اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس زیبا فلسفی تیر 94

به راهی که اکثر مردم می روند بیشتر شک کن، 

اغلب مردم فقط تقلید می کنند...

از متمایز بودن نترس...!

انگشت نما بودن بهتر از احمق بودن است...


صادق هدایت...




امید را از نجاری اموختم که مغازه اش اتیش گرفت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

و زغال فروشی باز کرد...!!!



خدایا

به امید آمده ام ، خانه خرابم نکنی.. 

همه کردند جوابم، تو جوابم نکنی.. 


بارها آمده ام ، باز مرا بخشیدی.. 

با کلام " برو " ، این بار خطابم نکنی.. 


به گمان دگران ، بنده ی خوبی هستم.. 

پیش چشم همه عاری ز نقابم نکنی.. 


گر قرار است بسوزم، بزن آتش اما.. 

جلوی مردم این شهر عذابم نکنی...



  ادامه مطلب ...

جوک بامزه جدید خرداد 94

تو خیابون با تلفن حرف میـزدم

یه آقاهه از بغلم داشت رد میشد...

با تلفن گفتم من اونو زنده میخوام

صبر کن یکی حرفامونو شنید...

تک تیر انداز مرد قرمز پوشو بزن!

یارو از ترس مث پلنگ زیگ زاگ می دویید تیر بهش نخوره



این دهه ۶٠یا که هی نسل سوخته نسل سوخته میکنن،

فکر نکنن ما یادمون رفته ماه رمضوناشون تو زمستون بوده ... o_O

سوسولا :||||| 


  ادامه مطلب ...

جک خرداد 94

جک خرداد 94

جوک خرداد 94 

ﯾﻪ ﺫﺭﻩ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺍﺭﻳﻢ20 ﺗﺎ

ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﺑﺎﻫﻢ ﻫﺠﻮﻡ ﺍﻭﺭﺩﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺁﭘﺪﻳﺖﮐﻨﻦ

.ﺑﻴﺸﻌﻮﻭﻭﻭﺭﺭﺭﺍ ﻳﻪ ذﺮﻩ ﺩﺭﮎ ﻧﻤﻴﮑﻨﻦﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻧﻪ

 

نصف النهار چیست؟؟؟؟

 

.

 

.

.

.

.

 

.

 

.

 

نصف غذایی که از ظهر مونده سگ نمیخورش اما مامانم شب میدش به خورد ما! :

 

 

 

 

دیشب رفتم پارک

۳ نفر والیبال بازی میکردن

۲ نفر بدمینتون

 

.

.

.

.

.

.

یه دویست سیصد نفری هم زغال میچرخوندن برای قلیوون !

ینی من کشته مرده این تفریحات سالمم!

 

 

 

 

، این پسرا که به هم میرسن یجوری سلام میکنن آدم احساس میکنه تو

جمع گوسفنداس

.

.

.

.

.

.

ادامه مطلب ...

جک خرداد 94

جک خرداد 94

جوک خرداد 94 

ﯾﻪ ﺫﺭﻩ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺍﺭﻳﻢ20 ﺗﺎ

ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﺑﺎﻫﻢ ﻫﺠﻮﻡ ﺍﻭﺭﺩﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺁﭘﺪﻳﺖﮐﻨﻦ

.ﺑﻴﺸﻌﻮﻭﻭﻭﺭﺭﺭﺍ ﻳﻪ ذﺮﻩ ﺩﺭﮎ ﻧﻤﻴﮑﻨﻦﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻧﻪ

 

نصف النهار چیست؟؟؟؟

 

.

 

.

.

.

.

 

.

 

.

 

نصف غذایی که از ظهر مونده سگ نمیخورش اما مامانم شب میدش به خورد ما! :

 

 

 

 

دیشب رفتم پارک

۳ نفر والیبال بازی میکردن

۲ نفر بدمینتون

 

.

.

.

.

.

.

یه دویست سیصد نفری هم زغال میچرخوندن برای قلیوون !

ینی من کشته مرده این تفریحات سالمم!

 

 

 

 

، این پسرا که به هم میرسن یجوری سلام میکنن آدم احساس میکنه تو

جمع گوسفنداس

.

.

.

.

.

.

بــــــــــع محمد

بــــــــــع رضا

بععععع علی آقا

بعععععععععع

اصلا یه وضعیه

 

 

 

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺍﺯﭘﻞ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﭘﺮﺕ ﮐﻨﻪ

ﻧﺠﺎﺗﺶ ﺩﺍﺩﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﭼﺮﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ﮐﻨﯽ

ﻣﯿﮕﻪ ﺍﺧﻪ ﮐﻨﮑﻮﺭ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﺸﺪﻡ

ﺣﺎﻻ ﮐﻪ ﻧذاﺷﺘﯽ

ﺧﻮﺩﻣﻮ ﭘﺮﺕ ﮐﻨﻢ ﭘﺲ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻦ

ﻣﻨﻢ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﮐﻪ ﻋﻤﺮﺍ ﺑﺘﻮﻧﻦ ﺍﺯ ﮐﻒ

ﺁﺳﻔﺎﻟﺖ ﺟﻤﻌﺶ ﮐﻨﻦ

ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺷﻬﺮﯾﻪ ﺍﻣﺴﺎﻟﻤﻮ ﻫﻨﻮﺯ ندادم

 

 

 

دختره داشت امتحان میداد

رسید ب ی سوال نوشته بود:

کلمه ی مناسب را درجای خالی قرار دهید

بعد تو جای خالی نوشت مناسب

استاتوس های جدید خنده دار خردادماه 94

استاتوس های جدید خنده دار خردادماه 94

 

تو پارک بودم،دیدم ی پسره دستاشو گرفته سمت آسمون


. دلم سوخت،فک کردم مشکلی داره ک اینجوری داره التماس خدا میکنه

 

رفتم جلو،دست گذاشتم رو شونش

 

.گفتم داداش مشکلی هست?کمکی از من بر میاد?

 

.یهو نگام کردو گفت:نه عزیزم مرسی:-)لاک زدم!منتظرم خشک بشه

 

.

 

اینو دیگه کجای دلم بزارم آخه   

 

 

 

 

 

مشکل ما ایرانیا اینه که ، با کسی مشکل داریم به خودش نمیگیم

میریم به همه میگیم جز خود طرف !!

 

 

 

 

 

برنامه امشبم اینه که

 

نصفه شب برم یه لگد بزنم به درختای جلو پنجره،

 

این گنجیشکا بدخواب شن، صب خواب بمونن !

 

مام یکم بیشتر بخوابیم

 

 

 

 

 

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮدم ﺁﻣﭙﻮﻝ ﺑﺰﻧﻢ

 

ﺗﺎ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﺳﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻡ ...

 

ﺍﺯ ﺗﺰﺭﯾﻘﺎﺗﯿﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺍﯾﻨﺎ ﮐﯿﻦ؟؟؟ ﮔﻔﺖ ﮐﺎﺭ ﺍﻣﻮﺯﻥ ... ﺍﻭﻣﺪﻥ ﯾﺎﺩ

 

ﺑﮕﯿﺮﻥ !!!

 

.

 

.

 

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺳﺮﯾﻊ ﭘﺎﺷﺪﻡ ﺷﻠﻮﺍﺭﻣﻮ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺑﺎﻻ ...

 

ﻭﺍﻻﺍﺍﺍ ... ﺑﺎﺳﻨﻪ ... ﻧﻬﻀﺖ ﺳﻮﺍﺩ ﺁﻣﻮﺯﯼ ﮐﻪ ﻧﯿﺲ..!!! :|

 

 

 

 

 

اونایی ﮐﻪ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻦ ﺗﻨﺒﻞ ﻧﯿﺴﺘﻦ

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻥ ﻧﺪﺍﺭﻥ ! ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺷﻤﺎ

 

ﺑﮕﻮ ﻓﺮﺩﺍ

 

ﺳﺎﻋﺖ 5 ﺻﺐ بریم تایلند ،لعنت به ﻫﺮ ﮐﯽ ﭘﺎ ﻧﺸﻪ:)))

 



 

 

 

 

 

کشته شدن ۱۲ نفر در اروپا به سبب گرمای ۳۶ درجه !

 

اونوقت تو ایران

تو کویر مردم تو دمای ۵۰ درجه

میشینند تو حیاط خونشون چایی فوت میکنند که خنک شه !

یه همچین ملت پوست کلفتی هستیم ما

 

 

 



 

. ﻭﺍﺳﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺍﻭﻣﺪﻩ :

ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ۵۰۰ ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺗﻌﻠﻖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ؛

ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﺒﯿﻦ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺪﻥ، ﺑﺮﻭ ﺑﮕﯿﺮ !

ﯾﻌﻨﯽ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭﯼ ﺩﺍﺭﻩ ﺗﻮﯼ ﺧﻮﻧﻪ ﯼ ﻣﺎ ﻣﯿﭽﮑﻪ ﺍﺯ ﺳﻘﻒ

 

 

 



 

دیشب یک ظرف یک لیتری باخودم بردم پمپ بنزین ومبلغ ۱۳۰۰ تومان دادم یک لیتربنزین سوپر گرفتم، خیلى شاکى شدم و بهم زور اومد...

ولى وقتى یادم امد که درسال ۵۷ برای خرید ۱۳۰۰ تومان بنزین باید ۶ بشکه ۲۲۰ لیتری باخودم میبردم یه نفس راحت کشیدم گفتم خدارو شکر اونطورى سختر بود...

 

 

 



 

یه زنه شوهره میانسال داشتن با هم صحبت میکردن

زنه به شوهرش گفت : تو منو چقدر دوس داری ؟

شوهره : خیلی ، اندازه همه دنیا

زنه : یعنی من اگر بمیرم حاضری تمام داراییت رو با من دفن کنی؟

مرد : آره ، این چ حرفیه

زنه: قول بده من اگر مردم ، تمام داراییت رو به پول تبدیل کنی بزاری تو جعبه رو با من دفن کنی

مرد : من قول میدم همین کارو بکنم

زنه : مطمئن باشم؟

مرد: من یه مرد واقعی هستم ، سرم بره قولم نمیره

بعد چند سال زنه مرد...

مرده هم طبق قولش تمام داراییش رو فروخت و داخل یه جعبه گذاشت و با زنش دفنش کرد

دوست زنه رفت بهش گفت تو واقعن این کارو کردی؟ تمام داراییت رو فروختی و داخل جعبه با زنت دفنش کردی؟

مرد : اره ، تمام داراییم رو فروختم گذاشتم بانک

و چک رو گذاشتم داخل جعبه

 

بعد مرده با دوست زنه ازدواج کرد ، زندگی خوبی هم دارن

 

نتیجه اخلاقی " قول مردانه"=))))))))))))

 

 

 

 

 

فکر کنم دارم بابا میشم

.

.

.

.

آخه چند وقته پا میشم کولر خونه رو خاموش میکنم

 

 

 



 

سلامتی پسری که شب عروسی عشقش رفت تا دم تالار عروسی,

ولی تو نرفت تا عروسی رو بهم بزنه...

صبر کرد,عروس که اومد بیرون,با خشم رفت جلو,

تور صورت عروس رو زد کنار...

دید اصن اون نیست که...

اسکل تالار رو اشتباه اومده بود...

فامیلای دومادم ریختن سرش ,

عین شغال زیر مشت ولقد زوزه میکشید...

 

 

کیش و مات چیست؟

شما به زنت میگی یه زنی رو دیدم دقیقا شبیه تو بود!

بعد همسرت میپرسه خوشگل بود؟

اینجاس که نه میتونی بگی آره نه بگی نه....

یعنی کیش و مات ...

یعنی هرکدومو بگی فاتحت خوندست...

جوک خرداد 94

 

مورد داشتیم

تو خواستگاری

پسره خواسته با دختره برن تو اتاق

حرف بزنن

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بعد دختره گفته :

NO PV

همینجا تو گروه بگو :|

 

 

 

 

 

ﺭﻓﺘﻢ ﺣﺸﺮﻩ ﮐﺶ ﮔﺮﻓﺘﻢ

ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺣﺸﺮﺍﺕ ﻣﺰﺍﺣﻢ

ﺗﺎﺯﻩ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺍﺯ ﺣﺸﺮﺍﺗﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻣﺮﺍﻫﻤﻦ !

ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺑﺮﺍ ﺍﻭﻧﺎ ﭼﯽ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﺍﺫﯾﺖ ﻧﺸﻦ !

 

 

 

کیش و مات چیست؟

شما به زنت میگی یه زنی رو دیدم دقیقا شبیه تو بود!

بعد همسرت میپرسه خوشگل بود؟

اینجاس که نه میتونی بگی آره نه بگی نه....

یعنی کیش و مات ...

یعنی هرکدومو بگی فاتحت خوندست...

 

 

 



 

افسر جلو ماشینو گرفته میگه نسبتت با خانوم؟

میگم کدوم خانوم؟

میگه :همونی که داری میری دنبالش!!

پلیس پیشگیری استان ...

 

 

 

 

 

 

سه جمله ای که احساس زنان را متحول میکند!

.

.

.

.

.

1) دوستت دارم

2)ریختم به حسابت

3) چقد لاغر شدی

 

این آخری کشته هم داشته!

 

  

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی جدید خرداد ماه 94

اس ام اس فلسفی جدید خرداد ماه 94

 

زندگی یعنی: بخندهرچند که غمگینی، ببخش هرچند که مسکینی، فراموش کن هرچند که دلگیری، اینگونه بودن زیباست هرچند که اسان نیست

 

همان‌گونه که روز خوب، خواب خوش در پی دارد، زندگی هم اگر به ‌خوبی سپری شود، مرگی آمرزیده در پی خواهد داشت.

 

روزی ملانصرالدین در مجلسی نشسته بود.

از ملا پرسیدند: خورشید بهتر است یا ماه؟!!

ملانصرالدین قیافه متفکرانه ای به خود گرفت و گفت: این دیگر چه سوالی است که شما می پرسید؟ خوب معلوم است که ماه بهتر است !!! چون خورشید در روز روشن در می آید به همین علت وجودش منفعتی ندارد !!!

اما ماه شب ها را روشن می کند!! پس ماه بهتر است!!!!

و الحق که زندگی

درست به همین احمقانگی ست !

لطفِ بی اندازه

دیده نخواهد شد !

کم که باشی

دیده می شوی...

کم که باشی ارج نهاده می شوی

الطاف ما تنها باید به اندازه ی وسعت دیدِ دیگران باشد !

نه بیشتر....

 

پشت سر اونی که

رفته زانو زدن اشتباست

نماز میت سجده نداره...!!!

   ادامه مطلب ...