اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

پیامک های خنده دار 93


اس ام اس های جدید و خنده دار


وصیت نامه جالب




یک درخت بسیار بسیار بلند نارگیل بود و 4 حیوان در زیر آن :



یک شیر
SimaJo0n-7847-88c205

یک میمون
SimaJo0n-7847-600b61

یک زرافه
SimaJo0n-7847-0ee174

و

یک سنجاب
SimaJo0n-7847-0d13f7


آنها تصمیم گرفتند که مسابقه بدهند ببینند که کدامیک برای برداشتن یک موز از درخت از همه سریعتر بالا می رود.

فکر میکنی کدامیک برنده می شود؟

جواب سوال بازگو کننده شخصیت توست پس با دفت فکر کن جواب را در زیر ببینید

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


اگر جوابت:
شیر است = خسته و کسل هستی
میمون = گیج هستی
زرافه = کاملاٌ تعطیل هستی
سنجاب = نا امید هستی
چرا؟

برای اینکه :درخت نارگیل که موز نداره!!!!!

SimaJo0n-7847-c910ac

مشخصه که تحت فشارید و زیاد کار کردید...
باید یه مدتی استراحت کنید و کار نکنید!!!

 

خیلی از زنها حاضر نیستند به مردی که نمی شناسند کمک کنند ولی تقریبأ همه مردها حاضرند حتی واسه زنهای غریبه هم بمیرن . . . ! چقدر این مردا آقان !

 

ببخشید لنگه کفش من خونه تون جا نمونده؟

امضا: سیندرلا

...

...

(طرح پیدا کردن شوهر برای دختران دم بخت)

   

یکی از حیف نون پرسید:اگه توی یه جنگلی درحال نماز خوندن باشیم و یهو یه شیر جلومون سبز بشه؛بهتر اینه که نمازو بشکنیم و فرار کنیم یا بایستیم و به نماز خوندمون ادامه بدیم? حیف نون جواب داد :اگه وضوت باطل نشد،بایست و ادامه بده!

 

 

 

داشتم نهار درست می کردم، یه لحظه خم شدم،موهام سوخت... به مامانم می گم :آخ! موهام سوخت. می گه :آره، یه لحظه دیدم بوی کله پاچه گوسفند میاد...من و میگی :)))))

 

مامانم:(((((

 

گوسفند :|

 

 

 

خانواده م دارن با فیلم عروسی خواهرم مثه سریالای جم تی وی برخورد میکنن مامانم میگه : هیچی نگو ببینیم چی میشه بعدش!

 

 

میخواید صلح تو دنیا برقرار شه؟ همه ی بمب های اتمی رو بدید دست مادر من تا توی آشپزخونه ش قایمشون کنه / قول میدم تا ابد دهر، احدی پیداشون نکنه

 

 

 

یک دقیقه سکوت به احترام اون مرد مالزیای که به زنش گفت داره با پرواز MH.370 می ره چین و الان چندین هفته است که نمی تونه از خونه معشوقه اش بیاد بیرون!

 

 

 

برام اس اومده برای نجات5 سرباز ایرانی یک پیام به 2000562 بفرست اس دام واسم جواب اومده از این که از دریافت یارانه خود انصراف دادید از شما مچکریم!!!

 

 

 

 

 

با مخاطب خاصم دعوام شد بهش گفتم ساکت شو! الان یه هفته ست اس ام اس خالی میده !·t

 

 

 

 

 

مورد داشتیم دو تا پسر تو خیابون راه میرفتن به طلا فروشی رسیدن واستادن ویترینو نگاه کردن

 

 

 

 

 

-فیس بوک داری؟-بله-

وبلاگ داری؟-اره-

یاهو چی؟-اره-

نیم باز؟-اونم دارم-

توویتر؟-بله-

اسکایپ چطور؟-اونم دارم

-وایبر؟-اوهوم

-این استاگرام؟-بعله

-زندگی چی؟-نه والا دمت گرم لینکشو واسم میفرستی ?

 

 

 

تو پاکستان عبارت RPG رو به 8282 میفرستی دکل مخابرات منفجر میشهe

 

 

 

هی بگین انگلیسی آسونه ...!!!...........سه جادوگر به سه ساعت سواچ نگاه میکنند ...کدام جادوگر به کدام ساعت نگاه میکند...حالا به انگلیسی ترجمه کن !!!!!..Three witches watch three Swatch watches Which witch watch which Swatch

watch

روایت داریم 3نفر بعد از خوندن این دیوونه شدن..

 

 

 

تحقیقات نشون داده شوهران سیگاری تمایل بیشتری به گذاشتن آشغالا جلوی در دارند !

 

 

 

طرف عکس گوجه فرنگی گذاشته واسه پروفایلش، بعد پی ام داده:سلام علی، شناختی؟ :|

 

 

 

ایرانسلم مارو اسکول گیر اورده اس دادهایا میدانید شاهنامه فردوسی اثر کیست؟؟؟۱. فردوسی۲. سعدی جایزه ویژه ۵۰ میلیون تومان فقط کافیست اس دهید

 

 

 

 

 

فرهنگ لغت آقایان :....اینبار دیگه چیکار کردم؟ترجمه : اینبار چطوری مچم رو گرفتی؟

چه جالب,بعد چی شد؟ترجمه : هنوز داری حرف میزنی؟

بس کن دیگه نتونستم پیداش کنم.ترجمه : شئ مورد نظر بیش از یه متر با من فاصله داشت حوصله نداشتم پاشم

برای تمام کارام یه دلیل منطقی دارم.ترجمه : یه کم فرصت بده یه خالی بندی جور کنم!:((((

 

خیلی از زنها حاضر نیستند به مردی که نمی شناسند کمک کنند ولی تقریبأ همه مردها حاضرند حتی واسه زنهای غریبه هم بمیرن . . . ! چقدر این مردا آقان !

 

ببخشید لنگه کفش من خونه تون جا نمونده؟

امضا: سیندرلا

...

...

(طرح پیدا کردن شوهر برای دختران دم بخت)

 

یکی از حیف نون پرسید:اگه توی یه جنگلی درحال نماز خوندن باشیم و یهو یه شیر جلومون سبز بشه؛بهتر اینه که نمازو بشکنیم و فرار کنیم یا بایستیم و به نماز خوندمون ادامه بدیم? حیف نون جواب داد :اگه وضوت باطل نشد،بایست و ادامه بده!

 

 

 

داشتم نهار درست می کردم، یه لحظه خم شدم،موهام سوخت... به مامانم می گم :آخ! موهام سوخت. می گه :آره، یه لحظه دیدم بوی کله پاچه گوسفند میاد...من و میگی :)))))

 

مامانم:(((((

 

گوسفند :|

 

 

 

خانواده م دارن با فیلم عروسی خواهرم مثه سریالای جم تی وی برخورد میکنن مامانم میگه : هیچی نگو ببینیم چی میشه بعدش!

 

 

میخواید صلح تو دنیا برقرار شه؟ همه ی بمب های اتمی رو بدید دست مادر من تا توی آشپزخونه ش قایمشون کنه / قول میدم تا ابد دهر، احدی پیداشون نکنه

 

 

 

یک دقیقه سکوت به احترام اون مرد مالزیای که به زنش گفت داره با پرواز MH.370 می ره چین و الان چندین هفته است که نمی تونه از خونه معشوقه اش بیاد بیرون!

 

 

 

برام اس اومده برای نجات5 سرباز ایرانی یک پیام به 2000562 بفرست اس دام واسم جواب اومده از این که از دریافت یارانه خود انصراف دادید از شما مچکریم!!!

 

 

 

 

 

با مخاطب خاصم دعوام شد بهش گفتم ساکت شو! الان یه هفته ست اس ام اس خالی میده !·t

 

 

 

 

 

مورد داشتیم دو تا پسر تو خیابون راه میرفتن به طلا فروشی رسیدن واستادن ویترینو نگاه کردن

 

 

 

 

 

-فیس بوک داری؟-بله-

وبلاگ داری؟-اره-

یاهو چی؟-اره-

نیم باز؟-اونم دارم-

توویتر؟-بله-

اسکایپ چطور؟-اونم دارم

-وایبر؟-اوهوم

-این استاگرام؟-بعله

-زندگی چی؟-نه والا دمت گرم لینکشو واسم میفرستی ?

 

 

 

تو پاکستان عبارت RPG رو به 8282 میفرستی دکل مخابرات منفجر میشهe

 

 

 

هی بگین انگلیسی آسونه ...!!!...........سه جادوگر به سه ساعت سواچ نگاه میکنند ...کدام جادوگر به کدام ساعت نگاه میکند...حالا به انگلیسی ترجمه کن !!!!!..Three witches watch three Swatch watches Which witch watch which Swatch

watch

روایت داریم 3نفر بعد از خوندن این دیوونه شدن..

 

 

 

تحقیقات نشون داده شوهران سیگاری تمایل بیشتری به گذاشتن آشغالا جلوی در دارند !

 

 

 

طرف عکس گوجه فرنگی گذاشته واسه پروفایلش، بعد پی ام داده:سلام علی، شناختی؟ :|

 

 

 

ایرانسلم مارو اسکول گیر اورده اس دادهایا میدانید شاهنامه فردوسی اثر کیست؟؟؟۱. فردوسی۲. سعدی جایزه ویژه ۵۰ میلیون تومان فقط کافیست اس دهید

 

 

 

 

 

فرهنگ لغت آقایان :....اینبار دیگه چیکار کردم؟ترجمه : اینبار چطوری مچم رو گرفتی؟

چه جالب,بعد چی شد؟ترجمه : هنوز داری حرف میزنی؟

بس کن دیگه نتونستم پیداش کنم.ترجمه : شئ مورد نظر بیش از یه متر با من فاصله داشت حوصله نداشتم پاشم

برای تمام کارام یه دلیل منطقی دارم.ترجمه : یه کم فرصت بده یه خالی بندی جور کنم!:((((

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد