اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

پیامک عاشقانه آذر 93

پیامک عاشقانه آذر 93

 

 

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ
ﺗــــــــــﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ

ﺑﯿﺸـــﺘﺮ ﺍﺯ ﺗــــــــﻮ
ﻫﯿـــــــــــﭻ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ..

ﺗــــــــــﻮ
ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺗـــــــﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎﺷﯽ

---------------------------------------

شاید روزگارت بهتر از من باشد اما نمی دانی با خیالت چه دنیای قشنگی ساخته ام...

---------------------------------------

دخترگریه کنان سوار ماشین عشقش شدوگفت:دیگه نمیتونیم باهم باشیم واسه همه چی ممنونم یه خواستگارواسم اومده خونوادم راضین امروز مادرش میادکه منو ببینه.پسرگفت:اشکاتوپاک کن تابیشتر به چشم بیای مامانم عروس غمگین نمیخاد....

---------------------------------------  

هیچی قشنگتر از این نیست که "اسمت"
"
قسم راست"
یه نفر باشه....

---------------------------------------

کلافه میشوی وقتی::دلتنگِ کسی هستی؛که نیست و حوصله کسی را نداری؛که هست!

---------------------------------------

چنانت '' دوست '' می‌دارم
که گر روزی فراق افتد
توصبر ازمن توانی کرد
من صبر از تو نتوانم

---------------------------------------

تو یه حسه بی نظیری...
تو یه عشقه دلپذیری...

---------------------------------------

اینم نابترین اس ام اس سال:
یا وجیهاً عنداللّه
عشق منی ای واللّه
دوستت دارم به ولله
نوکرتم به مولا
میخوام برم تو قلبت
یا اللّه یا اللّه یااللّه

---------------------------------------

چندیست ز یاران قدیمی خبری نیست-ازآن همه خوبی ومحبت اثری نیست-چشمم به در و گوش بگوشی و دلم تنگ-درکوچه تنهایی ما رهگذری نیست

---------------------------------------

آدم باید یک “تو” داشته باشه که هر وقت از همه چی خسته و ناامید بود ، بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی !
بی خیال دنیا

---------------------------------------

بهترین حس دنیاس وقتیکه عشقت بهت میگه
دلم واسه صدات تنگ شده
هرجوری شده باید الان باهات حرف بزنم وگرنه قهرم!
توام با هزار ترس ولرز انگار که داری بادوستت حرف میزنی
میری بهش زنگ میزنی و مجبوری جواب دوستت دارماشو با آره و نه بدی

---------------------------------------

دنیا سه روز است :
دیروز که دیگر بر نمی گردد
امروز که چیزی به پایان آن نمانده است
فردا که معلوم نیست باشیم یا نباشیم
پس تا هستیم یاد هم باشیم

---------------------------------------

مهم نیست هوا سرد باشد یا گرم
من بهانه میگیرم
تو دهانم را با یک بوسه ببند...

---------------------------------------

می آیی...
در “وا”میشود
میروی...
در “بسته” میشود...
میبینی!!!
حتی در هم نسبت به تو “وابسته” میشود...!

---------------------------------------

میبوسمت..
مست میشوم....
یعنی تا ۴۰ روز..
نمازم قبول نیست...؟

---------------------------------------

آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم، نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم: دوستت دارم . .

---------------------------------------

اگــــه
بـــهـــم بگـــن
کـــل دنیـــارو بهـــت مـــیدن
تا بیـــخـــیال تــو بـــشــم
،تـــو رو بغــل میـــگـــیرم
و بیــــخـــیال دنیـــا میــــشم

---------------------------------------

قسم به خدایی که افریدگار عشق بعد از خدا هیچ کس نمیتونه مثل عشقم تو قلبم باشه

---------------------------------------

مجازی ها همیشه بد نیستند...
من اینجا مجازی هایی دارم که تمام دنیای واقعی من شدند
آنقدر که دلم همیشه تنگشان است
و از فکر نبودنشان نفسم میگیرد...
هرروز چشم به راه پسندها و نظراتشان هستم
و صادقانه میگویم دوستشان دارم

---------------------------------------

به باران دل نبند

که هر چهار فصل دیوانه‌ات خواهد کرد

اگر ببارد ، از شوق

اگر نبارد ، از دل‌تنگی

---------------------------------------

دستان تو...
گـــــــرم ترین تصمیمی ست که
برای همیشــــــــه گرفته ام...

---------------------------------------

تـو خـیـابـون دیـدم نـوشـتـه بـود :مـردان بـا غـیـرت، زنـان بـا حـجـاب دارنـد!بـه نـظـر مـن امـا :مـردان با غـیـرت، چـشـمـان بـا حـجاب دارنـد!

---------------------------------------

آهای نفس!
نکند یوسف عمرم ، رود از مصر خیالت!
باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی . . . .

---------------------------------------

باتمام مدادرنگی های دنیا،به هر زبانی که بدانی یاندانی،خالی از
هرتشبیه واستعاره وایهام،تنها یک
جمله برایت خواهم نوشت:
دوستــــــــــت دارم،خاص ترین
مخاطب خاص دنیا...."

---------------------------------------

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:19 ب.ظ

لایک عالیییییی بود.

aziz جمعه 12 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:22 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد