اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس سرکاری جدید

وصیت نامه گاندی :

₥₦№ʨ₢₦ℓ₱₥₡₢

₥₦₢ʩʨ₦ℓʨ₦₥₦

₥₦₢₱₡₢₥ʨ₦₦ʩ

خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم . مخصوصا اون قسمت که میگه : ʩʨ₦ℓʨ

****************************

سوالی که حکیمان نتوانستن حلش کنند . . .

.

.

.

وژدانی میخواستی حلش کنی ؟!

****************************

سلام خوبی ؟

همین الان یه حس بدی بهم دست داد !

ولی من بهش دست ندادم !

اینقدر ضایع شد !

****************************

خدایا مارو بُکش ، بچه های مارو بُکش

اقوام مارو بُکش ، پدر و مادر مارو بُکش

خدایا اصلا هر چی مار تو دنیاست بُکش !

****************************

سه تا چیز هست که هیچ وقت آدم نمیتونه فراموششون کنه . . .

.

.

.

صبحانه ، ناهار ، شام

قرار نیست که همش احساساتی باشه

****************************

عزیزم خیلی وقته می خوام یه موضوعی رو بهت بگم ، اما روم نمی شه . . .

من ، من عاشقت شده ام ، با من ازدواج می کنی ؟

به نظرت این متن رو واسه اونی که دوستش دارم بفرستم خوبه ؟

گفتم تو دختری ، اخلاق دخترا رو بهتر می شناسی !

****************************

از ۹۶ ماهی شما ۵۵ تا غرق شده جندتا ماهی داری ؟

بله ؟! مشغول جمع و منها بودی ؟

تقصیر این مدرسه هاست که عمر شما را به فنا دادن !

تا به حال کسی شنیده که ماهی غرق بشه ؟

****************************

سلام . میدونی جریان چیه ؟

( وقت اس ام اس داد نه ! چیه ؟ )

.

.

.

.مقدار الکتریسیته ای که از یک رسانا در ثانیه عبور میکند جریان نامیده میشود ، دفعه بعد جرم و حجمو میپرسم ! بلد نباشی با اولیات تماس میگیرم

****************************

یه سوال دارم !

چرا وقتی شلوار سفید میپوشی ، خاکی که میشه رنگش سیاهه !؟

ولی وقتی شلوار مشکی میپوشی ، خاکی که میشه رنگش سفیده !؟

****************************

دو نفر عاشق هم میشن میرن پیاده روی . . .

\/.\/

.||. .||.

و میرن

.

.

.

\/.\/

.||. .||.

و میرن . . .

.

.

.

\/.\/

.||. .||.

و میرن . . .

.

.

.

\/.\/

.||. .||.

و میرن . . .

.

.

.

\/.\/

.||. .||.

و یه عده فضول هم دنبالشون

****************************

یه ضرب المثل آلمانی هست که میگه :

Idohs lokso nok lobahg maziza

معنیش اینه : تو برام خیلی عزیزی !

****************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد