اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

بهترین اس ام اسها برای کسی که قلبتو شکسته

اینجا زمین است وآدم ها عجیب....اینجا گم می شوی به جای اینکه پیدایت کنند؛؛؛؛؛؛"فراموشت می کنن!!

++++++++++++++++

مخاطب های خاص امروز را هرچه"خاص تر کنی....بی خاصیت تر می شوند!!!

++++++++++++++++

اونی که از من گذشت به چشم من در گذشت.....روحش شاد یادش فراموش!!!!!

++++++++++++++++

یه وقتای خودمو بغل می کنم میگم::غصه نخور دیونه من که "باهاتم"

++++++++++++++++

عاشقم گرنیستی لطفی کن "نفرت بورز"بی تفاوت بودنت هرلحظه آبم می کند....
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه آخر خرداد 93

اس ام اس عاشقانه آخر خرداد 93

اس ام اسهای جدید عاشقانه خرداد 93

 110.gif   110.gif   110.gif   110.gif

یادت ....
عطر شمعدانی ست ...
گوشه ی دلم ....
هر وقت ....
می خواهمت ...
چشمهایم را می بندم ....! 
و عمیق....نفس می کشم !..

 110.gif   110.gif   110.gif   110.gif

 چه خوش باشد که دلدارم تو باشی,
 ندیم و مونس و یارم تو باشی,

 دل پُر درد را درمان سازی

شفای جان بیمارم تو باشی!!

 110.gif   110.gif   110.gif   110.gif

  ادامه مطلب ...

استاتوسهای باحال و جوک خنده دار


یه دکتر تو شهرمون هست میری پیشش میگه فعلا این داروها رو برات می نویسم ولی بعدا حتما یه دکتر درست و حسابی برو! 

xother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gifxother_partyhat1.gif

 

·پسره میگه من عاشقتم میخوام باهات ازدواج کنم.
دختر: خونه داری؟نه...
دختر حرفشو قطع میکنه: بی ام و داری؟نه...
چقدر حقوق میگیری؟پسر: حقوق ندارم آخه...
دختر: برو گمشو چی فکر کردی به من پیشنهاد دادی؟ و میره
پسر با خودش می گه: من چندتا ویلا دارم خونه واسه چی؟ یه پورشه با بنز دارم بیام ودوست ندارم. چجوری حقوق بگیرم وقتی خودم مدیر شرکتم؟
و اینگونه بود که پسر رفت و دختر ) تـــــُـــرشید

  ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار جدید خرداد 93

گفتم غم تو دارم 
گفتا درک دوباره!
.
گفتم که ماه من شو 
با شصت داد اشاره!.
گفتم زمهرورزان،رسم ادب بیاموز 
گفتا بیشین بی نیم باااا بد ریخت بد قواره!. 
گفتم دچار عشقم 
گفتا بمیر دوباره !. 
گفتم وکیلم آیا؟
گفتا که راااا نداره!.
گفتم که زیر پایم، یک بنز کوپه دارم!
گفتا عجیجم! عجقم آره آره آره !

 23.gif   23.gif    23.gif   23.gif     23.gif   23.gif    23.gif    23.gif

 

واییییییی ، ترکیب رنگ قرمز و زرد چقدر قشنگ میشه !)
تحلیل دخترها از بازی بایرن مونیخ و دورتموند(

 

23.gif   23.gif    23.gif   23.gif     23.gif   23.gif    23.gif    23.gif

"زندگی متأهلی یعنی به همسرت مسیج بدی:
 
ای عشق، خداوند نگهدار تو باشد
اونوقت جواب بگیری:یه بسته قارچ، آب لیمو، مرغ، نون، بوس"

 

 23.gif   23.gif    23.gif   23.gif     23.gif   23.gif    23.gif    23.gif

در سندی معتبر آمده
 
دختران وقتی بیشترسه نفرشون یه جا جمع میشن می تونن حتی رابطه لیلی و مجنون رو هم خراب کنند!

 23.gif   23.gif    23.gif   23.gif     23.gif   23.gif    23.gif    23.gif  ادامه مطلب ...

اس ام اس آنتی دختر anti girls


اس ام اس های ضد دختر جدید

درود بر شوهر عزیز درود درود باریک الله خانما شعار بدن او عقبیا ساکت وانسن ایشالا نصیبتون بشه ما اهل تهران نیسم زری بی شوهر بماند خخخخ

 

 دختره قیافش شبیه میمون چی توزه....

تو تبلیغات میشه به جای اون ازش استفاده کرد.....

اون وقت پست گذاشته....متنفرم از پسرایی که به خاطر قیافه عاشق یه دختر میشن....

 

 

 

  ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک تولد 93

جدیدترین اس ام اسهای تبریک تولد 1393





23.gif  
23.gif    23.gif   23.gif     23.gif   23.gif    23.gif    23.gif


21.gif
 21.gif امــــــــروز روز تـــ3.gifـــوست…..روز میــــــلادتـــــ3.gifـــــــ 21.gif

21.gif
21.gif دنیا تبســ3.gifــم کرده است امـــــــروز با یادتـــــ3.gifـــــ 21.gif

21.gif


21.gif
21.gif شب میــــ3.gifــــلاد تـــ3.gifــو ای دوســـ3.gifـــت برای دل مــــ3.gifــــن21.gif
21.gif
21.gifشب میــــ3.gifـــلاد همه خوبــــ3.gifـــی هاست 21.gif

21.gif

روز میـــــــلاد تو بود ،

که زمیـــن عاشق شد و شکــــوفه خندید ،

چشم گل باز شد

و باز خورشیــــــد دمید


19.gifتـــولدت مــبارک 19.gif
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس برای مخاطب خاص

 

اس ام اس مخاطب خاص

دوستان این اس ام اسهای قشنگ ( هم سرکاری و هم عاشقانه ) رو تقدیم می کنم به همه ی مخاطبهای خاص

 

مخاطب خاصم ؟

میخوام یه چیز بهت بگم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

میخوام بدونم شما چی تو خودت دیدی که فکر کردی مخاطب خاصی اومدی پایین...!!

یه مطلب خصوصی بود در گوشش گفتم تموم شد...!! شمام

فضولی نکن اینقدر تو کار بقیه!

 

یه مخاطب خاص هم نداریم ازین پستا براش بذاریما :(

 

دووستت دارم

دوووستت دارم

دووووستت دارم

دوووووستت دارم

دوووووووستت دارم

دوووووووووستت دارم

دووووووووووووستت دارم

دوووووووووووووووستت دارم

دووووووووووووووووووووووستت دارم

دوووووووووووووووووووووووووووووستت دارم

دووووووووووووووووووووووستت دارم

دوووووووووووووووستت دارم

دووووووووووووستت دارم

دوووووووووستت دارم

دوووووستت دارم

دووووستت دارم

دوووستت دارم

دووستت دارم

دوستت دارم  ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک مبعث پیامبر 93

اس ام اسهای جدید و زیبا تبریک بعثت پیامبر اکرم (ص) 1393


 

مژده دادند عرشیان ازبارگاه کبریا

حکم حق آمد که شد مبعوث ختم الانبیاء

احمد ومحمود وحامد آمد از سوی حمید

خنده بر لب دارد و در دست قرآن مجید

تویی هم مصطفی و هم محمد / تو را در آسمان نامند احمد

تو کانون صفا مرد یقینی / تو عین رحمه للعالمینی

عید مبعث بر تمام مسلمانان مبارک باد

یا محمد ای خرد پابست تو / ای چراغ مهر و مه در دست تو

هر زمان گلواژه هایت تازه تر / بلکه از هستی بلند آوازه تر

ختم شد بر قامتت پیغمبری / این ترا باشد دلیل برتری . . .

عید مبعث مبارک

خواند زبان دلم ثنای محمد(ص)

ماند خرد خیره در لقای محمد(ص)

دیده دل، جام جم به هیچ شمارد

سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص)

عید مبعث بر همگان مبارک

عرشیان امشب زمین را لاله باران می کنند

خاک را خوشبوتر از زلف نگاران می کنند

آفرینش فیض از دیدار احمد می برد

کعبه امشب سجده بر خاک محمد می برد

عید مبعث حضرت رسول اعظم بر شما مبارک

پیامبری چونان محمد شایسته آن است که از آیین وی پیروی شود و برای پذیرش رسالتش بر یکدیگر پیشی گرفت زیرا دعوت شریف او بر شناخت آفریدگار و تشویق به امور خیر و باز داشتن از زشتیها استوار است وهمه آنچه برای بشریت به ارمغان آورده زیبا و خوبی آفرین است.

(گوستاو لوبون، دانشمند فرانسوی)

مبعث پیامبر اسلام بر شما مبارک باد

مبعث فرخنده آخرین فرستاده خدا ، حبیب قلوب العالمین

طیب نفوس المومنین ، اشرف الانبیاء و المرسلین ،

فخر عالم امکان ، محمد مصطفی صلوات الله علیه

واله بر مسلمانان سراسر دنیا مبارک باد