اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس تولد همسر

اس ام اس تولد همسر

 

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه

 

عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه

 

---------------------------------

امروز سالروز تولد توست

 

و من برایت هدیه ای نخریده ام که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست

 

من روز تولدت خود متولد می شوم

 

تولدمان مبارک

   

---------------------------------

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

 

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

 

تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم

 

تولدت مبارک

 

---------------------------------

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره

 

نم نم عشق و مستی از آسمون می باره

 

تولدت مبارک

 

---------------------------------

روز تولد تو رها از این تن می شم

 

این هدیه تولد

 

پیشکش چشمای تو

 

ناز گل زیبای من

 

---------------------------------

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من

 

عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من

 

روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

 

---------------------------------

سالروز آمدن فرشته ای به زمین با آسمانی ترین آرزوها

 

دوست دارم نفسم تولدت مبارک

 

---------------------------------

شکفتن گل زیبایم در دشتی از یاس های مهربانی

 

با آرزوی روشن ترین فرداها برای عشقم

 

تولدت مبارک نفس

 

---------------------------------

زندگی‌ ات سرشار از خوشبختی و هوای تازه

 

روز زمینی شدنت مبارک گلم

 

---------------------------------

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

 

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

 

نور ستاره ای در شب تولدش

 

انگار که فرشته ای از ازل رسید

 

تولدت مبارک

 

---------------------------------

امروز سالروزه تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیمه

 

تولدت مبارک عاشقانه دوستت دارم

 

---------------------------------

روزی که خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را برای من فرستاد

 

تولدت مبارک عزیزم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد