اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 93



اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا مرداد ماه 1393

 

مــــی گـــویــــند بــا چشــــمانِ بســـته نمــــی شـــود دیـــد ......آری مــــی شــــود ، .....مــــن هــــر شــــب بــه امـــید دیـــدنِ تـــو چشـــمانــــم را میبــــندم..

عشق مثل نماز میمونه...!
وقتی نیت کردی دیگه نباید اطرافت رو نگاه کنی...!!

 

عزیزم دل مکن خون بی بهانه 
که دنیا روی رسم عشق روانه 
من و تو دو کبوترهای عشقیم 
بیا پرواز کنیم شانه به شانه  

"همیشه فکر میکردم بدترین چیز در زندگی تنها ماندن است........ این طور نیست........... بدترین چیز در زندگی ماندن با آدمهایی است که باعث میشوند احساس تنهایی کنی. "

 

تکـﺜﯿﺮ ﺗــــــﻮ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺛــــــﺎﻧﯿﻪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ...

ﯾﻌﻨــــــﯽ؛ﻗﺸﻨﮕﺘــــــﺮﯾﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿــــــﭻ ﻭﻗﺖ ﺗﮑﺮﺍﺭیﻧﻤﯽ ﺷــــــﻮﺩ .........

 

 

ﻗﺸﻨﮓ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻓﻼﻃﻮﻥ :

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺩﻟﺖ ﭼﻴﺰﻱ ﻳﺎ ﻛﺴﻲ ﺭﺍ

" ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻱ " ﺯﻳﺎﺩ ﺟﺪﻱ

ﻧﮕﻴﺮ، .... ﭼﻮﻥ ﺍﺭﺯﺷﻲ ﻧﺪﺍﺭﺩ، ﺯﻳﺮﺍ

ﻛﺎﺭ ﺩﻝ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ

ﺍﺳﺖ ... ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﭼﺸﻢ، ﻛﻪ ﻛﺎﺭﺵ

ﺩﻳﺪﻥ ﺍﺳﺖ !

ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﻱ ﺑﺎ " ﻋﻘﻠﺖ " ﻛﺴﻲ

ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻲ، ﺍﮔﺮ ﻋﻘﻠﺖ ﻋﺎﺷﻖ

ﺷﺪ، ﺑﺪﺍﻥ ﻛﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﻴﻜﻨﻲ

ﻛﻪ ﺍﺳﻤﺶ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ !

 

در خاطری که تو هستی ، دیگران محکومند به فراموشی

 این را به همه بگو !

 

با تـــــــو بودن ، همیشه پر معناست

بی تو روحم گرفته و تـــــــــنهاست

با تو یک کاسه آب ، یک دریـاســـــــت

بی تو دردم ، به وســـــــــــــــــعت یک صحراست

با تو بــــــــــــــودن همیشه پر معناست

بی تو ، با غم ، برهنه همچو کــــــــــــــــــــویر

با تو یک غنچه ، دشتـــــــــــــــی از گلهاست

با تو بودن همــــــــــــــیشه پر معناست ...

 

چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی@

جهانی عشق در من آفریدی @

دریغا، با غروب نابهنگام@

مرا در دام ظلمت ها کشیدی@

 

بودنتـــــــــــ
همیـشگیـست
چه در کنار من
چه در خاطر من...

امروز میچیدم پازلهای دلم را

دیدم کامل نمیشود بی یاد تو...

 

 

ﺁﺭﺍﻣــــــــﺶ ﻳـﻌﻨﻲ :

ﻫﻤﻪ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺍﺿــــــــﺎﻓﻪ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ

ﺣــــــــﺬﻑ ﮐﻨﯽ ...

ﺑﺎ ﺍﻭﻧﯽ ﺑﻤﻮﻧــــــﯽ ...

ﮐﻪ ﺍﺭﺯﺷﺸﻮ ﺩﺍﺭﻩ ..

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
جوکستان1234 دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ق.ظ http://jokestan1234.blogfa.com

سلام دوست عزیز من یه وبلاگ جک وعکس دارم ازت می خواهم لینکم کنی اگر لینکم کردی خبر بده لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد