اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس په نه په مرداد 92

 

اس ام اس په نه په مرداد 92

 

دوستم رفتیم باغ وحش جلوی قفس شیرا وایسادیم

دوستم میگه : شیره؟

می گم : پَـ نَ پَـ گربه اس باباش مرده ریش گذاشته !

*

پ ن پ خفن خنده دار

*

بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیا اومده با کلی ذوق به بابام نشونش می دم

می گه : بچته ؟

می گم : پَـ نَ پَـ این تریاله باید رجیستر شه و فولش کنم تا مال خودم شه !

  *

پ ن پ خفن خنده دار

*

به دوستم می گم فهمیدی آناهیتا جدا شد ؟

با کلی احساس غم و تعجب می گه : از شوهرش؟

پـَــ نَ پـَـــ چسبیده بود کف ماهیتابه با کفگیر جداش کردم !

*

پ ن پ خفن خنده دار

*

واسه استخدام رفتم یه شرکتی

خانومه مسئول مصاحبه می گه : شما هم برای آگهی استخدام اومدین؟

گفتم :‌ پـَ نَ پـَـ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین !

با لگد پرتم کردن بیرون !

*

پ ن پ خفن خنده دار

*

 

جلو خواهرم سوسکه رو با کفش لهش کردم دل و رودش پخش زمین شده

خواهرم میگه : مرده الان ؟

گفتم : پَــــ نَ پَــــ این ترمیناتوره الان خودش رو جمع می کنه دوباره راه میافته

*

پ ن پ خفن خنده دار

*

دوستم می گه : چجوری استرالیا اقامت گرفتی ؟

میگم : تحصیل در دانشگاه های استرالیا

میگه : یعنی اپلای کردی؟

گفتم : پَـ نَ پَـ تو دفترچه کنکور انتخاب هشتم تیک زدم استرالیا قبول شدم !

*

پ ن پ خفن خنده دار

*

به استاد میگم : لطفا کمکم کنید دارم مشروط می شم

می گه : منظورت اینه که نمره می خوای ؟

گفتم : پَـ نَ پَـ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم می خوام!

*

پ ن پ خفن خنده دار

*

تو خیابون دو تا گردن کلفت اومدن موبایلمو ازم گرفتن با مشتم زدن تو کلم

یارو می پرسه : دزد بودن ؟

پَ نَ پَ رفیقام بود با هم شوخی دستی داریم !

*

پ ن پ خفن خنده دار

*

ماشینو تو روزنامه تبلیغ کردم

یارو زنگ زده می گه : می خوای بفروشی ؟

پَ نَ پَ معدلش بیست شده برای اینکه تشویقش کنم آگهی کردم

*

پ ن پ خفن خنده دار

نظرات 2 + ارسال نظر
mahtab شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

جملات کوتاه و زیبا و اس ام اس سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.bafgh-yazd-sms.blogfa.com

زیبا بود

مرررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد