اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس رمضان و مرداد 92

اس ام اس ماه رمضان 2 مرداد 92

خداییش دقت کردین

بااینقدرزحمت روزه میگیریم هنوز روز12ماه رمضونه اگه ماه فروردین(منظورم تعطیلات عیدنوروزه)بودالان دو هفته ازشروع مدرسه هاگذشته بود!

.

اس ام اس ماه رمضان 2 مرداد 92

.

دلت دریاست میدانم،پر از احساس بارانی،و این زیباست میدانم،در این ایام نورانی دعایم کن که قلبت چشمه جوشان خوبیهاست میدانم.

التماس دعا

.

اس ام اس ماه رمضان 2 مرداد 92

.

یعنی ۱۷ ساعت گشنگی و تشنگی یه طرف؛ اون پنج دقیقه آخر که سفره جلوت پهنه هم همون طرف

.

اس ام اس ماه رمضان 2 مرداد 92

.

اندکی تامل

وای بر ما آدم ها که بخاطر یه لقمه غذا خوردن یک ساعت قبل از اذان صبح پای سفره نشستیم اما روزای عادی نماز صبحامونم قضا میشه،تازه یه سری هامونم که بعد از سحری میخوابیم انگار نه انگار نماز صبحی هست...

.

اس ام اس ماه رمضان 2 مرداد 92

.

رها کن غیر ما .. سوی ما بازآ

منم پروردگار پاک بی همتا

منم زیبا .. که زیبا بنده ام را دوست می دارم

تو بگشا گوش دل

پروردگارت با تو می گوید

تو را در بیکران دنیای تنهایان ...

رهایت من نخواهم کرد

بساط روزی خود را به من بسپار

رها کن غصه یک لقمه نان و آب فردا را

تو راه بندگی طی ک

.

اس ام اس ماه رمضان 2 مرداد 92

.

به یاد کسایی که پارسال ماه رمضون سر سفره افطاری کنارمون مینشستند و بودنشون برامون دلگرمی بود و امسال دیگه نیستند و فقط ازشون یه سنگ قبر و کلی دل تنگی مونده

اگه نیوتن کارتون فوتبالیست ها رو می دیدید مطمنم نظریه جاذبه زمین رو قبول نمیکیرد لامصب نیم ساعت رو هوا میمونه تمام خاطرات زمان بچگیش هم به ذهنش میاد بعد متوجه میشه که باید هیت بزنه

.

اس ام اس خنده دار 2 مرداد 92

.

من تحت تاثیر ارمین تو ای اف ام خطاب به پشه ها :شبا خیلی هم پر رنگ روزا کجایین

.

اس ام اس خنده دار 2 مرداد 92

.

تو سریال مادرانه که این دختره به خاطر کم توجهی پدرش این جوری شده درست می گن اگه پدرش یه کم بهش توجه می کرد و به موقع با چند تا پس گردنی یا سیلی و یا غیره ...توجه خودشو به دخترش نشون می داد که دیگه نمی رفت معتاد بشه.

.

اس ام اس خنده دار 2 مرداد 92

.

امروز رفتم استادیوم واسه اولین بار !!!! بازی تیم ملی ایران 1994 با تیم ملی ایران 2014 !!!! نیم اول 5 تا گل زده شد !!! جالب این بوده که هر 5 تا گل رو من حواسم نبود و هیچ کدوم از این گل ها رو ندیدم !!!! شگفت انگیزه واقعاً !!! نفهمیدم هدفم از اینکه رفتم استادیوم چی بود !!

.

اس ام اس خنده دار 2 مرداد 92

.

بعضیا هستن باید یه جوک رو شیش بار واسشون تعریف کنی آخرش با هزار تا توضیح و تفسیر میگن آها! حالا فهمیدم!!

این دوستان نفهم نیستن...

اینا فهم ندارن!!(^ـــ^)

نظرات 1 + ارسال نظر
مامان پریاگلی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ http://ghab-o-shishe.niniweblog.com

خواهش می کنم به وبلاگ من و دخترم سر بزن و اگه از عکس دخترم که تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده خوشت اومد لطف کن و کدش رو به شماره ای که نوشتم پیامک کن
پیشاپیش از لطفت ممنونم
قربان شما مامان پریا گلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد