اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

دیالوگ ماندگار فیلم آپاکالیپتو

انسان تنها نشسته بود با غم و اندوهی فراوان، همه حیوانات دور او جمع شدند و گفتند:
ما دوست نداریم تو را غمگین ببینیم. هر آرزوئی داری بگو تا برآورده کنیم ...
انسان گفت: به من قدرت بینائی عمیق بدهید.
کرکس گفت: بینائی من مال تو.
انسان گفت: می خواهم نیرومند شوم .
پلنگ گفت: مانند من نیرومند خواهی شد.
انسان گفت: میخواهم اسرار زمین را بدانم.
مار گفت: نشانت خواهم داد.
وقتی انسان همه این هدایا را گرفت رفت.
و آنگاه جغد به بقیه حیوانات گفت:
انسان دیگر خیلی چیزها می داند و قادر است کارهای زیادی بکند وناگهان من خیلی ترسیدم.
گوزن گفت: انسان به هرچه میخواست رسید،‌ آیا دیگر غمگین نخواهد بود؟ جغد گفت:
حفره ای در درون انسان دیدم، اشتیاق و حرصی شگرف که کسی قادربه پر کردن آن نیست،‌ همان چیزی که او را غمگین خواهد ساخت.
حرص او بیشتر و بیشتر خواهد شد، تا روزی که دنیا خواهد گفت:
من دیگر چیزی ندارم که به تو ببخشم همه چیز تمام شده است...

دیالوگ فیلم آپاکالیپتو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد