اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جملات سرکاری آذر 93

جملات سرکاری و خنده دار آذرماه 93

اس ام اس سرکاری آذر 93

سلام…. ببخشید این وقت شب مزاحم شدم ، یه سئوال مهم ازتون داشتم: چرا آدمها از خجالت آب میشن ؟ چرا نوشابه نمیشن ؟ یا دوغ حتی ؟؟؟

-----------------------------

ای همه ی دارو ندارم ای توماه شب تارم من به جزتوکیودارم که سرکارش بزارم؟

-----------------------------

سلام
سریع بزنین شبکه ۳
میخوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین آمریکا رو اعدام کنن.

-----------------------------  

شصت درصد برات نگرانم، هفتاد درصد خاطرت رومیخوام، هشتاد درصد دلم برات تنگه، نود درصد دوستت دارم، صد در صد سرکاری

-----------------------------

18
.
.

ﻭﺍﯼ ﺭﻭﻡ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕم:))))
.
.
.
حیا دارم !!!! میفمی؟!!!!! حیاااااااااا

-----------------------------

دقت کردین تپل ها از لاغرها مهربونترن ؟ ……
.
.
.
.
.
فقط باهاشون چیپس نخورید وگرنه نتیجه گیری بالا به فنا میره:

-----------------------------

یارو ساعت 6 صبح جمعه زنگ آیفون خونمون زد .
من : بله؟
یارو : این کیا اسپورتیج که جلوی پارکینگ پارک کرده مال شماست؟
من : نه
یارو : دلت بسوزه . مال ماست

-----------------------------

این متن سرکاری است.لطفا از خواندن آن بپرهیزید
.
.
.
.
.
.
.
.
خوبه دارم میگما سرکاریه ولی کو گوش شنوا؟آخه کجاست؟؟؟؟؟

-----------------------------

سـرقبـرمـن کـجـاست؟؟؟
ازمنـاطـق بـــسیـار دیـدنـی..زیـــبـا و مسرت بـخشی است که
مردان ایـرانــی بـرای سفر در تـعطیلات بـه همسـران خــود وعده میدهند!!
-
کـجـابـریـــم؟؟
-
سـرقـبـرمـن

-----------------------------

                یکی نون خوشگلیش میخوره...
یکی نون بازو...
یکی هم نون عقل وهوش...
.
.
.
.
منم نون وماستمومیخورم
بچه هابفرماییدنون وماست!

-----------------------------

امشب به حضورت غزلی ناب سرودم
.
.
.
.
.
.
.
حیف یادم نمونده شرمنده

-----------------------------

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:06 ب.ظ http://vaico.mihanblog.com

باسلام

lمحمود جان، دوست داری با هم یه همکاری داشته باشیم!؟

همکاری من و تو اینجوریه من لینک (آدرس) وبلاگ شما رو میزارم شما هم مال من رو..

لطفا اگه تمایل دارید همکاری کنیم وبلاگ من رو با مشخصات زیر توی وبلاگتون بزارید

بعد بهم خبر بدید تا من هم وبلاگ شما رو بزارم

پیشاپیش از همکاریتون تشکر میکنم



عنوان:

دانلود آهنگ جدید


آدرس:

http://vaico.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد