اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس چهارشنبه سوری 93

اس ام اس چهارشنبه سوری 93



اس ام اس چهارشنبه سوری 93 

می بینن که بعد از چهارشنبه سوری

بیشتر آسیب دیده ها سرو دست و پا شکسته ها هستن

تعجب می کنن میرن تحقیق می کنن می بینن آتیشو کنج دیوار روشن کردن

بعد می خاستن از روش بپرن می خوردن به دیوار

 آتیشی که تو قلبم روشن کردی هیچ آتش نشانی نمی تونه خاموش کنه !” چهارشنبه سوری مبارک

 

  

شانس اوردیم اشتون زودتر اومد به چهارشنبه سوری نرسید، وگرنه تعلیق برنامه هسته ای و حمله نظامی به ایران حتمی بود!

 

چهارشنبه سوری در پیش روی ماست
همه بدبختی ها در پشت
روزای خوش همه در پیش
چه غوغا میکنه آتیش !
چهار شنبه سوری مبارک

 

 

خداجون

یه کاری کن امشب که از رو آتیش میپره یخ

دلش آب شه بهم بگه دستتوبده به من باهم

بپریم

چهارشنبه سوری همه ی عاشقها میارک

 

تق تق تق فش فشه، فاصلمون کم بشه، هیزم و نفت و آتیش، دوست دارم خداییش، سیب زمینی به سیخه، عکس گلت به میخه، غماتو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن، هوا بهاری میشه، سرما فراری میشه، زردی ازت دور بشه، هر چی میخوای جور بشه.4شنبه سوری و سال نو مـبــارکــــ

 

 

دوستان شما برنامتون واسه چهارشنبه سوری چیه؟
                         
من که برنامم اینه با مخاطب خاص برم بیرون بعد یه اتیش روشن کنم بعد
                          
خیلی شیک و مجلسی بندازمش تو اتیش چندتا ترقم رو سرش بترکونم
                        
دوتا نارنجکم بندازم تو جیبش بعد وصلش کنم به یه موشک بفرستم فضا تا
                                                             
دیگه از خیالش راحت شم
                            
شمام برنامه ریزی کنین تا یه چهارشنبه سوری توپ داشته باشیم13.gif

یه روز یه جای سوختگی کوچیک روی زانوم دیدم

به مامانم گفتم : این جای چیه؟

گفت : حدودا 6-5سالت بود؛شلوارک پات بود

چهارشنبه سوری هم بود،با پسرعموهات رفتی از روی آتیش پریدی!

گفتم : آهان... پس اونجا سوخته!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفت : نه اونجا نسوختی،اومدی خونه خودم با قاشق سوزوندمت

که دیگه بی اجازه جایی نری ..! :|

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد