دمشون گرم!

*********************

رفته بودم توالت دانشگاه

تا نشستم دیدم رودرش نوشته سمت راستت و نیگاه کن ..!!

برگشتم سمت راست دیدم نوشته

سمت چپ تو نیگاه کن !!

برگشتم سمت چپ دیدم نوشته پشت سرت و نیگاه کن !

پشت سرم و نیگاه کردم دیدم نوشته :

خاک تو سرت کارت و بکن انقدم اینور و اونورو نیگاه نکن : ))

*********************

یه تریپی شاعرا دارن که میگن :

زیر بارون گریه کردم تا تو اشکامو نبینی !

من موندم این که اینقدر تلاش کرده که نبینه چرا خودشو لو میده ؟

*********************

به غضنفر میگن فیلسوف یعنی چی؟ میگه وقتی فیل بین انسان و خورشید قرار گیرد به طوریکه سایه آن روی انسان بیفتد، به این پدیده فیلسوف میگویند!

*********************

دخترا عاشق حرف میشن، پسرا عاشق زیبایی!

حالا دلیل آرایش کردن دخترا و دروغگویی پسرا رو فهمیدین الان ؟

*********************

شوخی ﭘﺴﺮﺍ :

اﻭﻟﯽ : ﻣﻦ ترمز ماشینشو میبرم یکم بخندیم

ﺩﻭﻣﯽ: ﺣﻠﻪ ﺩﺍﺩﺍش

شوﺧﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ :

ﺍﻭﻟﯽ: ﻣﻦ ﻣﺪﺍﺩﺷﻮ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﻧﮕﻮ ﺩﺳﺖ ﻣﻨﻪ!

ﺩﻭﻣﯽ : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ عجب هیجانی ﺑﺎﺷﻪ بریم ﻋﺰﯾﺰﻡ =))

*********************

با سگم عکس گرفتم گذاشتمش آواتار یاهوم !

پسر خالم بهم میگه تو کدومشی ؟! :|

چرا من از هیچکی شانس نیاوردم عاخه ؟ :(

********************

آدمهایی که عشقشون رو مثل کانال تلویزیون عوض میکنند ،

آخرش باید بشینن برفک تماشا کنند =))

*********************

زندگی خانمها سه مرحله داره!

۱-کودکی …

۲-جوانی …

۳-چقدر خوب موندی!!

*********************

زنگ زدم ایرانسل به اپراتور می گم می شه دیگه به من اس ام ندین …. ؟؟؟

خانومه می پرسه : چرا !!!!

با یه لحنی سوال کرد که دیگه نتونستم چیزی بگم ازش معذرت خواستم قطع کردم … :|

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد