اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

شعار قلیونی ها

شعار قلیونی ها : نهال امروز.... ذغال فردا..

sms کوتاه عاشقانه آخر آبان 92

در عجبم از کار خدا . . تو را آفریده و انتظار یکتا پرستی دارد . . از من...!

اس ام اس عاشقانه آخر آبان 92

لبخندتو معجزه ی شیرینی ست .. که رؤیای بهشت را در دل آدم زنده می کند ..!

مورد داشتیم طرف

مورد داشتیم تو علایقش نوشته:

غذای مورد علاقه ام استیک آبدار با سس قارچ به همراه ریزوتو و اسپاگتی بولونز و کمی مارتینی 

بعد تو صف نذری به علت ازدحام جمعیت ،قابلمه بغل دستیاش خورده تو سرش و رفته تو کما!

جوک زناشویی آخر خنده

مردی توقبرستون زارزارگریه میکرد ومیگفت:ای کاش نمرده بودی آخه چرامردی ومنوبه مصیبت انداختی؟یکی پرسید:باباته؟گفت:نه شوهراولی زنم بود. icon_lol.gif


جوک جن

من:بابا خونمون جن داره؟؟؟؟

پدر:نه پسرم.کی همچین حرفی زده؟؟؟؟؟؟؟؟

من:خدمتکارمون می گفت.

پدر:وسایلتو جمع کن بریم.....

من:چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پدر:چون ما اصلا خدمتکار نداریم.......

باز باران

بازباران بی ترانه گریه های بی بهانه
میخوردبرسقف قلبم یادم ارد روی ماهت
باورت شاید نباشدکه دلم تنگ باز باران...ست برایت.

استاتوس خنده دار آخر آبان 92

توی آسانسور واساده بودم یه دختری هم سوار شداول ساکت بود بعد گفت:چطوری؟گفتم: الحمدلله ....یه نگاهی به من کردو هندزفری شو جابجا کرد!معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم درآوردم ادامه دادم:الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدل