اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوک روز معلم 93

بیایید افکارمان را درست کنیم!!!

یه دانش آموز اول دبستانی از خانم معلمش پرسید میشه من به کلاس بالاتر برم

معلم گفت چرا

دانش آموز :چون من احساس میکنم بیشتر از حد و اندازه این کلاس میفهمم

خانم معلم اون رو پیش آقای مدیر مدرسه میبره تا بعد از تست دربارش تصمیم بگیره

مدیر ازش ایطوری سوال کرد

سه ضربدر چهار

دانش آموز : دوازده

مدیر :شش ضربدر شش

داش آموز: سی و شش

مدیر: پایتخت ژاپن

دانش آموز:توکیو

و مدیر همینطور تا نیم ساعت ازش سوال پرسید و دانش آموز همه سوالات رو جواب داد

اینجا خانم معلم اجازه خواست خودش چنتا سوال بپرسه

معلم: اون چیه که گاو چهارتاش رو داره من فقط دوتا؟

)مدیر با تعجب به خانم معلم نگاه کرد(

دانش آموز: پا خانم معلم

خانم معلم:آفرین درسته حالا بگو تو چی توی شلوارت داری که من ندارم؟

)مدیر از خجالت سرخ شد(

داش آموز:جیب

معلم: کجا زنها موهای فر دارن؟

)مدیر دهنش باز موند(

داش آموز: توی آفریقا

معلم: اون چیه که شله و توی دست زنا خشک میشه

مدیر دیگه داشت قلبش از کار می‌افتاد که داش آموز گفت: لاک خانم معلم

معلم: زن و مرد وسط پاشون چی دارن؟

دیگه مدیر قدرت حرف زدن نداشت که دانش آموز جواب داد: زانو

معلم: اون چیه که زن متاهل بزرگتر از زن مجرد داره؟

)مدیر خشکش زد(

دانش آموز:تخت

معلم:کدوم قسمت از بدنم بیشترین رطوبت رو داره؟

دیگه مدیر تحمل نکرد و از جاش بلند شد که دانش آموز گفت زبان

مدیر گفت خدا لعنت کنه این فکر کثیفم رو

پسرم تو باید بری داشگاه و من باید برم بجات بشینم اول دبستان

.حالا انصافا کدومتون جوابهای پسره قبل از جواب مدیر اومد به ذهنتون؟

"بیاید افکارمون رو پاک کنیم"

++++++++++++++++

ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺳﻢ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺭﺍ ﺻﺪﺍ ﻛﺮﺩ ، ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﭘﺎﻱ ﺗﺨﺘﻪ ﺭﻓﺖ ، ﻣﻌﻠﻢ ﮔﻔﺖ: ﺷﻌﺮ ﺑﻨﻲ ﺁﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻥ ، ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﺮﺩ:

ﺑﻨﻲ ﺁﺩﻡ ﺍﻋﻀﺎﻱ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮﻧﺪ | ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﻓﺮﻳﻨﺶ ﺯ ﻳﻚ ﮔﻮﻫﺮﻧﺪ

ﭼﻮ ﻋﻀﻮﻱ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺁﻭﺭﺩ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ | ﺩﮔﺮ ﻋﻀﻮﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﻤﺎﻧﺪ ﻗﺮﺍﺭ

ﺑﻪ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﻛﻪ ﺭﺳﻴﺪ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﺷﺪ ،ﻣﻌﻠﻢ ﮔﻔﺖ: ﺑﻘﻴﻪ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻥ!

ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﮔﻔﺖ: ﻳﺎﺩﻡ ﻧﻤﻲ ﺁﻳﺪ ، ﻣﻌﻠﻢ ﮔﻔﺖ: ﻳﻌﻨﻲ ﭼﻲ ؟ﺍﻳﻦ ﺷﻌﺮ ﺳﺎﺩﻩ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻲﺣﻔﻆ ﻛﻨﻲ؟!

ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﮔﻔﺖ:ﺁﺧﺮ ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻣﺮﻳﺾ ﺍﺳﺖ ﻭ ﮔﻮﺷﻪ ﻱ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ،ﭘﺪﺭﻡ ﺳﺨﺖﻛﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﻣﺨﺎﺭﺝ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺑﺎﻻﺳﺖ

ﻣﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻫﻢ ﻭ ﻫﻮﺍﻱ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺑﺮﺍﺩﺭﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢﺑﺒﺨﺸﻴﺪ

ﻣﻌﻠﻢ ﮔﻔﺖ: ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ، ﻫﻤﻴﻦ؟! ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭﻱ ﻛﻪ ﺩﺍﺭﻱ ﺑﺎﻳﺪ ﺷﻌﺮ ﺭﻭ ﺣﻔﻆ ﻣﻴﻜﺮﺩﻱ ﻣﺸﻜﻼﺕﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻧﻤﻴﺸﻪ!

ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﮔﻔﺖ:

ﺗﻮ ﻛﺰ ﻣﺤﻨﺖ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺑﻲ ﻏﻤﻲ | ﻧﺸﺎﻳﺪ ﻛﻪ ﻧﺎﻣﺖ ﻧﻬﻨﺪ ﺁﺩﻣﻲ

++++++++++++++++

دختر کوچکى با معلمش درباره نهنگ‌ها بحث مى‌کرد .

معلم گفت: از نظر فیزیکى غیرممکن است که نهنگ بتواند یک آدم را ببلعد،

 زیرا با وجود این که پستاندار عظیم‌الجثه‌اى است، امّا حلق بسیار کوچکى دارد .

دختر کوچک پرسید: پس چه طور حضرت یونس به وسیله یک نهنگ بلعیده شد؟

معلم که عصبانى شده بود تکرار کرد که نهنگ نمى‌تواند آدم را ببلعد. این از نظر فیزیکی غیر ممکن است .

دختر کوچک گفت: وقتى به بهشت رفتم از حضرت یونس مى‌پرسم.

معلم گفت: اگر حضرت یونس به جهنم رفته بود چى؟

دختر کوچک گفت: اونوقت شما ازش بپرسید . !!!!!!

نظرات 15 + ارسال نظر
shahramdelkash چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.winnersclub.ir

سلام دوست عزیز
من نماینده فروش محصولات فوراورلیوینگ در ایران هستم
در حال حاضر به اکثر بیمارانم برای کسب سلامتی و پایداری سلامتی این محصولات روتوصیه میکنم
البته دارو نیستن و همشون مکمل طبیعی برگرفته از الوئه ورا و عسل و مواد طبیعی هستن
خواستم به شما هم پیشنهاد کنم
www.felp.rzb.ir
09358634828

Amir Senator دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.pixelboy2.blogfa.com

ایول واقعا دم اون پسره گرم اگه من جاش بودم سری وا میدادم

سحر شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:16 ب.ظ

خوب بود

فائزه چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:07 ب.ظ

وای اون پسره خیلی باحال بود ایول

مونا‏ ‏۱۳۸۲/ سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:43 ب.ظ

ایول‏ ‏به‏ ‏این‏ ‏پسره‏ ‏که‏ ‏فکراش‏ ‏منفی‏ ‏نیستن‏ ‏‏ ‏اون‏ ‏خانومه‏ ‏منحرفه‏ ‏‏ ‏‏ ‏

یه دوست چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:07 ب.ظ

قشنگ بود افرین

سجاد جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:01 ب.ظ

با با دم پسره گرم که منحرف نبود من بودم ناچار جوابای درست رو می دادم

پرییییییییییی شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:59 ب.ظ

خوب بود

ملینا یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:15 ق.ظ

کمند دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:10 ب.ظ

وقعا اولی جالب بودااااااااااااااااا

حدیث شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 04:34 ب.ظ

الکی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 05:06 ب.ظ

خیلی جالب بودن مخصوصاً آخریه.

ی بنده خدا دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 04:01 ب.ظ

عالی بود

جواد پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1396 ساعت 07:03 ب.ظ

خیلی خوب بود:نت

جوک های بامزه ای دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد