اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اسهای باحال تیر 93

اس ام اسهای باحال تیر 93

 

رمضان که می آید 
در خانه ی ما 
کسی اذیت نمیشود دیگر 
این... 
تنها ثمره ی ما 
از فقیر بودن است

 

روزقیامت خداوندتبارک وتعالی به حدی رحمتش رامیگشایدکه ابلیس دررحمت خداطمع میکند....

 

همه رو صدا زدم؛جزخـــــــــدا….
هیچ کس جوابم را نداد ؛جزخــــــــــدا…..
به نام خدایی که دغدغه ی از دست دادنش را ندارم….

 

از یکی پرسیدند برادرت را دوست داری یا رفیقت را؟

گفت رفیق برادریست که خودم انتخاب کردم.

 

 

چه خوب است آدمها یک نفر را هر روز دوست داشته باشند

نه...هر روز یک نفر را....!!

   

سلام

عابدی را پرسیدند خدارا چگونه میبینی؟

گفت اینگونه که میتواند مچم را بگیرد، اما از بس رحیم و مهربان است همیشه دستم را میگیرد.

 

خیلی از مردم از ادامه راه منصرف میشوند زیرا به باقی مانده مسیرشان نگاه میکنند اما افرادی که ادامه میدهند به مقدار مسیری که آمده اند نگاه میکنند .

 

در سرزمینی زندگی میکنم که دویدن سهم کسانی است که نمیرسند و رسیدن سهم کسانی است که نمیدوند.

 

سنگین تر از آنم که با گریه سبک شوم ،

.

.

.

.

.

.

.

.

.

. باید حتما برم

دسشویى

 

 

 

 

هنـ ـ ـوز بــ ـه تــ ـ ـو فکـر مے‌کنـم

 

هنـ ـ ـوز نگـ ـ ـرانـتـ مےشـوم

 

هنـ ـ ـوز دلتنگـت مےشـوم و

 

هنـ ـ ـوز ?دوسـتـتـ ـ ـ? دارم

 

من تو را تا ابد دوست دارم

 

قشنگی زنـــ ــــ ـــــ ـــدگی به اینه که...

?

وقتی تو درگیر لحــــــ ـــــ ـــــ ـــظه های خودتی

?

یکی تو لحــــ ـــــ ـــــظه های خودش

?

واسه قشنگی لحــــ ــــ ــــظه هات دعا کنه

 

رفتم داروخونه

دختره اومد یه شامپو خرید چهل هزار تومن

یه نرم کننده خرید بیس هزار تومن

بعد من وقتی میخوام برم حموم

بابام میگه شامپو شبنم شده دوهزار تومن

درست مصرف کن

):

 

این روزها طرح روی جلد آدمهاست

 

که پرفروششان میکند ، نه متنشان . .

 

امید را از نجاری یاد گرفتم که وقتی مغازه اش اتش گرفت زغال فروشی بازکرد....

 

 

اول

دل مرا شکست

بعد نمازش را

مسافر است دیگر ؛

گاهی می آید که برود

 

این روزهای سخت از هر انگشتم یک هنر می بارد !

شبها می بافم خیالت را

روزها می کشم دردهای نبودنت را

و غروب ها هم، غروب ها میرقصم

با ساز دلتنگی هایم

 

 

اولا (عشق) بود = علاقه شدید قلبی

بع دشد (عجق) = علاقه جدید قلبی

حالا هم که شد (عچق) = علاقه چندم قلبی

 

 

بـه سـلامـتـیـه پـسـرایـی کـه فـقـط اسـم یـک دخـتـر تـو گـوشـیـشـونـه

. و بـقـیـه دخـتـرا رو بـا اسـم عـلـی , مَـمـد و رضـا و ... سِـیـو کـردن !!

 

 

میـدونی بن بسـتــــــ| زنـدگی کـجـاست ؟؟؟

 

جــایــی کـه ...

 

نـه حـــق خــواسـتن داری

 

نـه تــوانــایـی فـــرامــوش کـــردن..

 

 

 

مردی به استخدام یک شرکت بزرگ چند ملیتی درآمد. در اولین روز کار خود ،با کافه تریا تماس گرفت و فریاد زد : «یک فنجان قهوه برای من بیاورید."

صدایی از آن طرف پاسخ داد: «شماره داخلی را اشتباه گرفته ای . می دانی تو با کی داری حرف می زنی؟"

کارمند تازه وارد گفت :"نه"

صدای آن طرف گفت :"من مدیر اجرایی شرکت هستم ، احمق"

مرد تازه وارد ، با لحن حق به جانب گفت : «و تو میدانی با کی حرف می زنی*، بیچاره ؟"

مدیر اجرایی گفت:"نه "

کارمند تازه وارد گفت: «خوبه» و سریع گوشی را گذاشت!

همه ی قدرت شما بستگی به این دارد که از این قدرت آگاهی داشته باشید.

چارلز هانل

 

 

 

دلم واسه اول دبستانم تنگ شده!

که وقتی تنها یه گوشه حیات وایسادی !

یه نفر میاد و بهت میگه : با من دوست میشی !؟

 

 

 

من در سرزمینی زندگی میکنم که ارزش انسان را با منفعت خود میسنجند...!!!

 

(دکتر شریعتی)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد