اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوک خنده دار بهمن 93

پست خنده دار بهمن 93

 

پستهای خنده دار جوکستان 1740 بهمن 93

 

اس ام اس ویلیام داور بازی ایران و عراق بعد بازی ایران عراق به همسرش:
.
.
.
.
آب دستته بذار زمین برو فیسبوکم و غیر فعال کن :))))

 

 

 

یه نفر تو لیست فرندام هست خجالت میکشم جنسیتشو بپرسم
هم سیبیل داره ، هم رژ زده . هم ته ریش داره ، هم ابرو برداشته :|
هم عکس با ساپورت داره ، هم کت شلوار :|
.
خلاصه هم زن زندگیه ، هم مرد رویاها....

 

 

هی نگید هوا دونفرس
.
.

.
.
.
.
.
هوا سه نفرس , سه نفرررره
.
منم با خودتون ببرید ^__^
.

حرف نمیزنم قول میدم فقط نگا کنم!!! :|


 

 

   

حیف نون خطاب به زنش : شنیدم تازگیها سر و گوش ات مى جنبه و به 
هواى کلاس زبان میرى دٓدٓر و بهم خیانت مى کنى ....آره ؟؟؟
زنش : خوب که چى ؟؟؟؟ مشکلیه ؟؟؟؟
حیف نون : نه !!! فقط گفتم یه جور نشه به درس ات لطمه بزنه !!!!!

 

 

ﺭﻓﺘﻢ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﯾﺎﺭﻭ ﺟﻌﺒﻪ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﺭﻭ 180 ﺗﺎ ﮔﺮﻩ ﺯﺩ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺍﮔﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺸﻪ
ﺭﻭﺵ ﺑﻨﻮﯾﺲ لعنت بر پدر مادر ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﻌﺒﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻪ |:
نمیدونم چرا عصبی شد با لگد زد پرتم کرد بیرون گفت اصلا شیرینی نداریم

ولی زر میزد کلی شیرینی داشت
خودم دیدم!!!!!

 

سینمای ایران اینقدر کمبود بازیگر داره که از وقتی حمیده خیرآبادی فوت کرده، همه نقش های پیرزن رو میدن به اکبر عبدی

 

ﺑﻪ ﻳﻪ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﻭ ﺁﻟﻤﺎﻧﯽ ﻭ حیف نون
ﻧﻔﺮﻱ 50 ﺗﺎ ﻣﻮﺯ ﻭ ﻳﮏ ﻣﻴﻤﻮﻥ ﺩﺍﺩﻥ
ﮔﻔﺘﻦ :
ﺑﺎ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻳﻦ 50 ﺗﺎ ﻣﻮﺯ ﺑﻪ ﻣﻴﻤﻮﻧﺘﻮﻥ
ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻬﺶ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﻳﺎﺩ ﺑﺪﻳﺪ.
ﺍﻭﻣﺪﻥ ﺩﻳﺪﻥ ﮊﺍﭘﻨﯿﻪ 50 ﺗﺎﻣﻮﺯﻭ ﺩﺍﺩﻩ
ﻣﻴﻤﻮﻧﻪ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻫﻴﭽﻲ ﻳﺎﺩ ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ
ﺁﻟﻤﺎﻧﯿﻪ ﻫﻢ ﻫﻤﻴﻨﻄﻮﺭ
ﺑﻌﺪ ﺭﻓﺘﻦ ﺳﺮﺍﻏﻪ حیف نون ﺩﻳﺪﻥ 49
ﺗﺎ ﻣﻮﺯﻭ ﺧﻮﺩﺵ ﺧﻮﺭﺩﻩ
ﻭ ﻣﻴﻤﻮﻧﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻣﯿﮕﻪ :
جون بچت اون یکی رو بده من

 

بچه بودم قرار بود عموم اینا بیان خونمون نذری داشتیم بابام گفت عموت که اومد میری جلوش اگه شیرینی اورده بود میگی عمو خودت شیرینی هستی چرا شیرینی اوردی اگه گل اورد میگی عمو خودت گلی چرا گل اوردی .منم گفتم باشه .خلاصه عمو اومد و دیدم واسه نذری یه گوسفند اورده.
من بچه بودم میفهمی؟؟؟بچه


 

ﺍﺻﻮﻻ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﻬﻤﻮﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ ﺤﮑﻢ ﻣﯿﺰﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺯﯼ
ﻫﺎﯼ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﮐﻞ ﺯﯾﺮﺳﺎﺧﺖ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺩﭼﺎﺭ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﻫﺎﯼ
ﭼﺸﻤﮕﯿﺮﯼ ﻣﯿﺸﻪ

 

فیلم های ایــرانی :
بابایی دوستت دارم

هِـندی :
تو پدر منو کشتی... !!

سریال های GEM :
پدر من کیه؟! (O_O)

 

همیشه بچگیام دوس داشتم وقتی گریه میکردم بغلم کنن بگن:هیش مامی ایز هیر، مامی لاوز یو..!!
اما متاسفانه اکثر مواقع میگفتن : خفه خون بگیر تا ندادم نون خشکی ببرتت :|

 

 

ﺗﻮ ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﺑﻮﺩﻡ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ ﻳﻪ ﮐﻴﺴﻪ ﻧﺎﻳﻠﻮﻧﯽ ﺍﻭﻣﺪ ﻳﻪ ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﺧﺮﺩ ﺷﺪﻩ ﺭﻭ ﺭﻳﺨﺖ
ﺭﻭﯼ ﻣﻴﺰ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ : ﺍﻳﻦ ﻣﻮﺑﺎﻳﻠﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺩﺍﺩﯼ خراب ﺑﻮﺩ !
ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﮔﻔﺖ : ﻳﻌﻨﯽ ﭼﯽ ؟ !
ﮔﻔﺖ : ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﻻﯼ ﭘﺸﺖ ﺑﻮﻡ ﮔﺬﺍﺷﺘﻤﺶ ﺭﻭ ﺣﺎﻟﺖ ﭘﺮﻭﺍﺯ ، ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﮐﺎﺭ ﻧﮑﺮﺩ ، ﺍﻳﻨﻮ
ﻋﻮﺽ ﮐﻦ !!!
ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺧﺘﻤﺸﻪ ... ﻣﻨﻢ ﺩﻭ ﺭﻭﺯﻩ ﺍﺯ ﮐﻤﺎ ﺩﺭﺍﻭﻣﺪﻡ
ﻗﺎﺏ ﮔﻮﺷﯽ ﺍﻡ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﮐﺮﺩ ﺭﻓﺖ
ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺳﺮ ﺏ ﺑﯿﺎﺑﻮﻥ ﮔﺬﺍﺷﺖ

 

بزرگترین شکست زندگیم زمانی بود که
توی دانشگاه سر جلسه امتحان استاد اومد بالاسرم بهش
گفتم
استاد تو رو خدا یه کمکی کنید! 
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
..
.

.
.
استادی لبخند زد بعد دست کرد توی جیب شلوارش یه پونصد تومنی گذاشت روی برگه ام!!! :|
ینی شکستی که اون روز تو زندگیم خوردم هیتلر از متفقین نخورد :|

 

 

بعضی از 
پــــــــــسرا وقتی همدیگرو میبینن...!
.
.
بَــــــــــــــــــــع اصغر
بَــــــــــــــــــــع ممد
آدم فک میکنه دوتا گوسفند دارن باهم حرف میزنن |:
وااالااااااا ^_____^

 

دیشب خوا ب دیدم که با ویروس "ابولا " دارم صحبت می کنم
ازش پرسیدم : کلک چرا ایران نمیای؟
گفت :اونجا آب نیترات داره , شیر روغن پالم داره , هوا آلودس , فضاش پارازیت داره , می ترسم بیام منقرض بشم !
راستش تاحالا اینجوری قانع نشده بودم

 

 

جدیدترین ها

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست خوب سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:50 ب.ظ http://raouf7.blogsky.com

خیلی خوب بود به من هم سر بزن
وبلاگی تفریحی و سرگرمی http://raouf7.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد