اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

چند تا جک


ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﻋﺮﺑﯽ :
ﺁﻗﺎﯼ ﻣﻌﻠﻢ :
ﺍﮔﻪ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﮐﺴﯽ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﻣﻦ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﻪ
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ
ﻣﻦ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ :
ﺍﻟﺨﻮﺩﮐﺎﺭ ﺍﻟﻤﺸﮑﯽ ﺍﻟﺪﺍﺭﯼ ؟
ﺩﻭﺳﺘﻢ : ﺍﻟﺒﻠﻪ ﺍﻟﺪﺍﺭﻡ ، ﺍﻟﺒﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ !!!
ﻧﯿﻤﮑﺖ ﺑﻐﻠﯽ : ﺍﻟـــﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺦ
ﮐﻼﺱ : ﺍﻟــــﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺦﺧﺨﺦ
ﻣﻌﻠﻢ: ﺍﻟﮑﺼﺎﻓﻄﺎﻥ

 

یارو درحال عبور از گذری،ناخواسته پایش را بر روی قورباغه ای گذاشت.قورباغه با صدای آهسته ای گفت؛قووررررر
یارو از صدای قورباغه مسرور گشت ودوباره پایش را بر روی قورباغه گذاشت.قورباغه دوباره با صدای آهسته ای گفت؛قووووررررر.
یارو باز مسرور گشت وبرای بار سوم پایش را بر روی قورباغه گذاشت فشار داد.ایندفعه قورباغه باذن خدا به حرف آمد و گفت؛
قووررررروووووومساق .. نکن درد داره خووو!!!

 

دختره ۹ سالشه پست گذاشته سیگار یا ماشه؟ 
کدام را امشب بکشم؟
کی تیتاب اینو برداشته؟ 
بره پس بده حوصله نداریم.... 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
: ﻭﺍﻻ ﻣﺎ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻫﻤﺶ ﺍﻭﻥ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻣﺠﺮﯼ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻪ ﺑﻮﺩﺍ
ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺭﺿﺎﯾﯽ !
ﻣﯿﮕﻔﺖ : ﺷﻤﺎ …
ﻣﺎﻡ ﻣﯿﮕﻔﺘﯿﻢ : ﻣﺎ؟
ﻣﯿﮕﻔﺖ : ﺑﻌﻠﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻧﺸﺴﺘﯽ، ﯾﮑﻢ
ﺑﺮﻭ ﻋﻘﺒﺘﺮ ﺑﺸﯿﻦ !
ﻣﺎﻡ ﻣﯿﺮﻓﺘﯿﻢ ﻋﻘﺐ !
ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮕﻔﺖ : ﯾﮑﻢ ﻋﻘﺒﺘﺮ !
ﺁﻗﺎ ﻣﺎﻡ ﺗﺎ ﻧﺰﺩﯾﮑﯿﻬﺎﯼ ﺩﺭ ﻭﺭﻭﺩﯼ ﻣﯿﺮﻓﺘﯿﻢ ﻋﻘﺐ ﮐﻪ ﻧﮑﻨﻪ 
ﻟﺞ ﮐﻨﻪ ﮐﺎﺭﺗﻮﻥ ﻧﺸﻮﻥ ﻧﺪﻩ !..
ﯾﻌﻨﯽ ﯾﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺍﺳﮑﻮﻻﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﺍﯼ ﺑﻮﺩﯾﻢ
ﻣﺎ !..
ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ

 

بعضی از پسرا هنوز فکر میکنن اگه یه دختر از کنارشون رد بشه و
.
.
.
.
.
.
.
.
یه تیکه بهش نندازن امتیاز اون مرحله رو از دست میدن 

 

کچل کُن...
برو بالا شهر...
همه فکر میکنن مُد ِ ...!
برو وسط ِ شهر...
فکر میکنن سربازی...
"بیا" پایین شهر...
همه فکر میکنن زندان بودی...!!!
این همه اختلاف...
فقط در شعاع ِ بیست کیلومتر.....!

 


جوک فروردین 94

 

پیرزنه واسه تولد ١٠٠سالگیش به خودش پرش با چتر نجات کادو داده. اونوقت جوونای ایرانی از تولد٣٠سالگیشون به بعد دپرس میشن که پیر شدم رفت

 

فقط یه ایرانی میتونه از دود و آلودگی فرار کنه بره شمال قلیون دود کنه اونم حلقه حلقه!!!

 

زندگیم الان بین دو بیت گیر کرده ، نمی دونم چکار کنم!
یکی میگه : برخیز و مخور غم جهان گذران
تا پا میشم میگه : بنشین و دمی به شادمانی گذران ....
فعلا نیم خیز موندم تا تکلیفم تو بیت بعدی مشخص بشه ....

 

ﻓﺮﻫﻨﮕﺴﺘﺎﻥ ﺯﺑﺎﻥ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ:
.
.
.
ﺯﯾﻦ ﭘﺲ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻭﺍﮊﻩ ﻣﻨﺤﻮﺱ ﻭ ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ “ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ
ﺍﺯ ﻭﺍﮊﻩ “ﭼﺴﺒﻮﻧﮏ ﺑﯽﺣﯿﺎ” ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷﻮﺩ :|

   ادامه مطلب ...

جوک نوروز 94


جوک نوروز 94

میبینید تو عید چقدر فیس بوک خلوته
.
.
.
این نشون میده ملت وقتی میرن سرکار بیکارترند تا وقتی تو خونه هستن




بزرگ ترین خلاف من 
وقتی خونمون خالی میشه 
اینه که 
.

.
با پارچ آب میخورم! 
خیلی مظلومم من خدا حفظم کنه



پیج مشکلات بی شوهری...
.
.
.
.
دختری ۲۷ ساله هستم
خوشگل هستم
اندام خوش فرمی دارم
.
بسیار گرم هستم
دلمم واقعا عشق....... میخواد
اما خواستگار ندارم
.
لطفا راهنماییم کنید
.
.
ادامه مطلب ...