اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس خنده دار اسفند 93


ولنتاین هم رفت و عشقت بهت کادو نداد؟؟؟

باهاش بهم نزنیا!!!
نگهش دار چهارشنبه سوری آتیشش بزن یوهووو...


از افرادی که جک وپیام جدید ندارند
.
.
.
عکس دوران راهنمایی هم پذیرفته میشود



ﺑﻪ ﻣﺎﺩﺭﺑﺰﺭﮔﻢ ﻣﯿﮕﻢ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭼﻨﺪﻣﻪ؟ 
ﻣﯿﮕﻪ 16 ﮊﻭﺋﻦ 
ﺗﻌﺠﺐ ﮐﺮﺩﻡ 
ﮔﻔﺘﻢ ﺗﻮ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ؟؟؟ 
ﮔﻔﺖ ﺁﺧﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ ﻓﺎﻃﻤﺎ ﮔﻠﻪ :|

قدیما مهمون میومد 
رسیور ماهواره رو جَم میکردیم 
الان 






مودم وای فای !  

دلم جایی را میخواهد که سرم را روی آن بگذارم و آرام شوم 
شایدم چیزی میخواهد... 
نمی دانم... 





فقط میدونم ی چیزی مثل پشتی باراد میخواد که کمرو در حالت Sمانند خودش نگه داره;

از نظر ما ایرانی ها هر کی از ما یواش تر رانندگی کنه، احمقه؛ و هر کی از ما سریع تر رانندگی کنه، دیوونه است!:|

ﺭﻭﺯﻱ ﻣﻼ ﺩﺭ ﺣﻴﺎﻁ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ...
ﮔﺮﺑﻪ ﺍﻱ ﺏ ﺣﻴﺎﻁ ﺍﻣﺪ ...
ﻣﻼ ﮔﻔﺖ : ﭘﻴﺸﺘﻪ ﭘﻴﺸﺘﻪ
ﻭ ﮔﺮﺑﻪ ﭘﻴﺸﺘﻴﺪ ....

ﺍﮔﻪ ﻓﻮﺵ ﺑﺪﻱ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﺯﻳﻦ ﭘﺴﺘﻬﺎﻱ ﺯﻳﺒﺎ ﻭ ﺗﻜﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﻧﻤﻴﺰﺍﺭﻡ ﻫﺎ ...

از زمستون پرسیدند:
چرا بارون نمیاد یا برف نمیباره....
.گفت:
الکی مثلا من تابستونم:)



سه گروه دختر هستن که کشتن اینا ، نه تنها مستحبه ، بلکه واجبه شرعیه!
1. دارو فروشای تو داروخونه که حس میکنن دکترن!
2. بلیط فروشای آژانسای هواپیمایی که حس میکنن خلبانن!
3.منشیهای دکترا که تا گوشی رو برمیدارن میگن ""مـــله؟""....

ﻣﺎﺩﺭﯼ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﯽ ﻋﺮﻭﺳﻢ ﻫﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﻫﻢ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﻫﻢ ﮐﺪﺑﺎﻧﻮ ...
ﯾﻪ ﺩﯾﻘﻪ ﺑﯿﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﮐﺎﺭِﺕ ﺩﺍﺭﻡ

ﺗﺎﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﭘﺴﺮﺕ ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯼ؟!

چند تا پست شکست عشقی دارم ؛ رو دستم باد کرده 
.
یکی بیاد با من دوس بشه بعد ولم کنه تا من اینارو بذارم

امروزبابام گفت پسرم بیا میخوام درمورد ی موضوعی باتو مشورت کنم
منم خیلی جدی رفتم گفتم جانم پدربفرما 

گفت هیچی الکی مثلا تو هم آدمی!
هیچی دیگه الان تو فکرم که پدرم چرا؟

توصیه هایی برای عید: امسال با ورود هر مهمان به خانه با استفاده از جملات چقدر چاق شدی، هیکلت به هم ریخته، چیکار کردی با خودت و از قبیل اینا در مصرف تنقلات صرفه جویی کنید. ستاد حفاظت از آجیل و شیرینی شب عید

بابام میگه:چکار میکنی همیشه کله ت تو گوشیه.گفتم:تو کار صادرات واردات هستم .میگه :صادرات واردات چی ؟گفتم:جوک های این گروهو صادر میکنم به گروهای دیگه و جک های اون گروها وارد میکنم به این گروه .اونم عصبانی شد صادرم کرد تو کوچه الانم تو پارکم

ﺍِﻧﻘﺪ ﺧﻮﺷﻢ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﯾﻰ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﺪﺷﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ☜ﭼﻮﻥ☞ﺻــــــــــﺪ ﺩﺭ ﺻــــــــــــﺪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﻯ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﺎ ﻧﺪﺍﺭﻥ ...!!!

خواهر شوهرم پیام داده : شام میایم خونتون ..... الکے مثلأ ما صمیمے هستیم ..منم پیام دادم : تشریفـ بیارید ...... الکے مثلأ ما حالمـون از شُما بهـــــم نمیخوره ....فعلا سکوتـــــ کرده فکـــــ کنم طووووووفان تو راهہ :|

همـــــــسر آیندم!
حلالت نمیکنم اگه : ولنتاین واسه دوست کادو بخری.
این پولا حق من و بچـــــــــــــــــــــــته!






نظرات 1 + ارسال نظر
پیام سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ق.ظ

این دخترا که تو فرودگاه پروازا رو اعلام میکنن هم. آدم هیچی نمیفهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد