اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

گلچینی از بهترین اس ام اس های سرکاری سال 1392

لذتی که در “کوفت” گفتن مامان هست در “قربونت برم” هیچکس نیست

******************

ملاقه یه قاشقه که خواسته و تونسته !

******************

یه حکایت مکزیکی هست که هیچی نمیگه ! فقط موج میزنه

******************

اگه همه ی گل های دنیا رو به پات بریزم بازم کمه چون پات خیلی بو میده

******************

الاهی من خورشید بشم تو ماه بشی که تا آخر عمر ریختتو نبینم

******************

اگر میخواهید روز زن به خاطر نگرفتن هدیه دچار افسردگی نشوید این ذکر را روزی هفت مرتبه
تکرار کنید : من گل همیشه بهارم * از کاکتوس انتظاری ندارم

******************

واگذارت میکنم به خدا اگه این اس ام اس رو بخونی و بهش عمل نکنی پاشو یه قر بده!!

******************

اگه از کنار خر رد شدی عر عرکرد . . . بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده …!!!

******************

اگر عاشق شدی در شهرغربت
اگه دیدی ز دختر خیانت
خرت را بردار جیگربرگرد ولایت. . .

******************

خوب دقت کن : برادر زن راننده ، دایی زن احمد است ، راننده چه نسبتی با زن احمد دارد !؟

******************

پدردختر:این موقع شب توبالکن چیکارمیکنی؟دختر:دارم ماه رومیبینم بابایی!پدر:پس بی زحمت به ماهت بگوماشینشو خاموش کنه صداش نمیذاره بخوابیم.

******************

زنگ زدم به شماره ۱۰۲۰۳۱۵ ( ده بیس سه پونزده ) یارو ورداش گفتم حاجی خطت خیلی شاخه دمت گرم قطع کردم

******************

هـرکـاری میکنــم آیفـونـم بـه اینتـرنــت وصــل نمیشــه . . .
دکمـه شـو کـه میــزنـم در خــونـه بـاز میشــه ..!!
پس این ملّت چی میگن ما با آیفون میایم نت؟

******************

چه جالبه :

کارت شارژیو که مغازه دار ۴۸۰۰ میخره

و ما ۵۱۰۰ میخریم
و
۴۹۰۰ شارژ میکنه
بهش میگن
۵۰۰۰ تومنی!!!

******************

پیغام گیر خیام:

این چرخ فلک عمر مرا داد به باد

ممنون توام که کرده ای از من یاد

رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش

آیم چو به خانه پاسخت خواهم داد!

******************

اینکه من الان دو ساعته دارم اخبار انگلیسی می بینم به این معنی نیست که من خیلی انگلیسی بلدم بلکه بدین معنیه که کنترل در فاصله ۲متری منه و دست من حتی یه متر هم نمیشه

******************

غضنفر صبح یه لیوان خاکشیر میخوره، تا شب پشتک میزنه که ته‌نشین نشه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد