اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس جدایی 93


اس ام اس جدایی 93

اس ام اس جدایی 93 

عجب دنیای عجیبیست!
رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود
زمانی که گفتی”برو
چقدر عاشقانه می شد، اگر نقطه اش بالا بود...

--------------------------------

در آخرین برخوردش ﮔﻔﺖ: ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺮﺩ ﻭ ﺑﺎﺧﺖ ﺩﺍﺭه!! ﺯﺑوﻧﻢ ﺑﻨﺪ اوﻣﺪ
ﮐﻪ ﺑﮕم ﺑﯽ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ..

--------------------------------  

دیگر دوستت ندارم...
باور کن دوستت ندارم...
اما...
این منم که دوستت ندارم...
ولی دلم...
با این دل لعنتی چ کنم ک حالیش نمیشه نباید دوستت داشته باشم!

--------------------------------

برای به گریه انداختن من!!
نیازی به داد و فریاد نیست عزیز
بغض لعنتی من!
این روزها با عزیزم و جانم می شکند

--------------------------------

عجب وفایی دارد دلتنگی!!!
تنهایش که میگذاری میری تو جمع کلی میگی و میخندی بعد که از همه جدا شدی از کنج تاریکی میاد بیرون می ایسته بغل دستت دستش رو میذاره روی شونت و میگه خوبی رفیق بازم خودم موندم و خوذت

--------------------------------

یادته ...؟
دعوامون شده بود و من خیلی ناراحت بودم ...؟
یهو وسط دعوا گفتی هر چی میخواد بشه ، بشه .. من عاشقتم تا آخره عمرم ؛..
--------------------------------

حالا کجایی که بهم جواب بدی عمر خودت تموم شده یا تاریخ مصرف عشقت ؟؟؟

--------------------------------

در آغوشَش عَطرَش را "بو" نَکُن...
بَعد ها...
هَمآن "عَطر"...
درجآی دیگَر ویرانَت می کُنَد...!

--------------------------------

چهرمو نبین خندونه...
غم و غصه تو دلم زندونه...

--------------------------------

؟؟ﺩِﻟﻢ !!! ؟؟
.
.
ﯾـــــــــﻪ ﺧﻮﺍﻫِــــــــــﺵ ؟؟ (!)
.
.
ﺩﻳـــــﮕﻪ ﻧــــــَــــﺨﻮﺍﻫِﺶ ؟؟؟

--------------------------------

بیخــــــــود
منتظـــــــــر
نبـــــــــاش
تــــــــو خــــــودت
رفتـــــــی
دیگـــــــــراز
دلتنگــــــــی
هـــــم
بمیـــــــرم
صدایـــــت نمیکنــــــم
برگــــــردی....

--------------------------------

هیچگاه نفهمیدم چه رازیست بین دل و دستم!ازدستم رفت،به هرچه دل بستم.

--------------------------------

ﻓﻼﻧﯽ ؟ ﻣﯿﺪاﻧﯽ ؟ : ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ رﺳﻢ زﻧﺪﮔﯽ ﭼﻨﯿﻦ اﺳﺖ . . . ﻣﯽ آﯾﻨﺪ . . . ﻣﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ . . . ﻋﺎدت ﻣﯽ دﻫﻨﺪ و ﻣﯿﺮوﻧﺪ . . . و ﺗﻮ در ﺧﻮد ﻣﯽ ﻣﺎﻧﯽ . . . و ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﯽ راﺳﺘﯽ ﻧﮕﻔﺘﯽ ؟ رﺳﻢ ﺗﻮ ﻫﻢ ﭼﯿﻨﯿﻦ اﺳﺖ ؟ ﻣﺜﻞ ﻫﻤﻪ ﻓﻼﻧﯽ ﻫﺎ ؟

--------------------------------

محتاج درک شدن نیستم
فقط دردم می آید وقتی خر فرض می شوم

اشتباه تو تنها به دام انداختن کبوتر نبود
تو گندم را بی اعتبار کردی

--------------------------------

بازنده منم!
که در را باز میگذارم
که شاید دوباره بازگردی...!!

--------------------------------

آدمی که غرق شود قطعا میمیرد....
چه در دریا
چه در رویا

--------------------------------

به کسی که تنهات گذاشت بگو...
این تو بودی که باختی نه من!!!
من کسی رو از دَست دادم که دوستم نَداشت..!
اما تو کسی رو از دست دادی که عاشِقِت بود...

--------------------------------

معلم گفت{الف}گفتم او.معلم گفت{ب}گفتم با او.معلم گفت{پ}گفتم پیش او.معلم گفت{ج}خواستم بگویم جدایی گفت نگو

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد