اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

دعوای پدر و پسر

چند وقت پیش با بابام دعوام شد، دستشو برد بالا که بزنه تو صورتم…!


.

.

.

.

.

.

.

.

منم یهو رفتم تو فاز هندی گفتم :

بزن بابا..!

بزن بذار بفهمم که پدر بالا سرمه…!

بزن که بفهمم هنوز بی صاحاب نشدم…!


ودر نهایت ناباوری بابام جوری زد تو گوشم که برق 3 فاز از صورتم پرید …:|

ناموسا چرا تو این فیلم هندیا اینجوره؟!!

من توقع داشتم منو بغل کنه جفتمون بزنیم زیر گریه 

نظرات 1 + ارسال نظر
sara شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.20sms.blogfa.com

سلام..دوست عزیز من یه مدت درگیر طراحی قالب برای وبم بودم بخاطر همین لینک شما دوستان عزیز از وب حذف میشد...الان دوباره لینک شما با همان نام قبلی قابل مشاهده است لطفا مجددا ما را با نام :‌ اس ام اس و با آدرس :‌

20sms.blogfa.com

لینک کنید...بازم عذر خواهی میکنم...

....علی فربود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد