اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه


امروز فهمیدم منم آدم شاخصیم تو این مملکت

بانک ملی ۵۰۰۰ تومان از حساب همه برداشت کرده ولی من ۲۰۰۰تومان بیشتر نداشتم و ۳۰۰۰تومان بدهکارم

الان اسم من در کنار اسم سران و بزرگان این کشور در لیست بدهکاران بانکی می درخشد


حالا شاید رفتم کانادا دیگه مارو حلال کنید




اس ام اس یک دختر ایرانی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

عزیزم : سلام

برام خواستگار اومده

پدرم تحت فشار گذاشتم که باید قبول کنم

میگه باید هرچه زودتر بری خونه ی شوهر

نمیدونم چی جواب بدم . کمکم کن

Send to

اصغر ، کامران ،فریدون ، عبدالقادر ، مصیب ، هوشنگ ، فرزاد

معلم زیست شناسیمون که تازه زنشو طلاق داده !!!!!!!!!!!




سر ظهر خواب بودم زنگ در و زدن

دیدم یه دختر بچه ی کوچولو موچولو 

میگه عمو سلام:

گفتم سلام عمو


دیدم یه استکان گرفته جلوم میگه عمو میشه این یه ذره شربت و بچشی ببینی شیرینه یا نه؟؟؟؟


گفتم خوب عمو خودت چرا نمیچشی؟؟؟


گفت من روزه م

برای عروسکام دارم افطار درست میکنم

به مامانمم گفتم میگه منم روزه ام 

برو در خونه ی این همسایه رو برویی یه نره خر دارن روزه نیست 




دختره ۱۱ سالشه پست گذاشته :


سال ها با تــــــــــــــــــــــــو خاطره داشتم


ولی افسوس که زمونه از هم جدامون کرد!


.


.


فکر کنم منظورش با مای بیبی بوده….!!!


  

ﺭﻓﺘﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﻧﮏ ﻭﺍﻡ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺭﺍ ﮐﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ

ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻄﺶ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﺭﺕ ﻣﻠﯽ ﻭ ﮐﭙﯿﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ

ﺭﻓﺘﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﻭﻟﺘﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻢ

ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﻫﺎﯼ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﻓﻘﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ

ﺍﺯﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻫﻢ

ﻓﻘﻂ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﺶ ﻭ ﺩﺍﺭﻡ

هیچی دیگه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد