اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوک و اس ام اس کنکوری

جوک و اس ام اس کنکوری

 

جوک و اس ام اس کنکوری وبلاگ jok20 

 

فامیلمون امسال براى هشتمین بار تو کنکور شرکت کرد ؛ برای همین اسمشو گذاشتیم سـردار آزمون ...

.................................

.جمله “مملکت به حمال هم نیاز دارد” چیست؟ روحیه دهی یک پدر به فرزندش بعد از قبول نشدن در کنکور.

.................................

ز بس هی درس رابلغور کردم

دوچشم تیز خود را کور کردم

تمام لحظه های خوب خود را

فدای زالوی کنکور کردم

.................................

چه سدّ محکمی گردیده احداث

بتن آرمه بدون درک و احساس

خدایا بشکنه این سد کنکور

ویا یک جورَکی آن را کنم پاس

....................................

کنکوری ام و غمی گران بردل من

ماتم کده ای حزین شده منزل من

جانم به لب آمده از این غول بزرگ

ترسم که شود عاقبت او قاتل من

...................................

برای پز به پیش قوم و خویشان

پدر کرده مرا زار وپریشان

سه سالی می زنم هی تست کنکور

«می گم» نر هست می گوید بدوشان

.................................

رتبه کنکور دختر عمومو واسش اس ام اس کردن اومده میگه : نمیدونم کی واسم شارژ ایرانسل فرستاده !

.................................

مورد داشتیم پسره نزدیکه کنکور رفته خواستگاری خانواده دختره گفتن اندازه رتبه کنکور پسرتون سکه مهر دخترمون. پسره از زندگی زده نشسته درس خوندن تا اونجایی که خبر دارم رتبه یک کشور شده بود!!!وژدانننننن

.................................

مورد داشتیم طرف برای کنکور کتاب های خیلی سبز خونده اما نتیجه اش به صورت قهوه ای اومده....!!: سوت: سوت

.................................

تو فکرم یه نمایشگاه بزنم و نقاشی هایی که موقع درس خوندن واسه کنکور کشیدم رو به نمایش بذارم

.................................

مامانم گفته اگه کنکور قبول نشم،شوهرم میده برم گم شم از جلو چشااش!!!!ولی مادر من نمیدونه با این جمله،انگیزه من واسه درس نخوندن بیشتر میشه: سوت: دی: پی: ) )

.................................

چو تــــــابستان شد و هنگام کنکور/ هــزاران بـــــــــــــار رفتم تا لب گور

پشیمــــــان گشته ام از کردۀ خویش/  نبرده علــــــم کــــــــار بـــنده را پیش

نظرات 11 + ارسال نظر
افشین پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:35 ق.ظ http://sjoker.blogfa.com/

سلام
وبت خیلی عالیه
کلی خندیدم مرسی ازت
اگه با تبادل لینک موافقی منو با اس جوکر لینک کن و خبر بده تا وب قشنگتو بلینکم
ممنون

فاطی شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:43 ب.ظ

عالی

فریبا چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام.خیلی خوب بود.

صنم چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:43 ب.ظ

موووووچ عالی بود

Solmaz پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ق.ظ

فردا کنکور دارم ....
وای خــــــــــــــــــــدا

ریحانه یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:14 ق.ظ

سلام,16مرداد کنکورم.تورا خدا واسم دعا کنید,که دولتی بیارم.
.
.
.
فقط دولتی از خدا میخوام,نه چیز دیگه ای...

الهام پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:14 ب.ظ

وااای خیلی جالب بود کلی شاد شدم.مرررسی

علی سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ب.ظ

روز اول مهر میگفتم که رتبه زیر 100 میارم
یک ماه بعد نظرم عوض شد گفتم زیر 1000 بیارم کافیه
دوماه بعد زیر 2000
5ماه بعد حوالی 4000
نزدیک عید 6000
بعد از عید هدفم فقط حفظ آبرو بود
بعد رتبه ای که آوردم 137061

راحیل جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:06 ق.ظ

دنبال پیامک بودم واسه امیدواری دادن ب عشقم ک فردا کنکور داره ایناهمش طنزه

نیلو چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:37 ب.ظ

۱۶ مرداد کنکور دارم امیدوارم به اندازه ی زحمت هایی که کشیدم نتیجه ببینم

Merii سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 07:33 ق.ظ

خخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد