اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

گلچین بهترین اس ام اس های عاشقانه 92

گلچین بهترین اس ام اس های عاشقانه 92

به سلطان حقیقت ها فراموشت نخواهم کرد تو تنها شعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد.

*********************

پا برهنه و بی صدا وارد گوشیت شدم تا بهت بگم مهربون به یادتم

*********************

دست من کوتاه از دیدار توست /قلب من اما همیشه یاد توست /بهترینم هر کجا هستی بدان /هر کجا باشم همیشه این دلم در یاد توست

*********************

خدایا لج نکن: حق با شیطان بود….

آدمیانت فابل پرستیدن نیستن…

*********************

گاهی یک دوست ‘کاری’ میکند که دلت بدجور برای دشمنت تنگ میشود…!!

*********************

شاید قانون دنیا همین باشد ، من صاحب آرزویی باشم که شیرینی تعبیرش از آن دیگریست

*********************

آهسته فتح کرده ای با چشمانت هر چه داشته ام را،حالا تمام جهان من مستعمره توست….

*********************

هر چقدر هم که بگویی: تنهایی خوب است؛

*********************

هم من و هم تو میدانیم که: تنهایی خوب نیست …

*********************

ولی چه میتوان کرد!

*********************

وقتی خوبی نمانده تا به تنهایی، واژه تنهایی را از تخته سیاه زندگی پاک کند.

*********************

چه احمقانه است از یک فنجان قهوه ی تلخ توقع یک فال شیرین را داشته باشیم

*********************

به سلامتی مداد پاکن که به خواطر اشتباهات دیگرون خودشونو کوچیک میکنن

*********************

رفاقت مثل ادم برفیه درست کردنش اسونه ولی نگه داشتنش سخته

*********************

سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن

*********************

به سلانتی کلاغ قصه ها که خسته ی راهه و هیچ وقت به خونش نمیرسه

*********************

وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم “ وابستگی ها ” ، وام های کوتاه مدتی هستند با بهره های سنگین .

*********************

هیچگاه نفهمیدم چه رازیست بین دل و دستم……از دستم رفت به هرچه دل بستم

*********************

خدایا

سهم من این بود؟

دلم در دست او گیر است

خودم از دست او دلگیر

عجب دنیای بی رحمی…

دلم گیر است و دلگیرم

*********************

گاهی جلوی اینه می ایستم

خودم را در ان میبینم

دست روی شانه هایش میگذارم

و

میگویم چه تحملی دارد دلت…

*********************

شبگرد شدم…از وقتی فهمیدم سایه ی مرا با تیر میزنی…

*********************

پسری دختر زیبایی را دید شیفتش شد.چندساعتی باهم تو خیابون قدم میزدن که یهو یه بنز گرون قیمت جلوی پاشون ترمز زد.دختره به پسره گفت:خوش گذشت ولی نمیتونم همیشه پیاده راه برم بای.نشست توی ماشین راننده بهش گفت:خانوم ببخشید من راننده این آقا هستم لطفا پیاده شید…

*********************

ما درس رفاقت را در مدرسه ای آموختیم که بابت شهریه ی آن زندگیمان را دادیم

*********************

رخت دلتنگ تبر میشود وقتی پرنده ها سیم برق را ب او ترجیح میدهند

*********************

از درویشی پرسیدند عشق چیست؟

گفت:آتش

پرسیدند:مگر دیده ای؟

گفت نه درونش سوخته ام….!

*********************

ابر عم در بارشش قصد فداکاری نداشت……

عقده در دل داشت…..روی خاک خالی کرد و رفت….

*********************

اونی که با ما راه نمیومد.. با بقیه مث سگ دوید…

*********************

عاشقی مقدور هر عاشقی نیست/غم کشیدن کار هر نقاشی نیست

*********************

آسمانم انتهایش قلب توست

مهربان این آسمان

ازآن توست.

آسمانم هدیه ای ازسوی من

تابدانی قلب من

هم یادتوست.

*********************

افسوس آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارندلجبازی میکنیم وبعد….

برای آنچه ازدست داده ایم آه میکشیم

*********************

می دونی تلخ ترین اتفاق چیه؟

تو بخوای….

اونم بخواد….

ولی سرنوشت نخواد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد