اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

استاتوسهای باحال و جوک خنده دار


یه دکتر تو شهرمون هست میری پیشش میگه فعلا این داروها رو برات می نویسم ولی بعدا حتما یه دکتر درست و حسابی برو! 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

·پسره میگه من عاشقتم میخوام باهات ازدواج کنم.
دختر: خونه داری؟نه...
دختر حرفشو قطع میکنه: بی ام و داری؟نه...
چقدر حقوق میگیری؟پسر: حقوق ندارم آخه...
دختر: برو گمشو چی فکر کردی به من پیشنهاد دادی؟ و میره
پسر با خودش می گه: من چندتا ویلا دارم خونه واسه چی؟ یه پورشه با بنز دارم بیام ودوست ندارم. چجوری حقوق بگیرم وقتی خودم مدیر شرکتم؟
و اینگونه بود که پسر رفت و دختر ) تـــــُـــرشید

   

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

مرد گنده استاتوس زده :"شاید باردار شده ام از این همه غم و غصه ای که روزانه با من نزدیکی میکنند" !!!!!!!!!!!!!
من که هر کاری میکنم جز سکوت فکر دیگه ای به ذهنم نمیرسه !!!!!!!
کلمو که دلم نمیاد بکوبم به دیوار

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

رفتم عسل بخرم فروشنده میگه عسل خوب داریم ۷۵ تومن
خوانسار هم هست ۵۷ تومن
عسل ۳ تومنی و ۵ تومنی هم داریم
فک کنم اون آخریا دیگه آزمایش ادرار زنبور بوده !

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

پسره اسم پروفایلش 5 تا علی بود))Ali Ali Ali Ali Ali((

بهش پی ام دادم داداش اسمت اکو داره اینهمه شده؟؟؟

برداشته میگه نه اسمم "پنجعلی""که کنارهم 5 تا علی نوشتم

....

...

...

کشور که نیست زندان مغز هاست به جان خودم :|

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 مورد داشتیم دختره موبایلشو گم کرده سه شبانه روز گریه کرده

نه واسه گوشی دو میلیونیش،واسه اینکه pou سه روزه غذا نخورده!!! :|

 

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

امروز دیدم پشت یه پیکان نوشته بود:go with with :|

بعد از کلی تحقیق و تفحص در زبان و ادبیات انگلیسی دریافتم که منظورش اینه

برو بابا :|

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

به بعضیا هم باید یادآوری کرد که اسم دارن رو بچشون می ذارن

یوزرنیم انتخاب نمی کنن که این همه اصرار دارن کسی برنداشته باشه . . ! :|

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم ازدواج کنم.

تمام فامیل دارن برام دنبال زن می گردن که یوقت نرم دختر خودشونُ بگیرم بدبختش کنم

 

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

لاک پشت بودن شرف داره به لاک پُست بودن.

...

...

..

لاک پُست ها گونه ای از دختران که تا لاک میزنن در شبکه های اجتماعی گوناگون راجع بش پُست می ذارن .

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

قرار بود خبر مرگ یکی از فامیلامونو به زنش بگیم،

گفتیم آقاتون بی خبر رفت زن دیگه گرفت،اون یکی زنش فهمید یه زن داره زد کشتتش

زنه گفت دمش گرم

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

کجا میری؟؟؟

پسر خونواده: بیرون!

خانواده:مراقب باش!B:

کجا میری؟؟؟

دختر خانواده:با اجازتون تا کتاب فروشی برم!

با کی میخوای بری؟؟؟؟

کی بر میگردی؟؟؟

 پسرای کلاستون که نیستن؟؟؟0.O

زود برگردیا!!!

نری 2 ساعت دیگه برگردی!!!

اصن نمیخواد بری بشین سر جات :|

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

بابام هروقت گوشیش زنگ می خوره ب من میگه برو بیارش . . .

یه جورایی با رکس احساس همزاد پنداری می کنم

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

اگه بچه ها لیوان بشکنن ، ای دست و پا چلفتی،

اگه مامانها بشکنن، قضا بلا بود

اگه باباها بشکنن، این لیوان اینجا چیکار میکنه

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

کنار یه دختر تو تاکسی نشسته بودم چندبار پشت سر هم گفت: چی؟ چی؟ چی؟بعد که پیاده شد از راننده پرسیدم این چش بود؟ گفت هیچی بابا عطسه میکرد.

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

از یه بنده خدایی میپرسن راسته که میگن شما اول فحش میدین بعدا سوال میکنین؟یارو میگه:گوه خورده، کی گفته؟

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

به مامانم میگم : یادش بخیر بچه بودیم چقدر ما رو کتک زدیا !.........شترق خوابوند در گوشم گفت : این دروغا چیه که میگی ؟ من کِی دستم روتون بلند شده ؟ :

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

حیف نون شیلنگ أب رو میگره رو زنش...بهش میگن : دارى چى کار میکنى؟؟؟؟؟میگه: زناشویى !!!!!!!

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

تو کلاس فیزیک تیکه انداختم معلم هم خندید بعد گفت :"این تیکه باحال رو کی گفت؟؟؟ "منم گفتم :"من. خوشت اومد؟؟ " گفت :"آره. برو گم شو بیرون!!!!!

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

غضنفر رفت خونه حیف نون مهمونی. حیف نون مرغشو کشت.غضنفر میگه : زحمت کشیدی! حیف نون میگه: چه زحمتی؟چهارتا شو سگ خورده یکیش هم تو بخور!

 

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

از یه دختره خوشم امد............حدود یک کیلومتری با هم راه رفتیم و صحبت کردیم بعدش یه بنز امد نگه داشت دختره گفت من تورو با ماشین عوض نمیکنم بعدش بنزه رفت دختره گفت :مگه رانندت نبود؟منم گفتم :نههه!!!!!هیچی دیگه فکر کنم الان که دارم اینو مینویسم اون هنوز داره دنبال بنزه میدوه بنده خدا منو با شخصیت اون یکی داستانه اشتباه گرفته بود

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

دیشب رفیقم اس ام اس داده : به اندازه ی دیوونه های دیوونه خونه دیوونه وار دیوونتم دیوونه!ناموسا واسه سلامتیش دعاکنید،نگرانشم:|

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

 

یه دکتر تو شهرمون هست میری پیشش میگه فعلا این داروها رو برات می نویسم ولی بعدا حتما یه دکتر درست و حسابی برو!

 

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

چرا وقتی یه بچه آروق میزنه همه میگن ای جان! جان!.........ما آروق میزنیم میگن زهره مار!

 

 

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم ازدواج کنم.

 

تمام فامیل دارن برام دنبال زن می گردن که یوقت نرم دختر خودشونُ بگیرم بدبختش کنم

 

 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

وقتی میرم بانک به جای یه شماره ، پنج شیش تا شماره می گیرم اینطوری اون آدمی که بعد من میاد وقتی هی شماره ها رو اعلام میکنن و می بینه که کسی نیست از خوشحالی تا دم باجه ذوق مرگ میشه !کار ما شاد کردن دل ملته دیگه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد