اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس بخشش ( sorry sms )

.

Habbit of forgiving...

We love ourself even after making so many mistakes.

Then how can we hate others 4 their small mistakes?

Strange but true! So make habit of FORGIVING.

عادت بخشش
ما خودمان را حتی اگر اشتباهات زیادی بکنیم دوست داریم
پس چطور می توانیم از دیگران بخاطر اشتباهات کوچک متنفر باشیم؟
عجیب اما واقعیت دارد! بنابراین عادت بخشش را در خود ایجاد کنید.

.

.

I am really sorry!

I Don't Know

How To Make Things Better Between Us

I Can Start By Saying

I'm Sorry

I Really Am:(

من واقعا متاسفم!

نمیدونم
چگونه بین ما بهتر می شود!
من می تونم شروع به گفتن
متاسفم کنم
واقعا متاسفم!

.

.

.

.

Profound regret and sorrow

Words Will Not Be Able To Ever Express

How Sorry I Am For This,

And I Have Profound Regret And Sorrow

For The Multitude Of

Mistakes And Harm

I Have Caused.

نهایت شرمندگی و تاسف
کلمات قادر نخواهند بود حتی بیان کنند که
چقدر بخاطر این موضوع متاسفم
نهایت تاسف و شرمندگی را بخاطر اشتباهات و اذیت های زیادم
که من باعث آنها بودم را دارم
.

.

.

.

Apology doesn't mean ...

Apology doesn't mean that you were wrong,

or the other person was right.

It means that

your relationship is valuable than your ego.

عذرخواهی معنی این را نمی دهد که
عذرخواهی معنی این را نمی دهد که شما اشتباه کرده اید
یا حق با دیگران بوده است
معنی عذرخواهی این است که
ارتباط دوستی شما از خودتان هم باارزش تر است.

.

.

U forgive people simply because ...

Sometimes, you forgive people

simply because

you still want them in your life.

شما دیگران را به راحتی می بخشید زیرا ...
بعضی وقتا شما به راحتی دیگران را می بخشید
زیرا
هنوز می خواهید آنها در زندگی شما باشند.

.

.

.

Sometimes saying sorry is most difficult

Sometimes saying sorry is

the most difficult thin on earth...

But its the cheapest thing

to save the most expensive gift

called Relationship..!!!

بعضی وقت ها معذرت خواهی خیلی مشکل است
بعضی وقتها عذرخواهی کردن مشکل ترین چیز روی زمین است
اما ارزان ترین چیز برای
نگهداری باارزش ترین هدیه که دوستی است می باشد

.

چند تا اس ام اس فارسی درمورد بخشش و معذرت خواهی

اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود .

.

.

.

.

مهم نیست کی مقصر است

باور کن مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است

در پایان زندگی خواهیم گفت: کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم

تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ناگفته های مهر آمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم

پس نازنین بیا آشتی کنیم با مهر

.

.

.

.

قهر مکن ای فرشته روی دلارا / ناز مکن ای بنفشه موی فریبا

طعنه و دشنام تلخ اینهمه شیرین / چهره پر از خشم و قهر اینهمه زیبا

ناز تورا میکشم به دیده منت / سر به رهت مینهم به عجز و تمنا . . .

.

.

.

.

یه روزی گله کردم من از عالم مستی / تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی

من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید / تو قهر کردی قهرت مصیبت شدو بارید

پشیمون و خستم اگه عهدی شکستم / آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم

نظرات 1 + ارسال نظر
zahra چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

khiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bad bod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد