اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عاشقانه آذر 93

اس ام اس عاشقانه جدید آذر 93

به سلامتی پسری که به عشقش گفت: اگه بمونی میشی مادر دخترم اگه بری میشی اسم دخترم ...

----------------------------------------------

آب از سرم گذشته ، فریاد میزنم دوستت دارم و تو آرام و خونسرد به ترکیدن حباب ها میخندی.

----------------------------------------------

دَرد دآرَد وقتــــــی من #عآشِقآنه هآیَم رآ مینویسَم و دیگَرآن #یآد #عشقشان می اُفتَند.....!!!

----------------------------------------------

دلم میخوادبیام پیشت/بذارم سرروی دوشت

بگم میمیرم ازعشقت/برم گم شم توآغوشت

من وتوزیربارون بود/به جون هم قسم خوردیم

توچشم هم نگاه کردیم/نگاه کردیم ازعشق مردیم

----------------------------------------------

حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم

آخ ... تا می بینمت یک جور دیگر می شوم ....

----------------------------------------------  

یکی از لذتهایی که در آینده میتونیم تجربه کنیم...

اینه که سه تایی بریم پارک قدم بزنیم...

من و خانوممو دختر کوچولومون...

یکی از دستای کوچولوش

انگشت بابایشو پر کنه و یکی دیگش هم مامانش...^_^

----------------------------------------------

A,B,C,D,E,F,G,H, _ ,J,K,L,M,N,O,P,Q,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z دنبال I نگرد ! چون فدای U شده !!!

----------------------------------------------

یه روزایی بود که نه تویی بودی نه منی ولی وقتی پیوند خوردیم دنیاهم برای ما تعظیم کرد نه فقط دستهایم را ول نکن باهم تا آخرین نفس نفس میکشیم

----------------------------------------------

هی غریبه...

رو کسی دست گذاشته ای که همه ی دنیای من است.......

بی وجدان آنقدر راحت به او نگو عزیزم!!!

----------------------------------------------

سنی ندارد عاشقی کردن

فرقی ندارد کودکی پیری

هر وقت زانو را بغل کردی

یعنی تو هم با عشق درگیری

----------------------------------------------

میان ماندن و نماندن

تنها یک حرف ساده بود !!

از قول من به باران بی امان بگو :

" دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . . "

----------------------------------------------

بـــــــــــآور کـــن خـ ـیلی هــــآ خـ ـوآستند نبودنـــت رآ پُر کــنند! امــــآ نشــد...

هــــرچند یار جانب اهل هوس گرفت ما داده ایم دل... نتوانیم پس گرفت!! .

نوازشگر خوبی نبودی ... سفید شده تار مویی رو که میگفتی با دنیا عوضش نمیکنی!

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺗﻨﻬﺎﺗﺮﯾﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ِ ﺑﯽ ﺩﻟﯿﻞ ِ ﺯﻣﯿﻦ ﺍﻡ !

----------------------------------------------

نه طبق ِ مُد دوستت دارم . . . نه به حکم ِ سنت ! همه چیز بنا بر فطرت است . . . "خوب"ها دوست داشتنی اند . . . خوب ِ من . .

----------------------------------------------

می توانم دنیا را یک دستی فتح کنم... به شرطی که دست دیگرم را تو گرفته باشی . . .

----------------------------------------------

تو سرما بخوری من هم می خورم! برای دو نفر که همدیگر را دوست دارند این یک اتفاقِ منطقی ست نه به ویروس ها ربط دارد نه هیچ چیزِ دیگر

----------------------------------------------

عشق یعنی دیوونه چشماش باشی ولی رنگش یادت نیاد...

----------------------------------------------

ﻣﺮﺩﻭﻧﮕﯽ ﺑﻪ ﺳﻦ ﻭ ﻋﺮﺑﺪﻩ ﮐﺸﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﺑﻪ ﯾﻨﻔﺮ آﺭﺍﻣﺶ ﺑﺪﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺮﺩﯼ

----------------------------------------------

برایت و ان یکاد میخوانم و آیت الکرسی این‌ها هم که نباشند سلامت خواهی ماند ، نگاه عاشق دعاست . .

----------------------------------------------

فلسفه ی اصلی ِ سرماخوردگی .. اینــــــه که ... صــــــدات بگیره و عشــــــقت پشت گوشی بگه: الهی قربــــــونِ صدات برم که گرفته

----------------------------------------------

می پرسی : چقدر دوستم داری ؟ ............ میخندم : جهان را متر کرده ای ؟

----------------------------------------------

ستاره ها هیچوقت از یاد اسمان نمیروند بگذار دل من اسمان باشد یاد تو ستاره..

----------------------------------------------

پرواز را دوست دارم وقتی از ارتفاعات لبانت به عمق آغوشت سقوط میکنم چه سقوط دلنشینی...راستی میدانستی پرواز را تو یادم دادی.

----------------------------------------------

میگویند شب سیاه است من دیدم سیاه تر از جدایی نیست... میگویند مرگ سخت است اما سخت تر از بیوفایی نیست.... میگویند زهر تلخ است من چشیدم تلخ تر از تنهایی نیست !!!![ - (: - o: (

----------------------------------------------

یک وقت خســته نشوی و بــروی مــاه دیگری شود …. هیچ کس به اندازه مــن نمی تواند آســـمانت باشد ! تو فقط ماه من بمون و باش !

----------------------------------------------

مرا محکــم تر در آغوش خود بگیـر ... من هنوز هم نـمی خواهم تــو را ... به دسـت خاطرات " لــعنـتـی " بسپـارم ...

----------------------------------------------

تـــا آســــمان خــیــــال ِ تـــو چقــــدر راه اســــت؟ دو بـــال بـــرایــــم کافــیـــســــت؟ مـــی خواهـــــم به هــــوای تــــو در هــــوای تـــــو اوج بگیــــرم! منــتــــظــــرم مـــی مــــانـــــــی ؟

----------------------------------------------

با من آن جور که بـا دیگران حرف میزنی .. حرف نزن .. من با همه فرق دارم ... آنها برای خودشان دیوانه اند .. من دیوانه ی تو اَم ..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد