اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

پیامک سرکاری

بچه ها بیاین میخوام با بزرگترین واقعیت زندگی آشناتون کنم . . .

.

.

.

بچه ها —–> واقعیت زندگی

واقعیت زندگی —–> بچه ها !

******************************

اس ام اس سرکاری ۹۱

بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم !

اما ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم اما میبینی ایرانسل بوده !

******************************

پیامک سرکاری

ورود مجردها ممنوع !

.

.

.

( کشتی نوح )

******************************

الهی شورت بشی ، من کش بشم دورت بگردم

یهو من ول بشم ، تو لخت بشی هر هر بخندم !

******************************

سی ان ان همین الان اعلام کرد که : نیروگاه اتمی بوشهر و مرکز غنی سازی اصفهان تا ۲۴ ساعت دیگه توسط جنگنده های هوایی ناتو به طور کامل هوا میره، نییدونی تا چوجا میره ، من این توپو نداشتم مخشامو خوب نفشتم ، بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد !

******************************

از کربلای معلی ؛ بین الحرمین ؛‌ کنار گنبد آقا امام حسین ( ع )

دعاگوی شما سروران گرامی بودن توفیق میخواهد که من ندارم ، دعا بفرمایید قسمتم بشه !

******************************

ای همه وجود من

ای کسی که پا گذاشتی رو قلب من

ای کسی که درو بستی به روی من

درو باز کن دستم مونده لای در !

******************************

+ ۱۸

.

.

.

.

.

.

-۱۸

اینجا دیگه سرد میشه باید کاپشن بپوشی !

******************************

آهای تو که منو تنها گذاشتی رفتی !

آره عزیزم با توام  !

خواهش میکنم برگرد !

برگرد درو ببند ، بعد برو گمشوووووووو !

******************************

به سراغ من اگر می آیی . . .

نیا ! . . . .

اعصاب ندارم !

توام گیر میدی !

میزنم شل و پلت میکنم !

بعد میگی طرف اخلاق نداره !

******************************

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﺘﻪ ؟ ﺳﺮﺩﺗﻪ ؟ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼﺑﯿﺎﯾﯽ ﺑﻐﻠﻢ ؟

.

.

.

ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﺩﯾﺸﺐ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﻟﺸﺘﻢ !

******************************

بیا بنویسیم روی خاک ، رو درخت ، رو پر پرنده رو ابرا

.

.

.

کلا بیا منابع طبیعی رو از بین ببریم !

******************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد