اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

استاتوس فروردین 93

استاتوس فروردین 93

استاتوس خنده دار فروردین 93

پسرم اون چهارتا سیم که آویزونه رو میبینی
+آره-خب دوتاشو بردار
+برداشتم
-چیزی حس نمیکنی
+نه
-حالت خوبه
+آره
-خب پس به اون دوتای دیگه اصلا دس نزن برق داره!
(منو بابام موقع تعمیر برق خونه
(

***********

دیروز با مخاطب خاصم رفتم کافی شاپ دیدیم اون یکی مخاطب خاصم با یکی دیگه تو کافی شاپه هیچی دیگه هر دومون جیک نزدیم تا جلو کسی که باهاش اومدیم بیرون ضایع نشیم.....!!!!!

***********

بابام داشت خاطره تعریف میکرد میگف:وقتی که من رفتم با مادرتون عقد کردم شب که اومدیم خونه، دخترای همسایه ها با سنگ شیشه خونمونو شکستن :((((((
قیافه مامانم: :| :| :|
الان دقیقا 3 روزه نه شام داریم نه ناهار نه صبحانه، بدبختیم :|

***********

ازالان متنفرم ازاون گزارشگری که بخواد بعد بازی ایران آرژانتین بگه درسته که باختیم ولی هیچی از ارزشهای تیم ما کم نشد


***********

سالی که با جمعه شروع شه،آخر و عاقبتش کاملا مشخصه !.

***********

یه روز بابام اومد تـو اتاقـم گفت :پسـرم اوضاع مالـیت چطـوره ؟ پـول مول داری؟!منم گفتم آره فعلاً دارم، ممنون!گفت : خوب پس یه هفـت تومن بده من برم بـنـزین بـزنـم ..!

***********

قدیم شتر با بارش گم میشد الان هواپیما با مسافرش

***********

رنج سنی مخاطبان کلاه قرمزی بین ۲۰ تا ۴۰ سال هست، فکر نمی کنم هیچ بچه ای کلاه قرمزی ببینه !اونوقت آقای مجری میگه : " سلام به بچه های تو خونه" !!!

***********

روز تولد بابام با کلی ذوق و شوق پولامو جمع کردم و یه ساعت مچی بهش کادو دادم برگشته میگه ممنونم پسر گلم ولی احتیاجی به این کارا نبود همین که سعی کنی تو زندگیت آدم باشی برای من با ارزش ترین هدیه س …

***********

امروز از یه پسره خوشم اومده بود، رفتم عکسشو ببینم دیدم 894 نفر لایکش کردن منم دیدم رقابت خیلی فشردست زدم بلوکش کردم :|

***********

به مامانم گفتم : بوی عید میاد، گفت تو بوی عیدو میفهمی اون روز غذا داشت می سوخت اینجا نشسته بودی لنگ هواکرده بودی ,نمی فهمیدی؟

***********

..واسه باغ سگ خریدیم بستیم که دزد نیاد سگو دزدیدن !

***********

تلویزیون تبلیغ شامپو بدن نشون داد آقاهه از رو لباس لیف می کشید:((

***********

تاریخ تمام شدن آذوقه آجیل عید:پسته ۲ فروردین بادام ۴ فروردین فندق ۵ فروردین تخم کدو ۱۱ فروردین تخمه ژاپنی ۱۳ فروردین. نخودچی ۲۸ آبان

***********

مارکوپولو در سفرنامه اش مینویسد: در راه چین به سرزمینی رسیدم که مردمانش هم از دزد میترسیدن، هم از پلیس

***********

سوهان فروشای قم فکر میکنن اگه اسم سوهانشون حاج فلانی و پسران نباشه ما فکر میکنیم کار حاج خانم و دختراشه..

***********

خجالت نمیکشن بین کلاه قرمزی کارتون پخش میکنن ؟انگار نه انگار مخاطب این برنامه افراد بالای 20 سالن!!

***********

مطمئنم سال جدید سال خوبی خواهد بود. حالا این وسط بنزین میشه هزارتومن، تورم داریم و یک هفت هشت تا گل هم از آرژانتین میخوریم که زیاد مهم نیستن#‏

***********

ﻣﻮﺭﺩ هم ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻃﺮﻑ ﺍﺳﻢ ﺑﭽﻪ ش رو گذاشته :ستایشِ 2 ..!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد