اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوک های بامزه جدید 20

جوک های بامزه جدید 20


بیمار: من فکر می کنم پشه ام! دکتر: من دندون پزشکم؛مطب روان پزشک رو به روی ماست.بیمار: میدونم؛ الان اونجا بودم دکتر: پس چرا اومدی اینجا؟بیمار: مهتابی تون روشن بود!!

 

به بعضیا باس بگی :خواهش می کنم عزیزم شما رو مخ ِ ما جا داری!

 

نوشته تو تهران از هر سه ازدواج یکی به طلاق منجر میشه!ازدواج از هندوانه در بسته داره به مقام پالام ،پولوم ،پیلیش تنزل درجه پیدا می کنه

 

مکالمات این روزهای من و فامیلا :من : ای وای من دیگه چرا ؟ من دیگه بزرگ شدم عیدی زشته.......فامیلا: خفه شو بگیر... :|

 

   

یه موقعی تو مراسم عقد سکه میدادن.بعدش نیم سکه...بعدش ربع سکه...بعد سکه یک گرمی و پارسیان شد..اینجوری که پیش میره زمان ازدواج ما بهمون کارت صد افرین میدن

 

اون موقع ها که از طرف مدرسه میرفتیم اردو انقد تو ماشین برای سلامتی " آقای راننده" صلوات میفرستادیم فک کنم اگه راننده سرطـــانم داشت همون شب شفــا پیدا می کرد

 

 

قبل از نصیحت کردن تا 10 بشمرید و فکر کنید واقعاً لازمه حرف بزنید؟ اگه دیدید لازمه باز تا 10 بشمرید

 

یکسال گذشت.........بیایید کارهای زشت گذشته را کناربگذاریم و کارهای زشت جدید یاد بگیریم

 

فقط یه ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﻪ ﻛﻪ ﻣﻴﺸﻴﻨﻪ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺳﻴﺮ ﻏﻴﺒﺖ میکنه ﻭ برای عالم و آدم ﺣﺮﻑ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﺭﻩ و آﺧﺮﺷﻢ ﻣﻴﮕﻪ :ﺍﺻﻼ ﺑﻪ ﻣﺎ ﭼﻪ! ما به کسی کاری نداریم!هر کی ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺵ زندگی میکنه

 

آقا مورد داشتیم پسره سر امتحان رو دستش به عدد نوشته پنج نشون دختره داده، طرف فکر کرده قلبه!!...........امتحانشو که گند زده از ذوقش هیچ ...بعد امتحان بله رو گفته!!

 

به بابام میگم نونوایی قیامت بودمیگه: یعنی شلوغ بود؟گفتم :پ نه پ گناهکار ها رو مینداختن تو تنور به نیکوکارام نون مجانی می دادن !

 

شما برو در هرخونه ای که میخوای بزن ، پرسیدن کیه؟ بگو منم،اگه دوباره پرسیدن ، بگو منم بابا منم. حتماً باز میکنن ...

 

 

پر کاربردترین دروغ پشت تلفن: اونم سلام می رسونه!

 

 

میگمااااااااا این گرگه تو میگ میگ پول داشت این همه موشک و بمب و هواپیما بخره... پول نداشت یه مرغ بخره بخوره ؟؟؟ :\\

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد