اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس دروغ

این اس ام اس ها رو از خیلی زحمت کشیدم از سراسر اینترنت گلچین کردم اگه کپی میکنید خواهشا منبع رو بزارین

 

من می بافم . . .

تو می بافی . . .

من برای تو کلاه تا سرت را گرم کنم . . .

تو برای من دروغ تا دلم را گرم کنی . . .

 

 

پدر ژپتوی عزیز سلام! خواستم بدونید من کشوری زندگی می کنم که توی اون »دماغ مردم« هر روز کوچیکتر و»دروغ هاشون« هر روز بزرگتر می شه  

 7.gif

آدم ها دروغ نمی گن

اگر چیزی می گویند صرفا ” احساسشان ” درهمان لحظه ست …

نباید روش حساب کرد …

 7.gif

ممکن است دروغ یکسال بدود ولی راستی در یک روز از او جلو می افتد.

 7.gif

دروغـــ رو هــمــه مــیــگـــن ؛

امــا اونــجــاش بــه آدم فــشــار مـــیــاد

کــه هــمــراه بــا شــنــیـــدن ِ دروغ

خــر هـــم فـــرض بــشـــی …

 7.gif

 

هر وقت در فریب دادن کسی موفق شدی.به این فکر نباش که اون چقدر احمق بوده.به این فکر کن که اون چقدر به تواعتماد داشته

 7.gif

به این جمله خیلی اعتقاد دارم ..."کسی رو که با دروغ به دست بیاری ، قطعا با خیانت از دست میدی ."

 7.gif

همه جا پر شده که دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم من می گویم حق دارند چون دوست داشتن های ما بودار است بوی سوء استفاده بوی خیانت بوی دروغ و بازی می دهد...

 7.gif

شدیداً با این جمله موافق هستم و تاییدش می کنم..تنهایی... هزار بار بهتر است از بودن با کسی که بودنش دروغ محض است! دلش که هیچ... حواسش هم به تو نیست و ففط زمانی با توست که کسی را ندارد

 7.gif

کافی است بعضی حقایق را در زمان و مکان خاصی بیان کنید تا به شرم آورترین دروغ ها تبدیل شوند!ژان پل سارتر

 7.gif

اگر موضوعی را مدام برایتان تکرار میکنند بدانید که به احتمال زیاد آن موضوع یک دروغ است !نوآم چامسکی

7.gif

 

ﺍﮐﺜﺮ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﺘﻨﻔﺮﻡ

ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﻣﺘﻨﻔﺮﻥ

!!! ﻧﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﮔﻔﺘﻦ

 7.gif

حقیقت و دروغ

یه روز دروغ به حقیقت میگه بیا بریم تو دریاچه شنا کنیم..

دوتایی راه میفتن به طرف دریاچه..

وقتی میرسن به دریاچه حقیقت زودی لباسشو در میاره میپره تو دریاچه تا شنا کنه..

در همین فرصت دروغ لباس حقیقت و میپوشه و فرار میکنه..

از اون روز به بعد حقیقت زشت و عریان موند و دروغ قشنگ و دلنشین..

نکته اخلاقی :آدما همیشه دروغ رو راحت تر از راست باور میکنن _e_

 7.gif

من ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ بهم ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ ﻭ میدونم ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ،

ﺍﺳﺘﺮﺱ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﻃﺮﻑ ﺑﻔﻬﻤﻪ ﮐﻪ میدونم دﺍﺭﻩ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ :|

7.gif

یه زمانی میگفتن از تو چشمای طرف می شه فهمید راست می گه یا دروغ....

اما حالا اینقدر توانمند شده اند بعضیا

با چشمهایشان دروغ می گویند!

 7.gif

برای هزارمین دفه

ازم پرسید

تاحالاشده که اذیتت کنم؟

منم برای هزارمین دفه

به دروغ گفتم:

نه هیچ وقت...........

.........تامبادادلش بشکنه........

7.gif

 

زنگ تلفن...

دختر: سلام

پسر: سلام عشقم، چطوری؟

دختر: مرسی عزیزم

پسر: آخر هفته وقت داری که با هم باشیم؟

دختر: نه عزیزم، عروسی خاله‌ام هست و روز قبل و بعدش هم سرم شلوغه‌

پسر: آها. باشه. برنامه ریخته بودم ببرمت خرید، برات یه آیفون ۵ بخرم با اون لباسی که چند وقته ازم خواسته بودی.

دختر: حتما میام پس عزیزم. حتی اگه بخوای کل آخر هفته هم پیشت میمونم عشق من

پسر: پس عروسی چی میشه؟

دختر: کدوم عروسی؟ شوخی کردم! پسر: منم همینطور!4.gif15.gif

 

 7.gif

ا دروغ گفتن چیزی را به دست نخواهید آورد ، از دست خواهید داد...

+ النجاه فی الصدق..

 7.gif

عده ای میگویند دروغ عامل بسیاری از جدایی هاست!

اما نه! ،

این حقایق هستند که انسان ها را از هم دور میکنند!

وگرنه ما دروغ میگوییم که نزدیک باقی بمانیم!

شاید دردناک باشد! ،

اما ما به نوعی محکوم به دروغ گفتن هستیم! درست به همان اندازه که محکوم به زندگی کردن!

 7.gif

روبروی آینه می ایستم...

ای وای...

آینه ترک برداشته یا دلم؟

آینه بارانی است یا نگاهم؟

آینه میلرزد یا شانه هایم؟

نه

نه

نه

من خوبم،خوب خوب

آینه دروغ می گوید..!!!

 7.gif

گاهی یک جمله ی ساده مثل "خیلی خوبم ممنون"

در جواب یک احوالپرسی ساده

میتواند بزرگترین دروغ دنیا باشد.

 7.gif

داستایوسکی کسی که به خودش دروغ می گوید و به دروغ خودش گوش می دهد،

 کارش به جایی خواهد رسید که هیچ حقیقتی را نه از خودش و نه از دیگران تشخیص نخواهد داد.

 7.gif

 

3تا دروغ هست که تو زندگی زیاد میشنوی :

عاشقتم

تا آخر عمر باهات میمونم

دیفرانسیل و انتگرال یه روزى به دردتون میخوره !

 7.gif

کسی رو که با دروغ به دست بیاری، قطعابا خیانت از دست میدی.

7.gif

کسی که سخنانش نه راست است و نه دروغ "فیلسوف" است.

کسی که راست و دروغ برای او یکی است، "چاپلوس" است.

کسی که پول می گیرد تا دروغ بگوید، "دلال" است.

کسی که دروغ می گوید تا پول بگیرد، "گدا" است.

کسی که پول می گیرد تا راست و دروغ را تشخیص دهد، "قاضی" است.

کسی که پول می گیرد تا راست و دروغ را بهتر نمایان سازد، "وکیل" است.

کسی که با دروغ غریبه است و جز راست چیزی نمی گوید، "بچه" است.

کسی که به خودش هم دروغ می گوید، "متکبر" است.

کسی که حتی دروغ خودش را باور می کند، "ابله" است.

کسی که سخنان دروغش شیرینست، "شاعر" است.

کسی که علیرغم میل باطنی خود دروغ می گوید، "همسر" است.

کسی که اصلا دروغ نمی گوید، "مرده" است.

کسی که دروغ می گوید و قسم هم می خورد، "بازاری" است.

کسی که دروغ می گوید و خودش هم نمی فهمد، "پرحرف" است.

کسی که دروغ گفتنش را مصلحت آمیز عنوان می کند، "خوش خیال" است.

کسی که مردم سخنان دروغ او را در برخی مواقع راست می پندارند، "سیاستمدار" است.

کسی که مردم سخنان راست او را دروغ می پندارند و به او می خندند، "دیوانه" است.

7.gif

منبع : وبلاگ اس ام اس و خنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد