اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس تولد برادر

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت، امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی کنم

تولدت مبارک

+++

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی می برم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

تولدت مبارک

+++ 

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیباترین بوسه های عاشقانه هدیه ای برای روز تولد تو

لمس بودنت مبارک

+++

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت می کنم و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک

+++

سو سوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست، آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره آسمان دلم تولدت مبارک

+++

سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته ای آبیاری می کنم

تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک

+++

پلک جهان می پرید، دلش گواهی می داد، اتفاقی می افتد، اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک

+++

سبزترین خاطرات از آن کسانیست که، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک

+++

امروز خورشید شادمانه ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت، قلب ها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک

+++

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی

+++

دفترچه خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود سرشار از عشق و محبت کردی، نازنیم، زیباترینم، حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم

تولدت مبارک

+++

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیباترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک

+++

امشب تولد توست و باز من کنارت نیستم، امشب تو شادمانی و باز در دلت نیستم

تولدت مبارک

+++

می آیی با خواهش این و آن در پوشش آرزوهای دیگران می روی، با هزار آرزوی گران برای خود نه برای دیگران

تولدت مبارک

+++

این چندمین تولد توست؟ و چندمین انبساط مجدد کائنات؟ این چندمین بار خلقت است؟ و چندمین انفجار سکوت؟ چندمین لبخند آفرینش؟ خورشید را چندمین بار است که می بینی؟ و پروانه ساعت ها چندمین بار است که می چرخد؟ و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمی خیزد؟ چندمین بار است که مجددا نفس می کشی؟ چندمین دم!؟ چندمین آن!؟

آه که تو چقدر خوشبختی! و جهان چه پر غوغاست که بی نهایتمین تولد تو را جشن می گیرد

+++

عزیزم، نگاهت زیباتر از خورشید، دلت پاک تر از آسمان و صدایت آرام تر از نسیم بهار

تولد آسمانیت مبارک

+++

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلاد تو معراج دست های من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

+++

صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست

لمس بودنت مبارک

+++

میلاد یکی کودک شکفتن گلی را ماند

چیزی شگفت به زندگی آغاز می کند با شادی و اندکی درد

+++

میلاد تو رو به تک تک گل های دنیا تبریک میگم ولی می دونم همشون حسودیشون می شه، آخه تو تنها گل باغچه قلب منی

+++

تولدت مبارک گل پونه، گل عزیز من یکی یه دونه، همه ترانه هام پیشکش چشمات، دلم می خواد فقط از تو بخونه

عزیزترینم تولدت مبارک

+++

26 آذر سال 1361 یه فرشته کوچولوی مهربون به دنیا اومد که الآن همه دنیای منه، سالروز میلادت را تبریک میگویم

+++

عزیزم، روز تولد تو، روز تولد تمام شادی های عالم است و امروز سالروز شاد شدن من به خاطر وجود دوباره توست

+++

عزیزم، بهت نمیگم دلمی، چون پر از غمه، نمیگم گلمی چون عمرش کمه، نمیگم چشامی چون واست کمه، بهت میگم خودتی، چون از خودت بهتر مهربون تر کسی نیست

میلادت مبارک

+++

ای روشنی گسترده، ای زیبایی محض، ای آسمان بی کران مهربانی، کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم

سالروز زمینی شدنت مبارک

+++

(...) جان، خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگزارم و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو می کنم

+++

تقدیم به کسی که با تولدش، تولدی دوباره به من داد

سالروز تولدت مبارک

+++

عزیزترینم

باهات میام نفس نفس/تو آسمون، توی قفس

از اولش تا آخرش/دوستت دارم، همین و بس

از طرف دوست دار تو

+++

عزیزم، تماشای بیست و ششمین شفق از سومین ماه پاییز، تماشای حضور لطیف توست

در دل معطر هستی... تولدت مبارک

+++

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم

تولدت مبارک

+++

امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی هاست و سالروز جدایی تو از فرشته ها

از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگزارم

+++

جشن کوچکی در دلم برپاست، چون امروز روز تولد توست، کاش روزی هم تولد حضور تو در قلبم را جشن بگیرم، جشنی با شکوه و بزرگ

تولدت مبارک

+++

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک

+++

همیشه دنبال یه بهونه بودم که یه حرفی بهت بزنم اما امروز خود بهونه اومده سراغم

سالگرد تولدت مبارک عزیزم

تولد بهونه من هم مبارک

دوستت دارم

+++

روز تولدت آغاز سفر زیبا و پرهیجان "دور خورشید در 356 روز" است، خیلی مواظب خودت باش و سعی کن بهت خوش بگذره

تولدت مبارک

+++

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست

سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک می گویم

+++

دوست عزیزم

به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان دلم خندید تنها برای تو که و اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی می نویسم که به یادت هستم و هزاران شاخه گل مریم را در روز تولدت تقدیمت می کنم

تولدت مبارک

+++

پدر عزیزمان

ما با هر تبسمت هزاران بار می شکفیم و با هر تپش قلبمان هزار بار نامت را می خوانیم، اگر بر روی زمین تنهاییم، ولی تو مثل ماه نگاهمان می کنی، ما بر وجود نازنینت سجده شکر می گذاریم.

تولدت مبارک. فرزندانت

+++

روز میلاد روز آفرینش است و بهترین روز خدا، روز میلاد تو آفرینش بهترین هدیه برای قلب تنهای من است

روز میلادت را با 20 شاخه گل سرخ تبریک میگویم

+++

(...) عزیزم

تا دیروز نبودی ولی حس بودنت به من شوق زیستن بخشیده، به دنیا آمدی و دنیای من شدی و بهترین صدا تپش قلب توست و بودنت تنها دلیل بودنم، به جای شمع غم هایت را به آتش می کشم و هدیه ام قلبی است کوچک

تو را به روز تولدت تبریک میگویم

همسرت

+++

(...) جان تنها مونسم، یک باغ گل شقایق تقدیم به تو که بهترینی، (روز تولد)

سالروز تولدت مبارک

+++

برادر عزیزتر از جانم

وقتی به دنیا آمدی خداوند با تمام عظمتش به زمین لبخند زد و بهار را به یمن حضورت به ما بخشید

عزیزم تولدت مبارک

+++

(...) جان

با وجود پر مهر و نگاه گرمت دنیایی از پاکی، صداقت و صمیمیت را برایم به ارمغان آوردی، برای توصیف مهربانی ات واژه ها یاری نمی دهند. تا ابد به تو وفادار خواهم ماند

سالروز شکفتن گل وجودت را عاشقانه تبریک می گویم

+++

(...) عزیز

همیشه برقرار باش تا بی قرار نباشی چرا که در تمام لحظه های سخت و مشکلات زندگی تو تنها تکیه گاهم هستی

دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک می گویم

+++

فوووووووت

فووووووووت

فوووووووت

فووووووووت

فوووووووت

بیا شعما رو فوت کن!

تولدت مبارک!

+++

چه لطیف است حس آغازی دوباره، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس... و چه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن! و چه اندازه شیرین است امروز

روز میلاد... روز تو! روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک

+++

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک

+++

هر سال وقتی (26 آذر 61) هزاران شهاب به سمت زمین هجوم می آوردن از خودم می پرسیدم چه اتفاقی افتاده که آسمونیا می خوان خودشونو به زمین برسونن؟ و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو با گام های مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه

تولدت مبارک

+++

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم

تولدت مبارک.

+++

برای روز تولد تو 10 شاخه گل می خرم 9 شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی و روی شاخه گل مصنوعی می نویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم

تولدت مبارک

نظرات 10 + ارسال نظر
سما جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 ب.ظ

انید پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ب.ظ http://http:/

ملسییییییییی عالی بو خیلی خوشمل بود

سپیده پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 ب.ظ

خوبن اما خیلی قدیمین

نگار دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:12 ب.ظ

عالیه.

سارا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ق.ظ

عالی بودن

mehrshad سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:13 ب.ظ http://MEHRSHADJOHARDAHOO.@GEMAIL

فرشته سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:11 ب.ظ

قدیمی بود

انیکا پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:16 ب.ظ

he...... چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:52 ب.ظ

من برای داداشم یه مطلب خوب میخوام ولی شما همه ی مطلب هاتون مسخره ان

mm شنبه 25 دی‌ماه سال 1395 ساعت 03:48 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد