اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عشقولانه جدید شهریور 92

اس ام اس عشقولانه جدید شهریور 92


*144*ilove you# از طرف کسی که شگفت انگیز دوستون داره.

---------------------

  

دوستت خواهم داشت در سکوت تا مبادا در صدایم توقعی باشد، که خاطرت را بیازارد

---------------------

یه وقتای دلم میخوادیکی ازپشت چشام وبگیره وبگه اگه گفتی من کیم؟ و بگم هرکی هستی بمون که خیلی تنهام!

---------------------

مزاحم زندگیت نمیشم.اما دوست دارم مراحم زندگیت شم.قبوله؟!

---------------------

تمامى دنیا هم پادرمیانى کنند،از دوست داشتنت کوتاه نمى آیم.

---------------------

بگو دوستت دارم ... شهیدم کن ، مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لبهای تو شلیک می شود !

---------------------

پیکان ۵۷ دیدی خراب میشه دیگه درست نمیشه ؟؟ اونجوری خرابتم دیوونه !!

---------------------

 

امروز روز جهانی دزدیه بود ، آهای تو ک قلب منو دزدیدی روزت مبارک !

---------------------

دست هایم نمیرسند ستاره ی آرزوهای محال را برایت بچینم، آنچه از چیدن ستاره برای من مهمتر است رؤیای ناب آرامش توست …

---------------------

دریا می شوم وقتی هرشب در بسترم یاد تو جاریست، مثل رود!

---------------------

حسودیم می شودبه آینه! نکند قدر ثانیه هایی که بی دغدغه به تماشای تو می نشینند را ندانند!

---------------------

مشق شبم تکرار سرمشق دوست داشتن توست.

---------------------

احتیـــاجی بـــه تسبیــــح نیـــــست دستــــانت را کـــه بـــه من بـدهـــــی بـــــا انگشتــانت ذکــــر دوســـــت داشتن می دهم

---------------------

باد ورقه های دفتر شعرم را با خود برد.. فردا تمام شهر عاشقت میشوند…!

---------------------

دلیل می خوای؟ برو جلو آینه! برو… د برو… آهاان حالا به من بگو چجوری عاشقت نباشم؟

---------------------

بی تو هر لحظه را نفس که نه ! درد می کشم ...

---------------------

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد