اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

جملات و اس ام اس عاشقانه جدید

خدایا....یک تن سالم ,یک ذهن آرام ,یک خواب شیرین,یک خیال راحت,یک روز قشنگ ,یک خبر خوش,یک خوشی از ته دل ......نصیب کسی که اینو میخونه,بفرما !!

دوستت دارم.بیشتر از خودم ,کمتر از خدایم !!!چون......عاشق توام ,محتاج خدایم !!

   

گفتی بازی برد و باخت دارد ولی زبانم بند آمد بگویم که من بازی نکردم!!من با تو زندگی کردم!

 

دنیا انقدر هم بد نیست,گاهی یک نفربا نفس هایش با نگاهش با کلامش با وجودش با بودنش بهشتی می سازد از این دنیا برایت که دیگر بدون او,بهشت واقعی را هم نمی خواهی...!!!

 

نفس نمی کشد هوا قدم نمی زند زمین سکوت میکند غزل بدون تو یعنی همین

 

با کسی رابطه ی احساسی بر قرار کن که نه تنها افتخار میکنه که تو رو داره بلکه حاضر هر ریسکی رو بکنه که فقط کنار تو باشه !!!

 

در انتظار هیچ کس نیستم . . .اما ! ! ! ! !هنوز وقتی نویز موبایل رو اسپیکر می افت دلم می لرزد ! ! !شاید " تو " باشی

 

اختــراع تلفـن بـــــزرگـــــتـــرین خیــــانت بــــه بشــــریـت بـــود . . .!خـــداحــافظـــــی بـــایــــد رو در رو بــــاشه .. .؛گــاهــی اوقـــات اشـک هــا ، آدم هــا رو بیـــدار میکــنن . . .لعنــت بـــر خـداحــافـظــــی هـــای تـلـفـنـــــی . . .!

 

دوتا چیز خیلی درد داره :..وقتی عشقت دوسِت داره و بهت نمیگه و وقتی دوسِت نداره و بهت میگه

 

من ایمـــا و اشـاره نمی دانــم ...! بایــد تمــام قــد روبــرویــم بایستــیو بگویــی: دوســـتــــــــتــــــ دارم

 

پسر :بزرگترین آرزوت چیه؟دختر :اینکه عشقمو زیر بارون بغل کنم! تو چی؟پسر :اینکه کسی که زیر بارون بغلش میکنی من باشم

 

هیچگاه فکر نمیکردم فاصله بینمان آنقدر زیاد شود که تو بی خیال زندگی کنی و من با خیالت بیخیال زندگی شوم!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد