اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوکهای باحال خرداد 94

از اتفاقات دوران تحصیل حیف نون ؛

معلم خطاب به حیف نون

وقتى میگیم : ما از شما پیشى گرفتیم یعنى چى ؟

حیف نون : آقا اجازه : یعنى شما از ما یک گربه گرفتید !!!!

 

 

 

ابن کم ، کیست!!!!!!!؟

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 

 

.

 

.

 

.

 

 

 

برادرکوچیکتر ابن زیاد!!!

عمرا اگه اینو شنیدی باشی

 

 

 



 

ﺁﺩﻣﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﺶ ﭘﺎﯼ اینترنتو ، وایبرو ، لاینو ، تلگرامه

ﻣﺮﯾﻀﻪ ، مرﯾﺾ!!!!

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

ﻭ ﻫﻤﻮﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ

ﺭﻭﺯﻩ ﺑﺮ ﺁﺩﻡ ﻣﺮﯾﺾ ﻭﺍﺟﺐ ﻧﯿﺴﺖ!

ﻭﺍﻟسلام

اینو گفتم که تکلیفمون از الان واسه ماه رمضون روشن شده باشه. عذاب وجدانم نگیرید دیگه.

 

 

 

 

 

2ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ :

ﺑﭽﻪ ﻫﺎ X ﺭﻭ ﭼﻨﺪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯾﺪ؟

ﻧﺎﺯﯼ : 23.5

ﮔﻠﯽ : 23.5

ﻣﻬﻨﺎﺯ : 23.54

 

.

 

.

 

ﭘﺴﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ :

ﺑﭽﻪ ﻫﺎ X ﺭﻭ ﭼﻨﺪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯾﺪ؟

ﻏﻼﻡ :574

ﯾﻮﺳﻒ : 0.29

ﻣﺤﻤﻮﺩ :138-

ﻣﻤﺪ : کدوم X حاجی؟؟؟ مگه ضربدر نبود؟  

 

 

 

ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ، ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻩ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺍﺯﺵ ﭘﺮﺳﯿﺪﻥ ﻣﺸﮑﻞ ﻗﻀﺎﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ ؟؟؟ ﮔﻔﺘﻪ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﺻﻮﺭﺕ ﻭﻟﯽ ﻫﺮﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﺳﯿﺮ ﻧﻤﯿﺸﻢ …  

 

 

 

 

 

دیشب تولدم بود داشتم به ترتیب کاغذ کادوها رو باز می کردم :

 

.

 

.

 

بابام: یه گوشی اکسپریا با یه کاغذ که

 

روش نوشته بود : ۲۰۰ بهت بدهکار بودم,

الانم ۲۰۰ تومنشو من دادم

بقیه قسطاشو باید خودت بدی

صداشو در نیار ,بخند!

 

.

 

.

 

مامان: ۱۰۰ تومن پول با یه کاغذ: اینو الکی گذاشتم

جلو مهمونا آبرو ریزینشه,

خرجش نکنیا پول برق و گازه

الانم تابلو نکن بخند من

 

.

 

.

 

خونواده عمه: یه ظرف شیشه ای آجیل خوری

(چی کارش کنم آخه من)

 

.

 

.

 

خونواده دایی: یه دست پارچ ولیوان خارجی

(اینجا که رسید قلبم تیر کشید)

 

.

 

.

 

داداشم: دسته پلی استیشن

(واسه خودش گرفته بود گوسفند)

 

.

 

.

 

خونواده عمو: یه ساعت دیواری با ۵۰ تومن تراول

( ساعتو زدن پذیرایی پوله هم تقلبی از آب درومد )

 

.

 

.

 

مام بزرگ: یه ماچ آبدار

 

(صورتم خیس شد, دندون مصنوعیاش هم افتاد تو لباسم)

 

.

 

.

 

بابابزرگ: یه پس گردنی با جمله ی “کره خر” بزرگ شدیا

 

من:|

 

تولدم:|

 

کیک تولد:|

 

شمعاهم خوبخود خاموش شدن طفلکا:|

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد