اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عاشقانه خرداد 93


 

دوست همه باش و معشوق یکی،مهرت را به همه هدیه کن اما قلبت را به یکی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دلم قصه ای عاشقانه می خواهد که تا آخرش پای هیچ نفر سومی به میان نیاید !!!

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تا دیروز هرچه می نوشتم عاشقانه بود

از امروز هرچه بنویسم صادقانه است

عاشقانه دوستت دارم ...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود / کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فروغ چشم پر آبم تو هستی / دلیل اینکه بیتابم تو هستی / اگرچه آدمی ناچیز هستم / خدا را شکر دنیایم تو هستی .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی !  

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای تو ، مردن بهانه نمی خواهد ، وقت نبودنت خود مرگیست برای خودش .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن تا هر یک ساعتی یه بار به هم میرسیدیم !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گر روی تو امشب نبینم چه کنم ؟ / گر من تو به آغوش نگیرم چه کنم ؟ / من زین شب ظلمانی محکوم شدم / از دیدن روی تو محروم شدم !

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم : تا گل من هست زندگی باید کرد ! _

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

بــــــــوس ابراز علاقه است ... . !!!!ولی گاز تزریق علاقــــــ ــ ـ ـــــــه ... .مگه نه ؟؟

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

مهم نیست چقدر طول بکشد..مهم این است که عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد !!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ماندن به پای کسی که دوستش داری قشنگ ترین اسارت زندگی است !

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبر باشدوقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی !…

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دوست داشتن کسی که معنی دوست داشتنت را نفهمد درست مثل توضیح دادن قانون نسبیت برای مادر بزرگت است تو چانه میزنی و او بافتنی اش را می بافد ."آلبرت انیشتین"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

. با من که شکسته ام کمی راه بیا... .. بالی بگشا گاه و بی گاه بیا... .. آزرده مشو بیا گناه از من بود... .. گفتم که مقصرم تو کوتاه بیا...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

عشــــق دانشـــکده تجــــربـــــه ی انسانهـــاست گر چه چندی ست پر از طفل دبستان شده است

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

تلخترین حرف : دوستت دارم اما …شیرین ترین حرف : … اما دوستت دارم به همین راحتی جابه جایی کلمات زندگی را دگرگون میکند !

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

هنگامی که دل کسی را میشکنی صدای شکستنش را به خاطر بسپار...تا هنگامی که دلت را شکستند رو به آسمان فریاد نزنی خدایا!!به کدامین گناه....!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

گاهی عمر تلف میشود ؛به پای یک احساس ….گاهی احساس تلف میشود ؛به پای عمر !و چه عذابی میکشد ،کسی که هم عمرش تلف میشود ؛هم احساسش ........

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

زیبا ترین ستایشها نثار آنکه کاستیهایم را می بیند و بازهم دوستم دارد....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

غمگینم..همانند دلقکی که روی صحنه چشمش به عشقش افتاد که بامعشوقش به او میخندید

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

هرگز فراموش نخواهی شدچرا که هنرت مهربانیست پس پاس بدار هنرت را که این هنرشایسته هرکس نیست

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

منبع : وبلاگ اس ام اس و خنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد