اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوک حیوانات

جوک حیوانات سری اول

حیف نون داشته برای دوستانش تعریف می کرده: “رفته بودم جنگل، که ناگهان یه خرس بزرگ دنبالم گذاشت، من هی می دویدم، خرسه هم هی پشت سر من می دوید و لیز می خورد… من هی می دویدم، خرسه هم هی پشت سر من می دوید و لیز می خورد…”

دوستاش می گن: “حالا خوبه تا اینجا رسیدی خودت رو خراب نکردی!”

حیف نون می گه: “پس فکر کردید برای چی خرسه لیز می خورد؟

.

.

.

  

حیف نون میره رستوران میگه : جوجه دارین ؟

گارسون : آره

میگه : دونش بدین نمیره !

.

.

.

 

به جوجه تیغی میگن...: آرزوت چیه؟ اشک تو چشماش جمه میشه میگه : بغلم میکنی؟

 

 

.

.

.

 

یه روز یه مرغ وخروسی میرن مغازه تخم مرغ بگیرن مغازه دار میگه چرا خودت تخم نمی زاری میگه اخه ما هنوز نامزدیم

 

 

.

.

.

تابلو های باغ وحش در استان های مختلف :

در تهران : لطفا به حیوانات غذا ندهید در اردبیل : لطفا غذای حیوانات را نخورید درلرستان : لطفا حیوانات را نخورید در اصفهان : لطفا به حیوانات غذا بدهید در قزوین : لطفا به حیوانات ور نرید .

 

 

.

.

.

از گوسفنده می پرسن سیستم دستشویی رفتن شما چیست ؟

میگه سبک گروه آریان ......... دونه دونه دونه دونه دونه

 

.

.

یه روز از یک گربه چینی میپرسن اسمت چیه میگه میونگ

 

 

 

955 ...........

 

 

کره خری از مامانش پرسید: من چطور به دنیا اومدم؟ مامانش گفت: بابای خرت، خر شد، عاشق من ماده خر شد. من خر هم، خر شدم. عاشق اون نره خر شدم. این طوری شد که خر تو خر شد و کره خری مثل تو بدر شد

 

 

 

954 ...........

 

 

یه مورچه با پشه ازدواج میکنن بچه دار نمیشن ؟ چون مورچه موقع خواب پشه بند می زده

 

 

 

935 ...........

 

 

استاد: اسب عربی را از اسب مجاری را چطور می شود تشخیص داد؟

دانشجو : به تفاوت لهجه!!

 

 

 

924 ...........

 

 

امسال دولت برای کاهش قیمت تخم مرغ به خروس های ولگرد وام ازدواج میدهد !!!

 

 

908 ...........

 

 

ترکه داشت با کایت پرواز میکرد. یک کلاغ از بغلش رد شد و گفت: به حق چیزای ندیده، من کرکس دیده بودم ولی خرکس ندیده بودم

 

 

 

906 ...........

 

 

گرگه داشته شل شل راه میرفته. ازش میپرسن چی شده؟ میگه رفتم دم خونه شنگول و منگول و حبه انگور. بعد گفتم منم منم مادرتون. از بخت بد باباهه خونه بود حرف مار رو هم باور کرد

 

 

 

904 ...........

 

 

به یه خره میگن چرا گوشات درازه میگه هر خوشکلی یه نقصی داره

 

 

903 ...........

 

 

یه مورچه عاشق دختر همسایه میشه، بعد از یک هفته میفهمه که چایی خشک بوده

 

 

 

یه روز سه تا خانوم مرغه به هم میرسن اولی میگه چه روزگاری شده ، دیشب تو کیف دخترم یه عکس جوجه خروس پیدا کردم ..... دومی میگه این که چیزی نیست یه روز دیدم دخترم تو خیابون داره با یه خروسه میگه و میخنده .... سومی میگه اینها که چیزی نیست من دیشب تو کیف دخترم یه تخم مرغ پیدا کردم

 

 

 

861 ...........

 

 

یک گاو نر دنبال یک گاو ماده می افته گاو ماده هی فرار می کرده دست آخر به یک کوچه می رسه که بن بست بوده برمی گرده و با حالت درماندگی می گوید آخه چی از جون من می خوایی گاو نر می گه مااااااااااااااااااااااچ

 

 

846 ...........

 

 

آیا میدانستید که بزبزه قندی اولین بز دیابتی تاریخ است !

 

 

 

838 ...........

 

 

یه دفعه دو تا هزار پا همدیگر رو بغل میکنن میشن زیپ

 

 

 

837 ...........

 

 

اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و داره دست و پا می زنه، فکر نکن با دمپائی زدنش... داره به قیافه تو می خنده

 

 

 

821 ...........

 

 

کلاغی داشت پرواز میکرد. رو آسمون آبادان که میرسه و تحت تشعشعات آبادان قرار می گیره ازش میپرسن چرا قارقار نمیکنی میگه سگ تو روحت کی دیده عقاب قارقار کنه

 

782 ...........

 

 

خر و گاو دعواشون میشه خره میره رو دیوار مینویسه گاو خر است

 

 

 

705 ...........

 

 

یارو دم یه گربه رو گرفته بوده و می کشیده

بهش می گن : گناه داره چرا دم گربه رو می کشی؟

می گه بابا من فقط دمش رو گرفتم … خودش می کشه

 

 

704 ...........

 

 

یک مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می کنند

شب عروسی مورچه گم می شه بعد از یک هفته پیداش می شه

بعد زرافه بهش می گه : این همه مدت کجا بودی ؟

مورچه می گه : تو راه بودم که بیام بوست کنم

 

 

670 ...........

 

 

یه روز یه خروسه میره بالا دیوار توی کوچه رو نگاه میکنه بعد یه ماشین مرغی رد میشه خروسه میگه بچه ها بیاد نگاه کنید سرویس دخترا اومد

 

 

 

665 ...........

 

 

 

 

روزی فیلی زخمی شد و او را برای جراجی به اتاق عمل بردند ، پس از عمل ، دکتر از اتاق خارج شد و با تعجب دید که مورچه ای جلوی در اتاق قدم می زند ، دکتر جلو رفت و پرسید : این جا چه می خواهی؟ مورچه جواب داد : آقای دکتر! این مجروح دوست من است ، آمده ام که اگر لازم شد برای آقا فیله خون بدهم.

 

 

649 ...........

 

 

فیلی و مورچه ای در زمستانی با هم ازدواج کردند وقتی از باشگاه بیرون آمدند فیل جلو راه می رفت و مورچه به دنبال او پا جای پای فیل می گذاشت. به برفها که رسیدند همین طور که مورچه می رفت افتاد توی جا پای فیل و فریاد زد : آه ! بسوزد پدر عشق! افتادم تو دام عاشقی..

648 ...........

 

 

یه روز فیلی داشت راه می رفت و پایش روی مورچه ای رفت و مورچه با خوشحالی گفت : آخی ، قولنجم شکست.

 

 

647 ...........

 

 

دایناسور به دوس دخ ترش میگه بیا بریم سینما دوست دختره میگه نمیام میگه بریم رستوران میگه نه میگه بریم خونه ی من میگه نه

بهش میگه همین کارها رو کردی که نسلمون مونقرض شد!

 

 

643 ...........

 

 

گرگه بعد از کلی جستجو آی دی شنگول و منگول رو گیر میاره ، بعد از چت کردن باهاشون قرار میزاره. وقتی می ره سر قرار می بینه چوپان دروغگو اومده!

 

 

594 ...........

 

 

یه روز از یک گربه چینی میپرسن اسمت چیه میگه میونگ

 

 

593 ...........

 

 

مرغه اکس میزنه به جای قدقد میگه قدس قدس ...

 

 

536 ...........

 

 

اگه حیوونا قرار بود شغلی انتخاب کنن، حتما وال ملوان، گورخر زندانی، لک لک شالی کار، دارکوب نجار، زنبورعسل قناد، بلبل خواننده، کرم ابریشم بافنده، میمون بندباز و کبوتر پستچی می شدند

نظرات 6 + ارسال نظر
م شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:33 ب.ظ

محمد پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:52 ق.ظ

از خنده مردم

طیب سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 09:48 ب.ظ

اسکل

بیتا دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:45 ب.ظ

thyjhuyhyhghty دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 07:35 ب.ظ

عالی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

مملی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:45 ق.ظ

باخال بود مشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد