اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس زندگی 93

اس ام اس و جملات زیبا درمورد زندگی

نه مرگ آنقدر سخت است نه زندگی آنقدر شیرین که آدم شرفش را بفروشد

 

هر لحظه از زندگیتان تصویری است ،که قبلا هرگز آن را ندیده اید ...و هرگز دوباره آن را نمی بینید ...پس لذت ببرید ...و هر لحظه را زیبا کنید ... !

هر رنجی که در زندگی اتفاق می افتد موهبتی است با ظاهری متفاوت که باعث بیداریمان می شود ."اشو"

یـــک چـــیزی پـــیدا کـــنید کـــه ارزش مـــردن داشتـــه باشـــد ،و سپـــس بـــرای آن زنـــدگی کنیـــد!

  

فلسفه زندگی انسان امروز در این جمله خلاصه می شود : فدا کردن آسایش زندگی برای ساختن وسایل آسایش زندگی..

 

چقدر عبرت در این عروسک هاست ،و ما از عروسک کمتریم ...آن ها مرده بودند و زندگی می کردند،ما زندگی می کنیم و مرده ایم ...

 

شــک نـدارم هـمـین روزها ...هیـچ گـرسـنه ای باقی نمــــی ماند ...هـــمه سیــــر مـی شـوند, از زنــدگی ..

اشــــــتباه اصلـــــــی ما در زندگـــــــی هـــــــــزاران کار غلطی نیست که انجام میدهیم،بلکه هزاران کار درستی است که برای اشخاص غلط انجام میدهیم !!

 

وقتى که من مدرسه رفتم، اونها از من پرسیدند وقتى که بزرگ شدى میخواهى چى کاره بشى؟؟من براشون نوشتم""خوشحال "" اونها به من گفتند که تو درس هاتو نفهمیدى و من به اونها گفتم شما زندگى رو نفهمیدید.......

 

نـنـــــه ! هــر چی بدبختــی کشیدیــم ;گفتی : " حکمــت خداســت "بــبــین ننــه ...نیشونـــی ایــن حکمتــو بــده بــرم در خــونش بگــم دٍ لامصـــــــــــــب ،مشکلــت با مـــن چیـــه آخــه ...?!

 

زندگی مثل آب توی لیوان ترک خورده میمونه!.بخوری، تموم میشه نخوری، حروم میشه پس ....از زندگیت لذت ببر ،چون...در هر صورت تموم میشه...

 

باید همان گونه که می اندیشی زندگی کنی واِلا دیر یا زود آنگونه که زندگی کرده ای خواهی اندیشید!

·ﺟــــﺎﺩﻩ ﻫـــﺎﯼ ﺯﻧــــــﺪﮔـﯽ ﺭﺍ"ﺧـــﺪﺍ "ﻫـــﻤـﻮﺍﺭ ﻣﯿـﮑــﻨـﺪ . ..ﮐــــــﺎﺭ ﻣــــﺎ ،ﻓـــﻘـــﻂ......ﺑـــــﺮﺩﺍﺷــــﺘـﻦ ﺳـــﻨــﮓ ﺭﯾـــــﺰﻩ ﻫـــﺎﺳـﺖ!!

 

با دیپلم , با پول با شوهر , با این چیزها آدم خوشبخت نمیشود .باید درد زندگی را تحمل کرد , تا ازدورخوشبختی به آدم چشمک بزند !چشمهایش - بزرگ علوی

 

زندگی خوردن و خوابیدن نیست انتظار و هوس و دیدن و نادیدن نیست.زندگی چون گل سرخی است پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطیف.یادمان باشد اگر گل چیدیم عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار همند.....)) دکتر علی شریعتی ((

 

·زندگی زیباست، تماشاییست چرا زیبا نمی بینیم؟چرا گاهی به پای این همه خوبی نمی شینیم؟چرا با هم نمی خندیم؟مگر دنیا چه کم دارد؟ببین این آسمان آبی ست ببین دنیای ما آکنده از پاکی ست و خوبی تا ابد پاینده می ماند تو باور کن همین کافیست.

 

حکایت زندگی مثل دکمه اول پیراهن میمونه...اولی رو که اشتباه ببندی، تا آخرش اشتبامیری

 

زندگی عجیبه! تاگریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه! تانخوای بری کسی نمیگه بمون! تانری قدرتو کسی نمیدونه! تانمیری کسی نمیبخشتت! زندگی مثل شطرنج میمونه! وقتی بلدنیستی همه یادت میدن اماتا یاد گرفتی همه شکستت میدن!

 

بچه ای گریه میکرد و میگفت :هیچ کسی با من بازی نمیکنه !تو دلم گفتم:تو بزرگ شو روزگار بازیهای زیادی باهات میکنه . . .

 

زندگی مثل یه پل قدیمیه،به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری

دیرتر خراب میشه به این فکر کن که اگه افتادی یکی باشه دستت

رو بگیره.!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد