اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عاشقانه جالب

اس ام اس عاشقانه جالب  

خستگی هایت رایکجامیخرمتوفقط قول بدهصدای خنده هایت را به کسی نفروشی!

-------------------- 

بگذاربگویند خسیسم؛من \"دوستت دارم\"هایم را الکى خرج نمیکنم،جز براى خودت!

--------------------

تو دنیا آدمای زیادی رو تختای 2نفره می خوابن اما قشنگتر اینه که بعضی آدما رو تختای 1نفره به یاد هم بیدارن

--------------------

آرام آرام می بوسمت. انقدر که طرح لب هایم, روی تمام اندامت جا بماند! بگذار بدانند آغوش تو, تنها, قلمروی من است

--------------------

همه ی نیمکتهای پارک دونفره اند...

بیخیال روی چمن مینشینم

--------------------

چایت راتلخ ننوش

یک بارنگاهم کن

تمام قندهای دلم رابرایت آب می کنم

--------------------

مهم نیست که دوستداشتمو تو دوستم نداشتى مهم فردایست که دوستم داری ودیگر مهم نیست

--------------------

مرامچاله و خیس در آغوشت نگهدار، من از پهن شدن روى بند خاطرات گریزانم..

--------------------

چقدر پایبند بودن سخت استوقتی درب تمام خانه های شهر را \"خیانت\" میکوبد

--------------------

جای خالی تو

مرا به فقر می رساند...تو را از لحظه هایم گدایی می کنم

--------------------

عادتم داده صفاى تو که یادت باشم یاد آن معرفت ومهرومرامت باشم ازبراى همه لطفی که بدیدم زشماکمترین کار همین است که یادت باشم

--------------------

نکندفکرکنی در دل من یادتونیست...گوش کن \"نبض دلم\" زمزمه اش باتویکیست

--------------------

یارب دل دوستان پرازغم نکنی/باتیربلاقامت ماخم نکنی/ای چرخ فلک تورابه قرآن قسم/یک مو زسر عزیز ما کم نکنی

--------------------

اگرپنهانی ازچشمم ولی درخاطرم هستی اگرنزدیک من نیستی ولی درقلب من هستی

--------------------

گلی که محبوب خداوندباشه بدون باران هم رشدمیکنه تقدیم به بهترین گل دنیای من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد