اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

استاتوس خنده دار تیر 93

استاتوس خنده دار تیر 93

هیتلر میگه اگه کسی ۷ ثانیه بت خیره شد دو حالت داره:

یا دوست داره

یا میخواد تو رو بکشه

من الان سر در گمم.. فرار کنم یا شماره بدم

 

 

7 حقیقت در مورد خانوم ها:

1- اعتقاد به پس انداز دارن...!

2- اعتقاد به پس انداز دارن ولی لباس های گرون میخرن

3- لباس های گرون میخرن، ولی هیچوقت لباس مناسب ندارن

4- هیچوقت لباس مناسب ندارن، ولی همیشه لباس های زیبا میپوشن

5- همیشه لباس های زیبا میپوشن، ولی هیچوقت راضی نیستن

6- هیچوقت راضی نیستن، ولی انتظار دارن که آقایون ازشون تعریف کنن

7- انتظار دارن که آقایون ازشون تعریف کنن، ولی وقتی که ازشون تعریف میشه، باور نمیکنن...!

و هنوز دانشمندان در حال تلاش برای پیدا کردن راه حلی برای شناخت این موجودات پیچیده، دوست داشتنی و خاص هستن....

   

یه روز دانشجویی برای خوردن غذا میره سلف دانشگاه و مستقیم میره سره میزه اساتید، جلو استادش شروع میکنه غذا خوردن. استادش عصبانی میشه و به شاگردش میگه: تا حالا دیدی گاو و پرنده یه غذا بخورن؟؟؟

شاگرد با خونسردی کامل میگه باشه، پس من پرواز می‌کنم میرم یه جای دیگه.

استاد بیشتر عصبانی میشه و تصمیم میگیره بعد جلسه امتحان حالشو بگیره.

موقع تمام شدن جلسه‌ی امتحان استاد میبینه راهی نداره واسه رد کردنش.

میگه ازت یه سوال میپرسم اگه منطقی جواب بدی بهت نمره میدم.

شاگرد قبول میکنه. استاد میگه 2 تا کیسه هست که داخله یکی پره پوله ودیگری عقل وشعوره  شما کدام را انتخاب میکنی؟؟؟

شاگرد میگه کیسه‌ی پره پول.

استادمیگه ولی من دقیقآ کیسه‌ی عقل و شعور را انتخاب میکنم.

شاگرد میگه بله دقیقآ هرکی هرچی نداره انتخاب میکنه.

استاد که دیگه خونش به جوش اومده بود زیره برگه فقط مینوسه گاو!!!

شاگرد هم بهش نگاه نمیکنه ولی بعده چند لحظه برمیگرده میگه:

استاد شما اسمتون رو نوشتید ولی امضا نکردید!!!!!

 

 

شما نظرتون راجع به آرایش کردن دختر خانوما چیه ؟؟ خواهر دوستم میگه:هر وقت آرایش میکنم میخوام برم بیرون ،از مامانم میپرسم مامانی خوشگل شدم ؟ اونم میگه : آره ، مثل این دختر ترشیده هایی شدی که دنبال شوهر میگردن

 

 

قط تو ایرانه که وقتی میخوای برای اولین بار کنار کسی بخوابی ازت میپرسه :

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

لگد که نمیزنی؟؟!!!

ینی قشنگ آدمو خر محسوب میکنن!!! :| :| :)))

 

 

آخرین خواسته ام قبل از مرگ اینه که ۵ دقیقه بهم وقت بدن تا هارد لپتابم رو فرمت کنم!

اگه دست کسی بیفته برام ختم نمی گیرن!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد