اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

پسر عمو

ﻋﻤﻮﻡ ﺍﯾﻨﺎ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﻮﻥ ﺑﻮﺩﻥ. ﺑﻌﺪ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮﺵ ۲-۳ ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺍﺯ ﭘﻠﻪ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺯﺍﻧﻮﺵ ﯾﻪ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﺯﺧﻢ ﺷﺪ ﻭ ﺧﻮﻥ ﺍﻭﻣﺪ!
ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺑﻐﻠﺶ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ: ﺍﻻﻥ ﺑﻮﺳﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺸﻪ!
ﺑﻮﺳﺶ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ :ﺩﯾﺪﯼ ﺧﻮﺏ ﺷﺪ؟
ﺑﭽﻪ ﺵ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﮔﻔﺖ :ﮔوه ﺧﻮﺭﺩﯼ! ﮐﻮﻭووو؟؟

استاتوس جدید 94


دیروز رفتم خودمو بیمه عمر کردم ..!!
توش نوشتم اگه اتفاقی واسه من افتاد پول بیمه را به پدرم بدهید !!!
از دیروز تا حالا که فهمیده فقط رفته تو فکر و زول زده بهم ..!!! 
دیگه امنیت ندارم :|
میخوام شبونه از تو پنجره اطاقم فرار کنم ..!! :


کاسه صبر

یه کاسه ای هم هست به اسم کاسه ی صبر!!
اما من شخصا شک دارم واسه ما ایرانیا کاسه باشه
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
فک کنم از این لگن قرمزاس!!! 

اکتشافات جدید

آﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﺴﺘﯿﺪ instagram ﻭ telegram ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺑﺮﺍﺩﺭﻥ؟؟؟ 
.
.
.
.
.
ﭼﻮﻥ ﻓﺎﻣﯿﻠﯿﻪ ﻫﺮ ﺩﻭﺗﺎﺷﻮﻥ gram ﻫﺴﺘﺶ
.
.
.
.
جون من حال کردین اکتشاف؟؟
ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺍﮐﺘﺸﺎﻓﺎﺕ ﺟﺪﯾﺪم‌ :

برنامه ریزی مسافرت

ﭘﺴﺮﻫﺎ ﺑﻌﺪ 10 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻪ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻣﯿﺮﺳﻨﺪ ﮐﻪ ﺭﻭﺯ ﺟﻤﻌﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﮐﺠﺎ ﺑﺮﻥ
ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﻌﺪ 4 ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺤﺚ ﺗﻔﺮﯾﺤﺸﻮﻥ ﻟﻐﻮ ﻣﯿﺸﻪ !!..

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
ﭼﻮﻥ ﺷﮑﻮﻓﻪ ﺑﻪ ﻧﯿﻠﻮﻓﺮ ﮔﻔﺖ : چقدر چاق شدی عزیزم!!


یه لحظه تصور کن

ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻦ ﻋﺸﻖ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﯽ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﯾﺪﯼ ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺩ؟؟
ﺧﺐ ﺑﺴﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﮔﻔﺘﻢ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ
ﻧﻔﺮ ﺑﻌﺪﯼ ﻟﻄﻔﺄ