اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عاشقانه تیر 93

اس ام اس عاشقانه تیر 93

فرهنگ لغت ها نیاز به ویرایش دارند

برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست

دلتنگی یعنی تو

 

چیزی که آزارم میدهد این جمله است:

تو چه چیز زیبایی در این دیدی که عاشقش شدی!!؟؟

یکی نیست بگوید:ایا میدانید لیلی یکی از سیاه ترین زن های عرب بود!!

ومجنون میگفت:لیلی را از چشم مجنون نگاه کنید.

   

 

تمام شعر های عاشقانه جهان شبیه تو هستند !

تو اما پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید

 

کشف جدیدم را شنیده ای؟؟اکنون پی برده ام که عجایب دنیا هشت گانه اند بی شک "آغوش تو" هشتمین عجایب دنیاست واردش که میشوی زمان بی معنا میشود هیچ بعدی ندارد بی آنکه نفس بکشی روحت تازه میشود...

 

 

آسمان با وسعتش تقدیم تو

رقص ماهی های دریا مال تو

هرچه دارم از تو دارم مهربان

زندگیم امروز و فردا مال تو

 

 

دوستت دارم هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را برای شنیدنش . . . کنار گذاشته ام!

 

 

عشق نه پول میخواد نه خوشگــلی نه ماشین نه هیچی دیگه ....

فقط دو تـا آدم میخواد

تاکید میکنم : آدددددم !!!

 

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت تو ساده باور کن ، که سخت دوستت دارم@ } ; -

 

 

هـر شـب از پُـشـت صـفـحـه کـوچـک مـوبـایـل . . . در آغـوشـت مـیـگـیـرم . . . و نـمـیـدانـی کـه چـه آرامـشـیـسـت هـمـیـن آغـوش خـیـالـی !!!

 

حال اگر یابم دعایت میکنم, جان اگر خواهی فدایت میکنم , با توام هر لحظه تنها نیستی , گوش

کن هر شب صدایت میکنم

 

ترسم آنروز بیایی که نباشد جسدم..کوزه گر بسازد زخاک جسدم..لب آن کوزه

بسازند زخاک لب من..بی خبر لب بگذاری به لبان جسدم!

 

چگونه فراموشت کنم نازم ...................... تو را که سالهاست در خیالم سایه ات را میدیدم و

طپش قلبت را حفظ میکردم و به جستجوی یافتنت به درگاه پروردگارم دعا میکردم که خدایا پس کی

او را خواهم یافت

 

سلامتی کسـایی که

به پای هم پیر شدن ولی از هم سیر نشدن

 

 

تنهایی یعنی چی؟؟؟

تنهایى یعنى

اونى که دوسش دارى بشینه بغلت

از اونى که دوسش داره بهت بگه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد