اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس دوست داشتن

اس ام اس دوست داشتن

                     گاهی از دوست داشتنت خسته می شوم دلم می خواهد برایت بمیرم....

 

تا زنده ای در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی...مسئولی...

 

هیچی قشنگ تر از عشق دو طرفه نیست...اگه به هم برسید و برید زیر یه سقف که دیگه آخر خوشبختیه...خدا نصیب همه بکنه...مگه نه؟

   

بعضی دردها مثل چایی میمونن،با گذشت زمان سرد میشن !.ولی ......تلخیش از بین نمیره!

 

محال است ببخشم,کسی را که ......وسط خنده هایم,وقتی بیادش می افتم,.گریه ام میگیرد!!!

 

امشب داشت پنهانی به من نگاه می کرد چشم هایم را می دزدید و باز نگاهم می کردو چه دزدِ زیبایی روبرویم نشسته بود!

 

ارزش بودنت راهمیشه از اندیشه یک لحظه نبودنت میتوان فهمید.یادت میکنم نه برای اینکه یادم کنی برای اینکه ازیادم نمیروی.

 

زندگی آن وقت زیباست که در آن محبت باشدمحبت آن وقت زیباست که در آن وفا باشدوفا آن وقت زیباست که در آن اعتماد باشداعتماد آن وقت زیباست که در بین من تو باشد...!!!

 

میگویند شیشه ها احساس ندارند!

اما وقتی روی شیشه ای بخار گرفته ای نوشتم:

دوستت دارم

آرام گریست...

 

 

کتاب سرنوشت برای هر کسی چیزی نوشت نوبت که به ما رسید قلم افتاد...دیگر هیچ ننوشت!خط تیره گذاشت و گفت:تو باش اسیر سرنوشت...

 

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول اهدا می شود به گمشده ی من که اگر چه در بیداری متعلق من نیست،اما بازیگر نقش اول رؤیاهای من است!...

 

شب است...ودربه درکوچه های پردردم!فقیر و خسته بدنبال دوست میگردم اسیرظلمتم...رفیق کجاماندی؟؟؟؟؟من به اعتبارتوفانوس نیاوردم

 

گاهی تو …گاهی یاد تو …گاهی هم غم تو …آخر این “تو” کار مرا تمام می کند !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد