اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس خیانت


اس ام اس خیانت

نمیدونم عدالت یا خیانت، نوشت دوست دارم و همزمان برای دو نفر فرستاد

---------------------

  

گاهی شاپرکی میگیری,خیلی آرام, تا رهایش کنی…شاپرک میان دستانت له میشود…نیت تو کجا و سرنوشت کجا

---------------------

کاش هنوز بچه بودیم،لااقل شبها عروسک بغل میکردیم تا خوابمان ببرد! حالا گوشی را و یک دنیا انتظار

---------------------

خدایا ... مرا از خودم رها کن ، هیچکس مرا اندازه خودم آزار نداد

---------------------

وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم ازم انتظار نداشته باش که دعایی غیر از پنچر شدنت ، برات بکنم

---------------------

به بعضی ها باید گفت : عزیزم من پین کد نیستم که بهت سه بار فرصت بدم …

---------------------

یه وقتایی لازمه از گوشیمون بشنویم مشترک مورد نظر آدم نمیباشد … لطفا قطع کنید

---------------------

اونیکه شما سنگشو به سینه میزنی ما سالهاست تو حموم به پاهامون میزنیم … آره ه ه ه … گفتم که در جریان باشی

---------------------

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺭﻓﺘﯽ ؟ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺮﻭ ﻗﺎﻃﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﻧﺸﯽ

---------------------

بهش گفتم باهام بیا گفت: پاهام یخ زده به پایش سوختم گرم شد با دیگری رفت

---------------------

همه شاکین از این که در هفت آسمون ستاره ای ندارن من افسوس می خورم چون ستاره داشتم ولی واسه بقیه چشمک میزد

---------------------

اس ام اس مبهم 

من بیهوده سوختم!!! درست مثل تنباکوی توی قلیان چاق…دست یک آدم وراج…!

---------------------

جسمت را می خواهم چیکار؟؟ وقتی ذهنت، درحال مجسم کردن دیگریست!

---------------------

یک، دو، سه و هـزاران هـزار بـار خیـالت را پـی نـخـود سـیاه فـرسـتادم ! بــاز هــم ... چـه رویـی دارد ...!

---------------------

سیب هنوز هم شیرین است.. هنوز هم آدم، بهشت را به لبخند حوا مى فروشد.. شیطان بهانه بود

---------------------

تـقصـیر تـــو نیـست ... حـتمـاً اشـتبـاه از متـصـدی ِ آرزوهـا بـوده کـه تـو نصـیب ِ دیـگری شـدی ...!

---------------------

چو خیانت در رفاقت در مرام مرد نیست ،هرکه زیاران غافل شد در حقیقت مرد نیست ،تن مردان و نامردان یکیست ،زمانه باید بگذرد تا ببینی مرد کیست. سلامتی رفقای بی کلک


نظرات 1 + ارسال نظر
تینا چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد